gefeliciteerd !!!! met de geboorte van jullie dochtertje !!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef Libel het volgende:
Hallo allemaal,
ik was uitgerekend voor morgen maar ben afgelopen maandag bevallen van een flinke dochter.![]()
Junah is haar naam en ze meet 49 cm en weegt 3540 gram.
Het was een super bevalling van maar twee uurtjes die ik zo honderd keer over zou doen!!
Ik heb nog niets kunnen laten weten omdat je hier vijf daagjes in het moederhuis blijft.
Junah doet het schitterend. Het is nog wat zoeken hoeveel ze wil drinken (ik geef flesjes) en ook moet ze nog leren om 's nachts wat te slapen en overdag wakker te zijn![]()
Haar grote broers zijn heel trots, maar ze hebben de afgelopen week de mama enorm gemist. En ik hen uiteraard ook.
Dus ik ga nu lekker genieten van mijn uitgebreide gezinnetje!
Veel groetjes en succes aan de LLM's
Ik wens jullie allemaal een bevalling zoals de mijne toe!
Yep, zeg net tegen m'n vriend dat jij inmiddels dus al lang en breed bevallen bentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef Libel het volgende:
Zo gek Llewella, we waren samen uitgerekend en nu ligt hier al een week een klein meisje dicht bij mij.
Weet je wat ik jammer vind? Dat ik nooit bovenaan in het lijstje heb gestaan.
Oh lekker dan, dat ze je zo slecht geprikt heeft. Wat een gekke plek ook om te prikken, vlakbij je elleboog!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nee ik bedoel niet de combinatietest maar inderdaad die 6 buisjes voor de dingen die jij allemaal noemt.Daar krijg ik dan 14 juli ook de uitslag van.....
je hebt iig je eigenste aanmoedigingsploeg, Go Go Goquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef KD-fotografie het volgende:
Is sta mijn 1ste plaats graag aan iemand af hoor, hahaha.
Het is hier enorm aan het rommelen, op de CTG zag je het ook en de gyn voelde het ook al, ook heb ik nu ineens enorm slijmverlies ( slijmprop komt er nu in zijn geheel uit dus)
En heb nu echt weeën die ik weg moet puffen, hopenlijk is dit het echte begin maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen gezien het verleden.
Als het goed is geeft Ireth aan jullie door als de baby is geboren!
Jose, lekker geluid he, ik blijf het ook fijn vinden om te horen!
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, de 1e keer was het nog niet te horen. En toen bij de echo wel zien kloppen.
Oeh, pas maar op, dat dachten wij ook 'straks weten we of het een jongetje of een meisje is' Nou, mooi niet dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef Reinhilde het volgende:
KD! Ik hoop het zo voor je...![]()
![]()
![]()
Ja, Freecell, ik weet het... ik ben gewoon erg erg erg ongeduldig... Ik wil zo graag weten of alles goed is, en natuurlijk of ik een meisje of een jongentje krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop