abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60856812
En als je goed leest neemt mijn vader ook die medicatie niet..... dus ook erg dom en dan word het dus ook niet verholpen.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:29:45 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60858288
Tinkepink!
Iedereen kijkt anders aan tegen de dingen die gezegd worden. Wat de een gezeik vindt, vind de ander te futiel voor woorden, terwijl die weer (in de ogen van anderen) zeikt over 'niks'.

En hier kan je daar je ergernis over kwijt, en dat moet dan toch ook gewoon kunnen?
pi_60858693
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Tinkepink!
Iedereen kijkt anders aan tegen de dingen die gezegd worden. Wat de een gezeik vindt, vind de ander te futiel voor woorden, terwijl die weer (in de ogen van anderen) zeikt over 'niks'.

En hier kan je daar je ergernis over kwijt, en dat moet dan toch ook gewoon kunnen?
Ja behalve dat Simmu hier ook weer wordt afgezeken omdat ze volgens bepaalde mensen altijd loopt te zeiken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:45:50 #179
5428 crew  miss_sly
pi_60858708
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja behalve dat Simmu hier ook weer wordt afgezeken omdat ze volgens bepaalde mensen altijd loopt te zeiken.
Ja joh, begin nog een keer opnieuw, het was net allemaal weer wat getemperd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 september 2008 @ 20:26:38 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61655884
Wat me vandaag gebeurde...

Ik hoorde vanochtend dat een kindje van 14 dagen oud was overleden (2 hersenbodingen eerste dag, niet werkende nieren, heel ernstig allemaal)

"Het is het eerste kindje, he?. Dan is het wel erg ja! Tsja, als het de tweede was geweest, dan kon je het nog wel relativeren!"

Ofwel, als je tweede doodgaat is het niet zo'n ramp!

Ja, de persoon die dit zei heeft zelf twee gezonde kinderen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61656303
Dat meen je niet Davinia

Alsof je bij je zevende kind daarna gewoon doorgaat alsof er niks aan de hand is, je hebt er dan toch nog zes
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 20:43:08 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_61656368
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik hoorde vanochtend dat een kindje van 14 dagen oud was overleden (2 hersenbodingen eerste dag, niet werkende nieren, heel ernstig allemaal)

"Het is het eerste kindje, he?. Dan is het wel erg ja! Tsja, als het de tweede was geweest, dan kon je het nog wel relativeren!"

vast geen overleden kind
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61656683
dat je vriendin denkt dat ze zwanger is terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten
pi_61656861
quote:

Ik denk dat ze echt doelen op het feit, dat je dan terugkeert met lege handen, je blijft met niks achter. Met een tweede kind, heb je nog een kind thuis.
Maar dat is de uitleg die ik heb gekregen als ik ook dit soort opmerkingen hoorde in m'n omgeving als er een kindje kwam te overlijden. Mensen gaan meestal meteen vragen of er meer kinderen zijn en als het enig kind is, dan is het extra sneu.

Ik begrijp zelf ook niet echt dat mensen dat soort dingen zeggen, vaak krijg je dan als reactie "ja maar je moet toch wát zeggen".

Tja, soms kun je beter je mond houden.
En ook al zeggen ouders dan vaak, dat ze blij zijn met elk gesprek of opmerking, omdat juist niemand wat durft te zeggen, dit is dan weer het andere uiterste.
  maandag 15 september 2008 @ 21:06:50 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61657104
Dat is idd ook wel waar, "je moet toch wat zeggen", maar nu stonden we met zn tweetjes buiten de school, eli net aan het wegbrengen, dus ook niets extra ongemakkelijks aan of zo.

(hersenboding moest trouwens zijn hersenbloeding, maar was herseninfarct bedenk ik me net. ach details.)

ach, je kan toch zeggen "ik weet niet wat te zeggen, heel veel sterkte en een kus!" ?
maar dat zal aan mij liggen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61657166
quote:

Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61657580
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:

ach, je kan toch zeggen "ik weet niet wat te zeggen, heel veel sterkte en een kus!" ?
maar dat zal aan mij liggen
Precies mijn gedachte
pi_61660651
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Sanderrr83 het volgende:
dat je vriendin denkt dat ze zwanger is terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten
dat je niet wil dat ze zégt dat ze zwanger denkt te zijn.. oke. Maar dat ze het ook al niet mag denken..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 22:32:35 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_61660738
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

dat je niet wil dat ze zégt dat ze zwanger denkt te zijn.. oke. Maar dat ze het ook al niet mag denken..
ze zal het wel zeggen ook, of hij moet gedachten kunnen lezen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:48:05 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73876007
Ik wil nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit meer van die meewarige blikken zien als iemand komt vertellen dat ze zwanger is. Je kent het wel:

"ik ben zwanger"

"ja joh, wat gaaf"

*schichtige blik richting fluugs, meewarig kijken....

En dan vervolgens op fluistertoon verder...

JA het doet pijn om te horen dat iemand zwanger is en néé ik kan niet altijd blij zijn voor iemand in dat geval. Maar damn, ik maak graag zelf de keuze of ik bij dergelijke gesprekken betrokken word of niet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')