abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59734414
Het vorige deel 385 vind je hier

De aanstaande papa's en mama's :

28 juni 2008: Llewella (meisje)
02 juli 2008: Asics
07 juli 2008: Lunastar (meisje)
***07 juli 2008: LovelyLady en Cryothic*** (jongen)
19 juli 2008: Crumpet (papa) (meisje)
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog (meisje)
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez

2009
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
31 januari 2009: Fruppel
05 februari 2009: Twarres (papa)
12 februari 2009: h2h2
15 februari 2009: Raissa en milanese
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: ik80

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het
topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 30-06-2008 15:34:46 ]
pi_59734509
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef Libel het volgende:
Hallo allemaal,

ik was uitgerekend voor morgen maar ben afgelopen maandag bevallen van een flinke dochter.
Junah is haar naam en ze meet 49 cm en weegt 3540 gram.
Het was een super bevalling van maar twee uurtjes die ik zo honderd keer over zou doen!!
Ik heb nog niets kunnen laten weten omdat je hier vijf daagjes in het moederhuis blijft.
Junah doet het schitterend. Het is nog wat zoeken hoeveel ze wil drinken (ik geef flesjes) en ook moet ze nog leren om 's nachts wat te slapen en overdag wakker te zijn

Haar grote broers zijn heel trots, maar ze hebben de afgelopen week de mama enorm gemist. En ik hen uiteraard ook.
Dus ik ga nu lekker genieten van mijn uitgebreide gezinnetje!

Veel groetjes en succes aan de LLM's
Ik wens jullie allemaal een bevalling zoals de mijne toe!
gefeliciteerd !!!! met de geboorte van jullie dochtertje !!!
pi_59734606
Libel!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

Ik mag hopen dat we ok allemaal zo'n makkelijke bevaling hebben!

KD & Mrien babies; schiet eens op, dan kan deze beeb ook met een gerust hart komen

Hier hele dag rustig, had alleen vanochtend nog wat buik en rugpijn, nu lijkt alles weer weg te zijn, maar beeb ligt wel erg diep in het bekken, en ik wordt gek van de kleine druppelplasjes doordat de boel een beetje afgeknepen wordt.

Ik heb weer een draagdoek af; en zojuist zijn er weer stofjes bezorgd Nu boxkleden maken
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:59:23 #4
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59734986
Zo gek Llewella, we waren samen uitgerekend en nu ligt hier al een week een klein meisje dicht bij mij.

Ik heb begrepen dat Bla ook een baby heeft. Gefeliciteerd!!!!
Ik moet nog wel ff de details bijlezen.

Weet je wat ik jammer vind? Dat ik nooit bovenaan in het lijstje heb gestaan.
pi_59735117
Libel gefeliciteerd!
pi_59735136
Libel, ontzettend gefeliciteerd !!!

vertel je ons even hoe we die bevalling moeten doen ?
pi_59735282
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef Libel het volgende:
Zo gek Llewella, we waren samen uitgerekend en nu ligt hier al een week een klein meisje dicht bij mij.

Weet je wat ik jammer vind? Dat ik nooit bovenaan in het lijstje heb gestaan.
Yep, zeg net tegen m'n vriend dat jij inmiddels dus al lang en breed bevallen bent

En die nummer 1; ik kreeg net al een schrikbeeld om zometeen hetzelfde als kd te doen en lang op nummer 1 te blijven staan en andere dames die verder gewoon rustig gaan bevallen
(Echt hoor, wat begin ik toch te zeuren al, ben morgen pas 40 weken, nog tijd zat )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59735362
libel gefeliciteerd!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_59735507
Libel gefeliciteerd!! Genieten nu van de kleine Junah! En kreeg je er geen handeiding bij om haar te leren dat ze 's nachts doorslaapt en overdag wakker mag zijn?

Llewela! Het begin is er! Spannend hoor! Ik hoop dat het nu allemaal gauw op gang komt!
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nee ik bedoel niet de combinatietest maar inderdaad die 6 buisjes voor de dingen die jij allemaal noemt. Daar krijg ik dan 14 juli ook de uitslag van.....
Oh lekker dan, dat ze je zo slecht geprikt heeft. Wat een gekke plek ook om te prikken, vlakbij je elleboog!
Ik heb vandaag de uitslag gehad van die bloedtest en alles was goed... maar dat wist ik eigenlijk ook wel (gedeeltelijk) door de onderzoeken die we bij de gyn hebben gehad. In het ziekenhuis hebben ze ook op een aantal van die dingen gecontroleerd destijds.

Verder hebben we inderdaad vandaag het hartje gehoord ... dat was wel even een emotioneel moment... schoot gelijk vol... lig ik daar dus te janken op die bank... had het er ook wel moeilijk mee, zei hij later.

Weer een mijlpaal bereikt! Over 3 weken moet ik terugkomen en krijgen we gelijk de info mee voor de 20 weken screening.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59735700
Jose; toen wij voor het eerst het hartje hoorden hadden de mannen het er moeilijk mee; zowel mijn vriend als mijn vader hadden het even moeilijk, zo schattig
Amber Mae
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:45:15 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59735710
Gefeliciteerd met Junah, Libel

En mooi dat de centimeters ontsluiting ons hier eindelijk om de oren vliegen Kom maar op beebjes, we wachten al zo lang op jullie.
pi_59735711
Libel, proficiat met de geboorte van Junah.
En Jose, wat een magisch moment he, het getjoek van zo'n hartje . Ik had ook steevast de tranen biggelen als die doptone op mijn buik ging. Zeker de eerste keer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59735794
Ik kan echt niet wachten op de 20 weken echo!!! Nog 12 nachtjes slapen.
pi_59735883
Oeh, Reinhilde, dat is nog best lang als je zo aftelt!

Ik moet zo koken, maar ben weer eens heel misselijk, dus heb helemaal geen zin om te koken
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:58:52 #15
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59735998
Is sta mijn 1ste plaats graag aan iemand af hoor, hahaha.

Het is hier enorm aan het rommelen, op de CTG zag je het ook en de gyn voelde het ook al, ook heb ik nu ineens enorm slijmverlies ( slijmprop komt er nu in zijn geheel uit dus)
En heb nu echt weeën die ik weg moet puffen, hopenlijk is dit het echte begin maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen gezien het verleden.
Als het goed is geeft Ireth aan jullie door als de baby is geboren!

Jose, lekker geluid he, ik blijf het ook fijn vinden om te horen!
pi_59736007
Libel gefeliciteerd met Junah!
Voorpieper

Balen KD, 2 dagen "teruggezet"...dat is natuurlijk niet wat je verwachtte..
Wel fijn dat je weer een cm erbij hebt, elke cm is er 1 moeten we maar denken...
Hopelijk zet het gewoon snel door bij je!

Bij de gyn was alles goed, bloeddruk was wel wat hoger vond hij (was vorige keer in het ziekenhuis ook zo, ander apparaat). A.s. maandag moet ik terugkomen voor een CTG en als de baby er woensdag nog niet is wordt ik inderdaad woensdag ingeleid.
Voor de opname vast alles geregeld vandaag. Omdat de bloeddruk hoger was moest ik nog bloedprikken en urine inleveren (ter controle van eiwitten etc)
CTG was verder goed, baby was eerst te rustig (toen lag ik op m'n rug) en dat was niet goed, dus ik op m'n zij en toen werd baby gelukkig wat actiever.
Verder gewoon afwachten en tot woensdag mag ik gewoon thuis bevallen als de bevalling zich aandient.
pi_59736026
Spannend KD, ik hoop dat het nu echt doorzet bij je!
Heel veel sterkte alvast!
pi_59736033
KD! Ik hoop het zo voor je...

Ja, Freecell, ik weet het... ik ben gewoon erg erg erg ongeduldig... Ik wil zo graag weten of alles goed is, en natuurlijk of ik een meisje of een jongentje krijg
pi_59736043
Spannend KD!

Hier krijg ik woensdag voor het eerst het hartje te horen. Mijn vader en Kim gaan mee. Vind het ook wel beetje spannend.
pi_59736064
Nu pas Ingrid? Dan is het misschien wel extra speciaal
pi_59736165
Gefeliciteerd met Junah, Libel!

Zet hem op KD! Dit weekend moet ze toch een keer komen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59736206
Ja, de 1e keer was het nog niet te horen. En toen bij de echo wel zien kloppen.
pi_59736250
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef KD-fotografie het volgende:
Is sta mijn 1ste plaats graag aan iemand af hoor, hahaha.

Het is hier enorm aan het rommelen, op de CTG zag je het ook en de gyn voelde het ook al, ook heb ik nu ineens enorm slijmverlies ( slijmprop komt er nu in zijn geheel uit dus)
En heb nu echt weeën die ik weg moet puffen, hopenlijk is dit het echte begin maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen gezien het verleden.
Als het goed is geeft Ireth aan jullie door als de baby is geboren!

Jose, lekker geluid he, ik blijf het ook fijn vinden om te horen!
je hebt iig je eigenste aanmoedigingsploeg, Go Go Go
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59736406
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, de 1e keer was het nog niet te horen. En toen bij de echo wel zien kloppen.
Oh gelukkig.
pi_59736522
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef Reinhilde het volgende:
KD! Ik hoop het zo voor je...

Ja, Freecell, ik weet het... ik ben gewoon erg erg erg ongeduldig... Ik wil zo graag weten of alles goed is, en natuurlijk of ik een meisje of een jongentje krijg
Oeh, pas maar op, dat dachten wij ook 'straks weten we of het een jongetje of een meisje is' Nou, mooi niet dus Beeb wist het uitstekend te verstoppen.

KD, zet hem op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')