bananen lust ik niet, yoghurt duurt te lang voordat ik dat naar binnen heb. Ik heb een flinke plak ontbijtkoek op voordat ik ging. Maar voortaan gaan we gewoon weer 's avondsquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:48 schreef Innocence het volgende:
Gewoon eerst even een banaantje of bak yoghurt naar binnen proppen, scheelt al een hoop.
Ik loop niet graag s'morgens omdat ik altijd zo moe/slaperig ben als ik terug kom. En dan moet je nog een hele dag...
Regen was trouwens weer fantastisch. Moet alleen uitkijken dat je niet op het begin al in een plas springt
In yoghurt zitten toch ook niet veel voedingsstoffen die je extra energie geven?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:09 schreef Innocence het volgende:
Volgensmij heb je aan ontbijtkoek niet veel, als je het eet net voordat je weggaat...
Eiwitten en koolhydraten, je verwerkt het wel lekker snel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:11 schreef Blik het volgende:
[..]
In yoghurt zitten toch ook niet veel voedingsstoffen die je extra energie geven?
wacht maar, van 5 naar 10km wordt de muziek nóg minder afwisselendquote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Natuurlijk blijf ik Evy trouw, en zal ik ook de 10 km met haar blijven lopen. Maar qua muziekkeuze begin ze in herhaling te vallen en Top40 is ook niet helemaal mijn ding. Daarom ben ik nog wat alternatieven gaan zoeken, dus voor de liefhebber van electronische muziek is dit misschien nog wel een interessante site.
printscreen makenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Les 18 (en hoe maak je een plaatje van je mini-me
Ja, klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Voor mijn run moet ik toch gewoon 'grab link' aanklikken en deze kopieren in het bericht hier (zo ja, dan zou mijn vorige bericht nu juist werken) En hier dan mijn Nike+ mini:
[ afbeelding ]
Mocht je geen Nike+ schoenen hebben, dan kan je daarvoor een speciale clip kopen. Deze bijvoorbeeld, verkrijgbaar bij o.a. Run-2-Dayquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef BlackWizard het volgende:
Ik heb Evy inmiddels gevonden!
Die Nike+ iPod Kit, past die sensor in iedere schoen of MOET je echt speciaal zo'n Nike+ schoen hebben?
Klopt idd wel, wanneer je het beste loopt is erg persoonlijk. Ik zie wel eens om 7 uur 's ochtends al mensen hardlopen, maar ik kan dat absoluut niet. Als ik dat zou willen doen zou ik om 5:30 op moeten staan om te ontbijten. Het liefst loop ik ergens rond de middag. Dan heb ik de meeste energiequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:32 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
In dit en de voorgaande topics staat een hoop info, tips en antwoorden op je vragen, maar vooral ook ervaringen van andere lopers. Dus is het misschien verstandig deze eens door te lezen.
Kort samengevat; ik denk dat het tijdstip van lopen een persoonlijke voorkeur is. Zoals hier vlak boven (of op de vorige pagina) staat, lopen sommige mensen het liefst 's ochtends, waar anderen de voorkeur geven om laat in de avond te gaan.
Wat betreft het eten; een lege maag lijkt mij niet echt goed, je hebt tenslotte wel wat brandstoffen nodig, maar eet niet te kort van te voren (zo'n anderhalf à twee uur bij een gemiddelde maaltijd).
En wil je een hardloopschema volgen (wat verstandig is, omdat dit je de gelegenheid geeft te herstellen en zo sneller een goede conditie op te bouwen), de meeste mensen in dit topic volgen dit schema
(Mocht ik het fout hebben, dan moeten anderen mij maar verbeteren)
Ik heb eerst nog even doorgekwakkeld met deel 1, maar redelijk snel toch doorgegaan met deel 2. Vind de trainingen van deel 2 ook leuker (want afwisselender)quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:29 schreef eer-ik het volgende:
Blik, ben jij direct na deel 1 doorgegaan met deel 2?
Ik zit nog even te denken of ik dat ga doen, of dat ik eerst bezig blijf met die 5 km.
Weet ook niet wat het verstandigst is...
Vooral nu is deel 1 echt weinig afwisselend idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog even doorgekwakkeld met deel 1, maar redelijk snel toch doorgegaan met deel 2. Vind de trainingen van deel 2 ook leuker (want afwisselender)
Beetje bijhouden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef Houniet het volgende:
Hier zijn we dus. Ik vergeet steeds opnieuw in deze mooie en goede reeks te posten!
iPod wel al gekocht?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef Houniet het volgende:
Nee nog niet, staat wel op de planning. Eerst mijn DJ gear aangevuld.
Je moet niet vergeten dat je er nog altijd een aantal minuten pauze tussen hebt zitten. Of je 20 minuten gaat halen is de vraag, maar ik ben er van overtuigd dat jij 25 minuten relatief makkelijk haaltquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vooral nu is deel 1 echt weinig afwisselend idd.
Maar ik denk dat ik eerst gewoon wat meer 5 km ga lopen tot ik die echt fatsoenlijk kan lopen in een nette tijd.
Of ik ooit nog mijn snelste tijd ga halen vraag ik me ernstig af...
Heb het ooit in 19 minuten gelopen (was eigenlijk ook 4.55 km) maar als ik me nu bedenk dat ik al trots ben op mezelf als ik er 30 minuten over doe vraag ik me af of ik er nog 11 minuten vanaf kan schaven
Opzich denk ik dat ik nu wel bijvoorbeeld 3 keer 8 minuten met steeds 1 a 2 minuten 'pauze' kan lopen, kom dan wel een eind. Maar dan nog zit ik nog steeds boven de 20 minuten
Ik hoop het.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je er nog altijd een aantal minuten pauze tussen hebt zitten. Of je 20 minuten gaat halen is de vraag, maar ik ben er van overtuigd dat jij 25 minuten relatief makkelijk haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |