Ahem kuchquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
volgens mij zijn alle fok heren van dit topic naar het anna frank park nu
avondje vrij genomenquote:
De opbrengst was gisteravond erg goed, veel PSV'ersquote:
wat is er in het park dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
volgens mij zijn alle fok heren van dit topic naar het anna frank park nu
schat wanneer heb jij nou door dat ze dat alleen zeggen. Ze zitten de hele tijd op gay.nl en ja ze zijn "bi" hahahaha.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef Breezerslet het volgende:
Oh hij is bi, heb ik het weer.
Dat staat bekend als een vunzig stukje Eindhovenquote:
zoek maar eens op het park en een psv bestuurder of zoiets, was een tijdje geleden in het nieuwsquote:
Je kunt ook gewoon eens uitproberen hoe bi hij is.quote:
lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens uitproberen hoe bi hij is.
ik vind scouting beetje een pedo club, of mag je dat niet zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Dinges zit op scouting, is dat positief?
Verassing ontvangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Dinges zit op scouting, is dat positief?
Om pedo te zijn moet je 20+ zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind scouting beetje een pedo club, of mag je dat niet zeggen
ssssssstttt er kijken mensen meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:46 schreef Breezerslet het volgende:
Trouwens vaderjakob ben je C? ik heb trouwens een mooie verassing naar je geemaild.
Dat is toch de algemene opvatting hier?quote:
succesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar m'n laatste training
Ben benieuwd of we 't allemaal gaan redden en tot hoe laat we moeten zwoegen vanavond.......
Have funquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben benieuwd of we 't allemaal gaan redden en tot hoe laat we moeten zwoegen vanavond.......
dat is toch een eretitel hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch de algemene opvatting hier?
wie is Jack Russel ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Breezerslet het volgende:
Grappig die gozer heeft een Jack Russel en ik ben dol op Jack Russel.
Je hebt geen idee hoe erg dat daar kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:12 schreef Dragonwizard het volgende:
Als ja een huisdier is een reflectie van zijn baasje.
Het is een wat 'orginele, opvallende' foto op gay.nlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is er nou toch steeds met de neusgaten van PJOR?.
Drink gewoon wijn danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:18 schreef VaderJakob het volgende:
Druivensiroop is het toch niet helemaal.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:16 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Het is een wat 'orginele, opvallende' foto op gay.nl.
Een vrij grote wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:21 schreef Breezerslet het volgende:
Hij heeft gewoon een vrij groote
Leer het drinken. Hoog tijd dat je van de breezers en de smirnoffs af gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:24 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn, ben een nep-homo
.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef VaderJakob het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote neusgaten.
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Leer het drinken. Hoog tijd dat je van de breezers en de smirnoffs af gaat.
Ik doe het altijd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:33 schreef VaderJakob het volgende:
Wat moet de rest wel niet denken in het huis als ik elke avond met een glaasje koude rose naar binnen werkt.
Jij kan 3 breezers tegelijk drinken, eentje via de mond en de overige twee sluit je aan op je neusgaten en achterover gieten maarquote:
Niks wat ze niet al lang denkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:33 schreef VaderJakob het volgende:
Wat moet de rest wel niet denken in het huis als ik elke avond met een glaasje koude rose naar binnen werkt.
Ik en breezers.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:35 schreef VaderJakob het volgende:
Jij kan 3 breezers tegelijk drinken, eentje via de mond en de overige twee sluit je aan op je neusgaten en achterover gieten maar!
SMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik en breezers.Wil jij soms slaag?
=> Vagevuur.quote:
Laat ik nou net vanmiddag rosé bij de Hema hebben gehaald, direct koud gezet en voor het eten opengemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef Manias het volgende:
echte homos drinken koude rose bijv.. dat is bijna limonade!
Laat ik daar vanmiddag nou ook geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Laat ik nou net vanmiddag rosé bij de Hema hebben gehaald
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik en breezers.Wil jij soms slaag?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, de Hema is duidelijk de nieuwe Albert Heijn.
die hebben we allemaal toch alquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik was heel mannelijk, ik heb gereedschap gekocht.
Gereedschap. Bij de Hema.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik was heel mannelijk, ik heb gereedschap gekocht.
Vul het lijstje even inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:57 schreef HemaRose het volgende:
haaai, ben nieuw, heb jullie via google gevonde, blalalala
Goed, het waren bandenlichters.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat ik daar vanmiddag nou ook geweest zijn.
Het concert voor Nelson Mandela is op Nederland 3. Best leuke muziek af en toequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks op tv? ik verveel me mensen.
Sterker nog, we don't get on at all.quote:
Zonder de TT was mijn 2de kloon nooit gebanned.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef Cairon het volgende:
de regels van een goede kloon.
1- zorg dat je kloon een andere persoonlijkheid heeft.
2- zorg dat je kloon nooit jou opvolgt in een topic na een ban.
3- maak geen klonen aan om een ban te omzeilen, dat komt altijd uit.
4- geef je kloon een achtergrond op de andere fora.
5- maak ruzie met je kloon in een topic.
Mijn klonen zijn publiek geheim, iedereen kent ze. Net zoals Semtex een kloon is van DeParasiet, zoals Kastanova honderd klonen heeft die iedereen kent, net als Tararaboemdijee en zijn klonen. Een kloon is geen ramp, zolang je je kloon maar met respect en liefde behandelt.
Het is gewoon dom om een kloon aan te maken de dag dat je gebanned bent, en er de volgende dag mee in het topic te posten waar je met grote regelmaat te vinden bent EN waar regelmatig mods komen kijken.
Er is zelfs een kloon-mod.quote:
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:25 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik heb net huisje gekeken. Tis niet groot, maar heeft potentieel, hij is best wel![]()
De keuken is half open. Ziet er echt heeluit. De slaap kamer is groot zat en een best wel grote hal, waar het erfstuk van oma kan komen staan.
De badkamer is, nou ja tja, het is een badkamer zoals ie in elke huurwoning zit. Standaard troosteloos en zonder uitstraling. (incl kapotte wasbak en en gore wc... Freaking Hell!)
Maar goed, met gloor en antikall, de verfkwast (wil de muren, waar geen tegels zitten, rood) en een flinke dosis doorzettings vermogen moet ik er wel komen.
De kozijnen van de ramen en de toegangsdeuren zijn knal geel :S En de woonkamer is zachtgeel met een behangrand, wat ik persoonlijk geen gezicht vind. Maar het behang zit er goed op en een emmer latex komt hier wel op.
De slaapkamer is verwaarloost, moet nieuw behang op want oude laat overal lost en het is knalblauw en geen gezicht.
En dan natuurlijk 40m2 laminaat (met ondervloer) er nog in leggen. (bartjebart, wat is een beetje goede laminaat, de tundra of de slatten. En in hoeverre is de niva ondervloer geluidsdempend?)
Ik heb ook nog een klein balkonnetje, waar net 1 stoel op kan staan...
Ow trouwens, de onderbuurman ook al gezien, LVG'ers zijnMaar eigenlijk niet onder mij
Zoals Montov dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef HemaRose het volgende:
Elke mod heeft kloons. Sommige kloons zijn zelfs mod.
Is Tundra massief? Want als je een kras in laminaat krijgt dat niet massief is, is dat wel heel kutquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.
We hebben alleen voor IKEA Nederland een nieuwe (gouden) ondervloer. TNO gecertificeerd en speciaal voor appartementen
Jah hoe kun je dat vergeten!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, HIW ging ookHoe kon ik dat nu vergeten!
Die anderen weet ik niet.
Laminaat is per definitie niet massief.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef HemaRose het volgende:
Is Tundra massief? Want als je een kras in laminaat krijgt dat niet massief is, is dat wel heel kut.
Ja kwam ik net op Ikea ook actherquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laminaat is per definitie niet massief.
Hoe duur kost die?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TUNDRA! Wel een behoorlijk stuk duurder, maar een leggarantie en 15 jaar kwaliteits garantie.
We hebben alleen voor IKEA Nederland een nieuwe (gouden) ondervloer. TNO gecertificeerd en speciaal voor appartementen
quote:
Op zijn looks geselcteerd? Woon je in een modellen apartement ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef PJORourke het volgende:
Er komt hier een Paul van 18 wonen en hij is op z'n looks geselecteerd, zegt mijn buurmeisje. Het zou toch niet...![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef HemaRose het volgende:
Op zijn looks geselcteerd? Woon je in een modellen apartement ofzo?
Had het over de ondervloer indd, want die kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk artikel bedoel je?
TUNDRA staat inderdaad gewoon op internet.
Die nieuwe ondervloer is redelijk nieuw. Ken ik de prijzen zo niet van.
Woon je nu nog bij papas en mamas?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Had het over de ondervloer indd, want die kon ik niet vinden
Maar ik heb besloten het huisje niet te nemen. Want ik verdien gewoon te weinig
Ik heb maandag wel een sollicitatie waardoor ik een stukje meer ga verdienen (meer uren en een hogere functie) Dus ga wel vragen of ik het besluit een weekje uit kan stellen
Nee.quote:
Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.quote:
Van mijn neusgaten? No probquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.
Bring it on babe.quote:
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Zonder de TT was mijn 2de kloon nooit gebanned.
Een mod kan niet bannen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...
Mams, Papa is dood.quote:
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...quote:
Spit zelf maar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:24 schreef HemaRose het volgende:
Zeg PJO, je moet HIW vragen of ie Paul z'n hyves wil doorspitten in de comments, daar zou het wel moeten staan als ie gaat verhuizen.
HIW en PJO hebben een bed gedeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...
Ben je nu te laat meequote:
Ik erken, noch ontken deze feiten...quote:
Je woont op kamers?quote:
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
geen commentaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef HemaRose het volgende:
Hoe kan je dan zeggen dat NJO een goed lijf heeft.
Verkapt-lees-alles-nog-eens-terug-HIW
Geloof ik graag. En heb nooit gezegd dat Paul lelijk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.
Sodeju dat was een lange trainingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ookquote:
Anders zorg ik persoonlijk wel voor dat je geen kans gaat maken bij tquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |