Helemaal goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
Een groep pyramide woningen gesitueerd tussen alle reguliere woningbouw in de Woudhoek.
Kethel Schiedam
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:16 schreef Maizena het volgende:
Bolwoningen, Den Bosch...
Bolwoningen zijn de laatste woningen die werden betaald uit de subsidies voor experimenteel bouwen, zoals die in 1968 werden ingesteld. De 50 woningen werden eind jaren ‘70 ontworpen door architect Dries Kreijkamp en gebouwd in de Maaspoort te 's-Hertogenbosch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bolwoning
Die moet je dan nog even opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef barney74 het volgende:
kpn-gebouw te rotterdam (ten zuiden van erasmusbrug)? ontwerper weet ik niet
Ik dacht dat jij er wel uit zou komen Fles. Ik zie namelijk duidelijk een spoorlijn die midden in het dorp eindigt. Dat zijn er niet zo heel veel dacht ik zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een verrekte frustrerend klotespel zegIk zit al anderhalf uur over het hele land te vliegen. Niks
Wat moet je dan? Googlen? Op "die twee scheve heggetjes die zo naar die weg lopen"? Hier heb ik echt het geduld niet voor, sorry
Half goed, dus halve punt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef barney74 het volgende:
kpn-gebouw te rotterdam (ten zuiden van erasmusbrug)? ontwerper weet ik niet
WTF kijk mij bovenaan staanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Maizena het volgende:
Nee...we beginnen weer opnieuw...kijk boven je post
In Amerika is het vast fantastisch maar ik zit vrolijk op mn werk in Amsterdam. Ook leukquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In Amerika is het vast fantastisch maar ik zit vrolijk op mn werk in Amsterdam. Ook leuk![]()
* Vandaag denkt dat Maizena wat in de war is![]()
Oh ja, als iemand bij de 20 is worden de scores gereset, hm.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Maizena het volgende:
Nee...we beginnen weer opnieuw...kijk boven je post
Al die oude punten kunnen weg.![]()
Je zei???.................en nu zet je er zelf zo'n vaag dorp op...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een verrekte frustrerend klotespel zegIk zit al anderhalf uur over het hele land te vliegen. Niks
Wat moet je dan? Googlen? Op "die twee scheve heggetjes die zo naar die weg lopen"? Hier heb ik echt het geduld niet voor, sorry
Dat is correctquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:43 schreef Vandaag... het volgende:
Hees te Drenthe![]()
Het weinige dat er over te vertellen valt vindt je hier
ik wil eerst m´n punt van DrFlashquote:
Daar ligt toevallig ook een Alphen...Die van jouw is Alphen-Chaam...3X is scheepsrecht...toch...quote:
Helemaal goedquote:
Darnquote:
Boeit...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou enIk heb gevonden waar die opname was
Dan moet je het er even bijzettenquote:Op donderdag 24 juli 2008 06:42 schreef Rockfire het volgende:
Ik wilde eigenlijk de naam van het gebouw in het midden...
"Eigenlijk wilde ik het lievelingsgerecht van de stiefmoeder van de architect horen"quote:
"Mustard Herring"quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Eigenlijk wilde ik het lievelingsgerecht van de stiefmoeder van de architect horen"
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef Rockfire het volgende:
Naam: De rode olifant
Waar: Zuid Hollandlaan 7, Den Haag
Van wie was het eerst: Hoofdgebouw Esso
Architecten: De Roos en Overeynder
Correct!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lichtenvoorde, terrein Zwarte Cross?
Iedereen mag gewoon meedoen hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Lijkt me iets in de buurt van de loosdrechtse plassen..
Heu.., kan ik tevens nog instromen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |