Ahem kuchquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
volgens mij zijn alle fok heren van dit topic naar het anna frank park nu
avondje vrij genomenquote:
De opbrengst was gisteravond erg goed, veel PSV'ersquote:
wat is er in het park dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
volgens mij zijn alle fok heren van dit topic naar het anna frank park nu
schat wanneer heb jij nou door dat ze dat alleen zeggen. Ze zitten de hele tijd op gay.nl en ja ze zijn "bi" hahahaha.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef Breezerslet het volgende:
Oh hij is bi, heb ik het weer.
Dat staat bekend als een vunzig stukje Eindhovenquote:
zoek maar eens op het park en een psv bestuurder of zoiets, was een tijdje geleden in het nieuwsquote:
Je kunt ook gewoon eens uitproberen hoe bi hij is.quote:
lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens uitproberen hoe bi hij is.
ik vind scouting beetje een pedo club, of mag je dat niet zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Dinges zit op scouting, is dat positief?
Verassing ontvangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Dinges zit op scouting, is dat positief?
Om pedo te zijn moet je 20+ zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind scouting beetje een pedo club, of mag je dat niet zeggen
ssssssstttt er kijken mensen meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:46 schreef Breezerslet het volgende:
Trouwens vaderjakob ben je C? ik heb trouwens een mooie verassing naar je geemaild.
Dat is toch de algemene opvatting hier?quote:
succesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar m'n laatste training
Ben benieuwd of we 't allemaal gaan redden en tot hoe laat we moeten zwoegen vanavond.......
Have funquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben benieuwd of we 't allemaal gaan redden en tot hoe laat we moeten zwoegen vanavond.......
dat is toch een eretitel hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch de algemene opvatting hier?
wie is Jack Russel ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Breezerslet het volgende:
Grappig die gozer heeft een Jack Russel en ik ben dol op Jack Russel.
Je hebt geen idee hoe erg dat daar kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:12 schreef Dragonwizard het volgende:
Als ja een huisdier is een reflectie van zijn baasje.
Het is een wat 'orginele, opvallende' foto op gay.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is er nou toch steeds met de neusgaten van PJOR?.
Drink gewoon wijn danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:18 schreef VaderJakob het volgende:
Druivensiroop is het toch niet helemaal.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:16 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Het is een wat 'orginele, opvallende' foto op gay.nl.
Een vrij grote wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:21 schreef Breezerslet het volgende:
Hij heeft gewoon een vrij groote
Leer het drinken. Hoog tijd dat je van de breezers en de smirnoffs af gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:24 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn, ben een nep-homo
.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote neusgaten.
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Leer het drinken. Hoog tijd dat je van de breezers en de smirnoffs af gaat.
Ik doe het altijd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:33 schreef VaderJakob het volgende:
Wat moet de rest wel niet denken in het huis als ik elke avond met een glaasje koude rose naar binnen werkt.
Jij kan 3 breezers tegelijk drinken, eentje via de mond en de overige twee sluit je aan op je neusgaten en achterover gieten maarquote:
Niks wat ze niet al lang denkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:33 schreef VaderJakob het volgende:
Wat moet de rest wel niet denken in het huis als ik elke avond met een glaasje koude rose naar binnen werkt.
Ik en breezers.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:35 schreef VaderJakob het volgende:
Jij kan 3 breezers tegelijk drinken, eentje via de mond en de overige twee sluit je aan op je neusgaten en achterover gieten maar!
SMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik en breezers.Wil jij soms slaag?
=> Vagevuur.quote:
Laat ik nou net vanmiddag rosé bij de Hema hebben gehaald, direct koud gezet en voor het eten opengemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef Manias het volgende:
echte homos drinken koude rose bijv.. dat is bijna limonade!
Laat ik daar vanmiddag nou ook geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Laat ik nou net vanmiddag rosé bij de Hema hebben gehaald
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik en breezers.Wil jij soms slaag?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, de Hema is duidelijk de nieuwe Albert Heijn.
die hebben we allemaal toch alquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik was heel mannelijk, ik heb gereedschap gekocht.
Gereedschap. Bij de Hema.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik was heel mannelijk, ik heb gereedschap gekocht.
Vul het lijstje even inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:57 schreef HemaRose het volgende:
haaai, ben nieuw, heb jullie via google gevonde, blalalala
Goed, het waren bandenlichters.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat ik daar vanmiddag nou ook geweest zijn.
Het concert voor Nelson Mandela is op Nederland 3. Best leuke muziek af en toequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks op tv? ik verveel me mensen.
Sterker nog, we don't get on at all.quote:
Zonder de TT was mijn 2de kloon nooit gebanned.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef Cairon het volgende:
de regels van een goede kloon.
1- zorg dat je kloon een andere persoonlijkheid heeft.
2- zorg dat je kloon nooit jou opvolgt in een topic na een ban.
3- maak geen klonen aan om een ban te omzeilen, dat komt altijd uit.
4- geef je kloon een achtergrond op de andere fora.
5- maak ruzie met je kloon in een topic.
Mijn klonen zijn publiek geheim, iedereen kent ze. Net zoals Semtex een kloon is van DeParasiet, zoals Kastanova honderd klonen heeft die iedereen kent, net als Tararaboemdijee en zijn klonen. Een kloon is geen ramp, zolang je je kloon maar met respect en liefde behandelt.
Het is gewoon dom om een kloon aan te maken de dag dat je gebanned bent, en er de volgende dag mee in het topic te posten waar je met grote regelmaat te vinden bent EN waar regelmatig mods komen kijken.
Er is zelfs een kloon-mod.quote:
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:25 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik heb net huisje gekeken. Tis niet groot, maar heeft potentieel, hij is best wel![]()
De keuken is half open. Ziet er echt heeluit. De slaap kamer is groot zat en een best wel grote hal, waar het erfstuk van oma kan komen staan.
De badkamer is, nou ja tja, het is een badkamer zoals ie in elke huurwoning zit. Standaard troosteloos en zonder uitstraling. (incl kapotte wasbak en en gore wc... Freaking Hell!)
Maar goed, met gloor en antikall, de verfkwast (wil de muren, waar geen tegels zitten, rood) en een flinke dosis doorzettings vermogen moet ik er wel komen.
De kozijnen van de ramen en de toegangsdeuren zijn knal geel :S En de woonkamer is zachtgeel met een behangrand, wat ik persoonlijk geen gezicht vind. Maar het behang zit er goed op en een emmer latex komt hier wel op.
De slaapkamer is verwaarloost, moet nieuw behang op want oude laat overal lost en het is knalblauw en geen gezicht.
En dan natuurlijk 40m2 laminaat (met ondervloer) er nog in leggen. (bartjebart, wat is een beetje goede laminaat, de tundra of de slatten. En in hoeverre is de niva ondervloer geluidsdempend?)
Ik heb ook nog een klein balkonnetje, waar net 1 stoel op kan staan...
Ow trouwens, de onderbuurman ook al gezien, LVG'ers zijnMaar eigenlijk niet onder mij
Zoals Montov dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef HemaRose het volgende:
Elke mod heeft kloons. Sommige kloons zijn zelfs mod.
Is Tundra massief? Want als je een kras in laminaat krijgt dat niet massief is, is dat wel heel kutquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.
We hebben alleen voor IKEA Nederland een nieuwe (gouden) ondervloer. TNO gecertificeerd en speciaal voor appartementen
Jah hoe kun je dat vergeten!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, HIW ging ookHoe kon ik dat nu vergeten!
Die anderen weet ik niet.
Laminaat is per definitie niet massief.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef HemaRose het volgende:
Is Tundra massief? Want als je een kras in laminaat krijgt dat niet massief is, is dat wel heel kut.
Ja kwam ik net op Ikea ook actherquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laminaat is per definitie niet massief.
Hoe duur kost die?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.
We hebben alleen voor IKEA Nederland een nieuwe (gouden) ondervloer. TNO gecertificeerd en speciaal voor appartementen
quote:
Op zijn looks geselcteerd? Woon je in een modellen apartement ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef PJORourke het volgende:
Er komt hier een Paul van 18 wonen en hij is op z'n looks geselecteerd, zegt mijn buurmeisje. Het zou toch niet...![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef HemaRose het volgende:
Op zijn looks geselcteerd? Woon je in een modellen apartement ofzo?
Had het over de ondervloer indd, want die kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk artikel bedoel je?
TUNDRA staat inderdaad gewoon op internet.
Die nieuwe ondervloer is redelijk nieuw. Ken ik de prijzen zo niet van.
Woon je nu nog bij papas en mamas?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had het over de ondervloer indd, want die kon ik niet vinden
Maar ik heb besloten het huisje niet te nemen. Want ik verdien gewoon te weinig
Ik heb maandag wel een sollicitatie waardoor ik een stukje meer ga verdienen (meer uren en een hogere functie) Dus ga wel vragen of ik het besluit een weekje uit kan stellen
Nee.quote:
Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.quote:
Van mijn neusgaten? No probquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.
Bring it on babe.quote:
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Zonder de TT was mijn 2de kloon nooit gebanned.
Een mod kan niet bannen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...
Mams, Papa is dood.quote:
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...quote:
Spit zelf maar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:24 schreef HemaRose het volgende:
Zeg PJO, je moet HIW vragen of ie Paul z'n hyves wil doorspitten in de comments, daar zou het wel moeten staan als ie gaat verhuizen.
HIW en PJO hebben een bed gedeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...
Ben je nu te laat meequote:
Ik erken, noch ontken deze feiten...quote:
Je woont op kamers?quote:
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
geen commentaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef HemaRose het volgende:
Hoe kan je dan zeggen dat NJO een goed lijf heeft.
Verkapt-lees-alles-nog-eens-terug-HIW
Geloof ik graag. En heb nooit gezegd dat Paul lelijk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.
Sodeju dat was een lange trainingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ookquote:
Anders zorg ik persoonlijk wel voor dat je geen kans gaat maken bij tquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
Ik kan helaas geen twee appartementen betalen.quote:
Als dat ooit zover mocht komen dan is T verleden tijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Anders zorg ik persoonlijk wel voor dat je geen kans gaat maken bij t.
T is ook maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Breezerslet het volgende:
Anders zorg ik persoonlijk wel voor dat je geen kans gaat maken bij t.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen twee appartementen betalen.
Ticketmaster.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, hoe regel je kaartjes voor de 30ste?
Arme sloeber.quote:
Ik kan morgen even voor je nakijken wat een rol gouden ondervloer kost...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had het over de ondervloer indd, want die kon ik niet vinden
Maar ik heb besloten het huisje niet te nemen. Want ik verdien gewoon te weinig
Ik heb maandag wel een sollicitatie waardoor ik een stukje meer ga verdienen (meer uren en een hogere functie) Dus ga wel vragen of ik het besluit een weekje uit kan stellen
Uh-huh.quote:
Klinkt als een of andere gochelaar...quote:
Doe maar als je wilt, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan morgen even voor je nakijken wat een rol gouden ondervloer kost...
Maar het is een kaartenboer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
Klinkt als een of andere gochelaar...
Die naam zegt je toch wel iets?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere gochelaar...
Jawel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:39 schreef Breezerslet het volgende:
lol je weet niet eens over wie het hebben.
quote:
WOW!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
We treden in augustus op in de 013 als intro voor The Opposites en De Jeugd van Tegwnwoordig
Die ik bedoel ik niet. T uit Arnhem.quote:
Bitch je hebt mijn friends list zitten bekijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die ik bedoel ik niet. T uit Arnhem.
Schat, je bent traag...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:45 schreef Breezerslet het volgende:
Bitch je hebt mijn friends list zitten bekijken.
Omdat je achter Paul aanzat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef HemaRose het volgende:
Waarom werd ik eigenlijk 5 topics terug als stalker afgeschilderd?
Wat is er zo boeiend aan T?quote:
Hij had er toen maar een stuk of vier, da's geen spitten. Bovendien doe ik dat altijd, je komt vaak een bekende tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef HemaRose het volgende:
Is het zo raar om andersmans profiel in te kijken dan?
Jij gaat nog zelfs een stap verder, de friendlist uitspitten.
Als de look niet goed is, wil het andere ook niet komen. Sim-pel. Heb je met hem gechat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:51 schreef HemaRose het volgende:
Zijn look heeft iets. Weeniet, de X-factor ofzo.
En het gaat verder dan de look alleen, slet.
Pleur jou foto maar hier eens, kijken hoelang je dat volhoudtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als de look niet goed is, wil het andere ook niet komen. Sim-pel. Heb je met hem gechat?
de mensen die ik ken irl ken je nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij had er toen maar een stuk of vier, da's geen spitten. Bovendien doe ik dat altijd, je komt vaak een bekende tegen.
Lieverd, het is een publiek profielquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef Breezerslet het volgende:
ben geen schat voor joukoekeloeren mag niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef HemaRose het volgende:
Pleur jou foto maar hier eens, kijken hoelang je dat volhoudt.
Onee, je hebt de ballen niet eens om meer dan een neusfoto op gay.nl te posten.
Lui van Panngate ken ik wel.quote:
Nee. Hij is plain, standaard, normaal, naturel, dertien-in-een-dozijn.quote:
*slik* Ja.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Hij is plain, standaard, normaal, naturel, dertien-in-een-dozijn.Niks mis mee, maar waarom val je er op?
Dat is niet zo heel ver weg... ben je er klaar voor?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
*slik* Ja.
En de 6e juli op het stadhuisplein tijdens het dommelfestival of dommelfeest of zoiets
Nou, daarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Hij is plain, standaard, normaal, naturel, dertien-in-een-dozijn.Niks mis mee, maar waarom val je er op?
Ik heb toch niks onbeleefds gezegd? C'est que mon avis.quote:
krijgen jullie voor trouwens betaald?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*slik* Ja.
En de 6e juli op het stadhuisplein tijdens het dommelfestival of dommelfeest of zoiets
Schat, zo lang jij niks plaatst heb je geen recht van spreken. Schop die kastdeur eens open en kijk de wijde wereld in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef HemaRose het volgende:
Nou, daarom.
Maar ik wel eens jou foto zien, kijken of je dan nog zoveel commentaar hebt.
Dat geldt ook voor jou schatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Schat, zo lang jij niks plaatst heb je geen recht van spreken. Schop die kastdeur eens open en kijk de wijde wereld in.
En daarom zal ik m'n pro (oopsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef HemaRose het volgende:
Dat geldt ook voor jou schat. Aan 2 neusgaten heeft alleen Yvonne wat.
Profiel?quote:
Dan heb ik net zoveel recht van spreken als jouquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daarom zal ik m'n pro (oops) voorlopig niet gaan pimpen.
Nee, dat heb je niet, want van jou is er niks in omloop.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef HemaRose het volgende:
Dan heb ik net zoveel recht van spreken als jou.
Heb er morgen nog eentje, een grotere. Dus moet welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel ver weg... ben je er klaar voor?
Foto van je haar is net zoveel zeggend als die van 2 neusgaten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, want van jou is er niks in omloop.
Ik heb jou nooit direct mijn profiel gegeven, dus dat noem ik inderdaad stalken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef HemaRose het volgende:
*mompelt iets over mensen stalker noemen*
Je ziet m'n hele gezicht schat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:08 schreef HemaRose het volgende:
Foto van je haar is net zoveel zeggend als die van 2 neusgaten.
Je vroeg aan Sam mijn profiel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit direct mijn profiel gegeven, dus dat noem ik inderdaad stalken.
Wel openbaar op het forum. Niet achterbaks via de PM of zoiets.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:14 schreef HemaRose het volgende:
Je vroeg aan Sam mijn profiel.
Dat is ook niet direct van mij.
Ik heb het ook zat gevraagd op het forumquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel openbaar op het forum. Niet achterbaks via de PM of zoiets.
Het komt er op neer, Cahir, dat je een hypocriet ter grote van een olifant bent. Je meent het recht te hebben van Jan en alleman foto's op te eisen terwijl je zelf niks plaatst. En daar reageer ik dan weer op. Als je niks plaatst, vind ik dat echt een goeie zaak maar ga dan niet van anderen eisen dat ze wel hun hele hebben en houden op een site plaatsen die iets te cruisy naar mijn smaak is. Verder is het echt een persoonlijke keuze cq afweging.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:16 schreef HemaRose het volgende:
Ik heb het ook zat gevraagd op het forum.
gay.nl is heus geen virtueel hoerententquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het komt er op neer, Cahir, dat je een hypocriet ter grote van een olifant bent. Je meent het recht te hebben van Jan en alleman foto's op te eisen terwijl je zelf niks plaatst. En daar reageer ik dan weer op. Als je niks plaatst, vind ik dat echt een goeie zaak maar ga dan niet van anderen eisen dat ze wel hun hele hebben en houden op een site plaatsen die iets te cruisy naar mijn smaak is. Verder is het echt een persoonlijke keuze cq afweging.
En hiermee heb ik wel voldoende gezegd. Basta!
Ik vraag enkel om andermans profiel, wat jij net zo goed doet. Ik word als stalker afgeschreven terwijl jij veel verder gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het komt er op neer, Cahir, dat je een hypocriet ter grote van een olifant bent. Je meent het recht te hebben van Jan en alleman foto's op te eisen terwijl je zelf niks plaatst. En daar reageer ik dan weer op. Als je niks plaatst, vind ik dat echt een goeie zaak maar ga dan niet van anderen eisen dat ze wel hun hele hebben en houden op een site plaatsen die iets te cruisy naar mijn smaak is. Verder is het echt een persoonlijke keuze cq afweging.
En hiermee heb ik wel voldoende gezegd. Basta!
Jij bent nog erger dan PJO, jij hebt helemaal niks te eisenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ja, we eisen een foto van Cahir, of we zorgen dat hij met al zijn klonen wordt gebant tot oktober 2009..
Hij heeft ooit een pic geplaatst van zichzelf in een pakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:25 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan PJO, jij hebt helemaal niks te eisen.
Jij helemaal niet, je bent vogelvrij hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:25 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan PJO, jij hebt helemaal niks te eisen.
Een pak? Sexyquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een pic geplaatst van zichzelf in een pak.
Conclusie: geen van ons alleen heeft iets te eisen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jij helemaal niet, je bent vogelvrij hier..
De afgelopen zes jaar heb ik hier foto's gepost van mijn kop, met en zonder bril, in pak, in boxer, van mijn buik en zelf van m'n blote kont.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een pic geplaatst van zichzelf in een pak.
jou foto's in M&G waren na 1 uur al verwijderd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De afgelopen zes jaar heb ik hier foto's gepost van mijn kop, met en zonder bril, in pak, in boxer, van mijn buik en zelf van m'n blote kont..
Je bent ook net een mini BB_Koning.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:29 schreef HemaRose het volgende:
[..]
jou foto's in M&G waren na 1 uur al verwijderd.
Nah, zeg toch niet dat je het klelijkste mormel bent, foto beter ken deleten, dat je geen kont hebt etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent ook net een mini BB_Koning..
Een BB_Prinsesje..
Ik was als puber grondig in de war maar dit gedrag vertoonde ik niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je bent ook net een mini BB_Koning..
Een BB_Prinsesje..
In Amerika gaat het zelfs af als je de was doet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
Gaat het brandalarm af tijdens het koken...Meestal gaat ie wel uit na wat wapperen, maar nu dus niet.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was als puber grondig in de war maar dit gedrag vertoonde ik niet.
Nou, hier niet...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In Amerika gaat het zelfs af als je de was doet.
Toen ik op vakantie in Florida was gebeurde dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:43 schreef wonderer het volgende:
Nou, hier niet...Maar het was wel irritant.
Kookwas?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie in Florida was gebeurde dat.
Nee, 30 graden.quote:
Heb je aan de rosé gezeten? Je typt steeds slordiger.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:39 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Nah, zeg toch niet dat je het klelijkste mormel bent, foto beter ken deleten, dat je geen kont hebt etc.
Doet me opeens aan dit denken, vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie in Florida was gebeurde dat.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb je aan de rosé gezeten? Je typt steeds slordiger..
Hij heeft wel een punt, BB is vals en loopt alleen maar te zeiken over homo's.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb je aan de rosé gezeten? Je typt steeds slordiger..
Ja, ga het een beetje voor hem opnemen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, BB is vals en loopt alleen maar te zeiken over homo's.
PJO is net zo erg bezig hoor, open je ogen eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, ga het een beetje voor hem opnemen!.
Cahir zeikt over foto's maar post zelf niets. Dat doet mij aan BB denken..
My point exactly.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Cahir zeikt over foto's maar post zelf niets.
Komop man, het is hier toch geen school?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ach kom. Het is net alsof je met je lul aan het typen bent, zo veel typfouten maak je.
Slaap lekker!quote:
oh, datquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, ga het een beetje voor hem opnemen!.
Cahir zeikt over foto's maar post zelf niets. Dat doet mij aan BB denken..
idem, er was geen reet aan. nou ja get was best gezellig. morgen de foto's va de borstvoeding en de paaldansact...quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:09 schreef hierissieweer het volgende:
idem, er was geen reet aan. nou ja get was best gezellig. morgen de foto's va de borstvoeding en de paaldansact...
op de een of andere manier maak ik altijd wel wat mee... Meestal zorg ik er zelf wel voorquote:
Nou dat viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:12 schreef PJORourke het volgende:
En de schaamlippen als klapperende saloondeuren zeker?
Ab Fab kan het altijd beter.quote:
:p een fag-hag en ik spelen het wel eens naquote:
Ik zou liever Patsy zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:20 schreef hierissieweer het volgende:
:p een fag-hag en ik spelen het wel eens naIk als edina en zij als patsy
Hoezo heb je hem vernederd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:26 schreef PJORourke het volgende:
Zegt koppelpot A. tegen mij: ken je P? P en ik kijken elkaar aan, ik realiseer me dat ik P erg leuk vind maar al eens vernederd heb toen ik een date had en hij z'n tong in mijn mond stak terwijl ik m'n laatste slok bier aan het weggieten was. Hoe fiks ik dit?
Ik heb hem met pijn in het hart afgewezen, omdat ik die avond een ander had. Maar ik wilde hem wel...quote:
Waarom nam je die ander dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb hem met pijn in het hart afgewezen, omdat ik die avond een ander had. Maar ik wilde hem wel...
Daar had ik al een afspraak mee. En hij was leuker, maar geen relatiemateriaal.quote:
Opnieuw doen maar dan zonder bier?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:26 schreef PJORourke het volgende:
Zegt koppelpot A. tegen mij: ken je P? P en ik kijken elkaar aan, ik realiseer me dat ik P erg leuk vind maar al eens vernederd heb toen ik een date had en hij z'n tong in mijn mond stak terwijl ik m'n laatste slok bier aan het weggieten was. Hoe fiks ik dit?
dus je was op een date met de een en je zoent de ander...???quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar had ik al een afspraak mee. En hij was leuker, maar geen relatiemateriaal.
Nou, de ander dringt zich op terwijl ik op de een wacht...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:05 schreef hierissieweer het volgende:
dus je was op een date met de een en je zoent de ander...???
Ja mijn ass, lichte zeden!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de ander dringt zich op terwijl ik op de een wacht...
Kunnen we de verleiding weerstaan????quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ja, we eisen een foto van Cahir, of we zorgen dat hij met al zijn klonen wordt gebant tot oktober 2009..
Vreemd idd. Misschien moet je die foto's een keertje opnieuw erop zetten of zo. Misschien werkt dat welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:10 schreef DR34M3R het volgende:
mijn fobo doet al een paar dagen vreemd... ik zie alleen maar rode kruisjes (maakt niet uit of ik thuis kijk of op het werk), op een enkele foto na. Terwijl, als ik op dat kruisje ga staan, de vergroting wel werkt
Nee hoor, ik heb ook regelmatig van die adrenaline stotenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:03 schreef Cairon het volgende:
ik heb best wel heel veel zin om te vechten...
is dat vreemd?
Dan moet je niet zoveel liggen neuken snachts.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
goemorgen hoeren en koffie en zo, 5 uur slapen is niet leuk
je hoekt ém alleen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |