Volgens mij heb je dan een oude pc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is die Net5-stream traag zeg.Lijkt wel of ze foto's van de wedstrijd achter elkaar hebben geplakt en dat uitzenden. En de beelden lopen door elkaar heen. Net zag je daardoor tijdens een rally een ballenjongen over de baan lopen.
Waarom zouden ze ook ..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de adoratie van de BC overdreven ze kijken vaak niet verder dan hun eiland lang is.
Dat gebeurt in Nederland net zo goed. Smeets en Dijkstra kennen zijn amper op de hoogte van de ontwikkeling van wielrenners. De tennisverslaggevers van de NOS kennen niemand buiten de toppers enzovoortsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de adoratie van de BC overdreven ze kijken vaak niet verder dan hun eiland lang is.
Vergeet nooit meer de interland Engeland - Nederland toen de verslaggever zig afvroeg wie die geweldige speler was.
Was Gullit een jaar eerder speler van het jaar in europa
Volgens mij gewoon morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat gebeurt er als de partij vandaag nog niet klaar is? Maandag pas verder?
Youzhny wint de 3e set met 6-4: 2-1 voor. Cilic is op weg naar 1-1 tegen PHM (5-2* voor)
Maandag worden toch alle 4e ronde partijen gespeeld?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen zou ik raar vinden. Ze lopen totaal niet achter op schema.
Youzhny - Stepanek kan goed een vijfsetter worden.
Zou ik ook raar vinden, maar je hebt niet de normale dag rust (zondag) als je maandag verder gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen zou ik raar vinden. Ze lopen totaal niet achter op schema.
Youzhny - Stepanek kan goed een vijfsetter worden.
Als de partij zoals nu verloopt zal hij snel klaar zijn hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:03 schreef Norrage het volgende:
zondag wordt niet gespeeld...vorige keer werd rafa, en nu waarschijnlijk weer want die partij gaat echt niet op tijd klaar zin, hard verneukt...Toen werd er ook afgebroken en mocht hij maandag(avond!!!) pas weer verder...Vorig jaar was het sowieso bizar....ze lagen op schema maar niet heus.
Ja dat klopt, gister bij Ancic-Ferrer gingen ze ook lang door en toen was het al erg donker op de court.. hopelijk kunnen ze het vanavond finishen, lijkt me niet dat Kiefer dit gaat winnen anyway..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:28 schreef Norrage het volgende:
ik heb het idee dat er vorige dagen al om 21.30 werd gestopt.maar misschien heeft ie nog een uurtje, maar hij moet wel opschieten.
Hij heeft het gas er goed opstaan, alsof hij graag vandaag wil afrondenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:40 schreef anon57 het volgende:
Nadal zal zijn partij wel af vandaag kunnen afronden als hij gewoon in drie sets wint, Youzhny/Stepanek kan nog lang doorgaan en of die hum partij nog afkrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |