Vorige topic:
Droom je ervan om voor jezelf werken? hulp nodig?Kan een leuk topic worden, vandaar dat het jammer is dat 'ie op slot ging.
quote:
Beste Fokkers,
Sinds April ben ik een eenmanszaak gestart en deze loopt vooralsnog vrij redelijk tot goed, het geeft mij een gevoel van nieuwe invullingen , nieuwe uitdagingen en een poging tot dromen te verwezelijken.
In het verleden heb ik al vaker met deze wensen gestoeid, maar ik vond mezelf te laag opgeleid, te weinig ervaren en een onterecht stabiel gevoel, hebben mij hiervan tegengehouden.
Ik ben nu 27 jaar en na wikken, wegen, nieuwe ambities en een nieuwe start heb ik dat toch aangedurfd, ik heb dan ook besloten alles zelf te doen, administratie, factureren, de hele mikmak.
Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zelf die ambitie hebben maar het nog niet durven of doen om bepaalde redenen, misschien kan ik actief meehelpen, want het gevoel dat je je met zoiets gaat inlaten, is erg lekker.
Lasser, Loodgieter, Timmerman, Consultant, Lopende band werker, Kantoorpersoneel of ICT-er, of kan me niet schelen wat.
Ik wil jullie helpen als jullie de ambitie hebben om zelf iets op te starten, KvK, regelgeving, contracten, het zoeken en verkrijgen van projecten, communicatie, belastingsdienst, of mijn grootste belemmering, het durven of noem maar op.
Let op: noem geen bedrijfsnamen als het niet nuttig is en denk aan spam enz..