Ja behalve dat Simmu hier ook weer wordt afgezeken omdat ze volgens bepaalde mensen altijd loopt te zeiken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Tinkepink!
Iedereen kijkt anders aan tegen de dingen die gezegd worden. Wat de een gezeik vindt, vind de ander te futiel voor woorden, terwijl die weer (in de ogen van anderen) zeikt over 'niks'.
En hier kan je daar je ergernis over kwijt, en dat moet dan toch ook gewoon kunnen?
Ja joh, begin nog een keer opnieuw, het was net allemaal weer wat getemperdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja behalve dat Simmu hier ook weer wordt afgezeken omdat ze volgens bepaalde mensen altijd loopt te zeiken.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat me vandaag gebeurde...
Ik hoorde vanochtend dat een kindje van 14 dagen oud was overleden (2 hersenbodingen eerste dag, niet werkende nieren, heel ernstig allemaal)
"Het is het eerste kindje, he?. Dan is het wel erg ja! Tsja, als het de tweede was geweest, dan kon je het nog wel relativeren!"
Ofwel, als je tweede doodgaat is het niet zo'n ramp!![]()
![]()
![]()
Ja, de persoon die dit zei heeft zelf twee gezonde kinderen...
Ik denk dat ze echt doelen op het feit, dat je dan terugkeert met lege handen, je blijft met niks achter. Met een tweede kind, heb je nog een kind thuis.quote:Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat een kindje van 14 dagen oud was overleden (2 hersenbodingen eerste dag, niet werkende nieren, heel ernstig allemaal)
"Het is het eerste kindje, he?. Dan is het wel erg ja! Tsja, als het de tweede was geweest, dan kon je het nog wel relativeren!"
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:
![]()
![]()
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 15 september 2008 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
ach, je kan toch zeggen "ik weet niet wat te zeggen, heel veel sterkte en een kus!" ?
maar dat zal aan mij liggen
dat je niet wil dat ze zégt dat ze zwanger denkt te zijn.. oke. Maar dat ze het ook al niet mag denken..quote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Sanderrr83 het volgende:
dat je vriendin denkt dat ze zwanger is terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten
quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
dat je niet wil dat ze zégt dat ze zwanger denkt te zijn.. oke. Maar dat ze het ook al niet mag denken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |