die eerste twee situaties herken ik maar al te goed! ik stond met mijn moeder in de supermarkt en ik zou een pakje sigaretten voor haar halen (ze had maar een uitkering, ik had het toen iets ruimer), kreeg ik de sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn.. (met dochterlief voor me in de buggy dus)quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef Doosie het volgende:
dingen die ik nooit meer wil horen
oudere mevrouw keek in de wagen toen ik met mijn moeder (nu 42 jaartjes jong,we schelen 20 jaar)ging shoppen.
zij richt zich tot mijn moeder:
"wat een scheetje, hoe oud is ze ?"
mijn moeder: "(zeg maar wat ) 7 weken"
"Leuk hoor en slaapt ze al goed door?"
mijn moeder : " dat moet je maar aan mijn dochter vragen "
(stomme is dat t vrouwtje het niet echt begreep)
nog eentje :
"ow wat lief, is dat je zusje?"
30 weken zwanger zat ik vrolijk in de bus met mijn toeter:
" zou je niet eens opstaan voor die oude mevrouw"![]()
"Goedemorgen" zegt de huisarts.
" goedemorgen"zeg ik
"waarmee kan ik je helpen?"vraagt hij.
"nou ik ben zwanger!"vertel ik (helemaal blij)
"och jee kind en nu??"![]()
fijn zulke mensen , ben ook van huisarts overgestapt
Mijn reactie daarop is tegenwoordig: "ow, valt het op? *verbaasd naar buik kijkt* "quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef sombie het volgende:
"Goh, ben je zwanger?"
Nee, ik ben gewoon dik.
sombie, ik hoop toch heel erg dat je 't over niet al te lange tijd weer regelmatig te horen krijgt. maar dan terecht!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef sombie het volgende:
"Goh, ben je zwanger?"
Nee, ik ben gewoon dik.
ik kan gelukkig met een gerust hart zeggen dat mij dat niet zal overkomen, we hebben geen van beiden een rijbewijs (en voorlopig ook geen plannen hem te halen), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind vergeetquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
[..]
sombie, ik hoop toch heel erg dat je 't over niet al te lange tijd weer regelmatig te horen krijgt. maar dan terecht!
en daarom draag ik in 'risicosituatie's een mooie buikband met heel groot "don't touch!" eropquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:06 schreef Kiepie het volgende:
Mag bij dit topic ook: het ongevraagd aan je buik zitten? Zwaar irritant vind ik het dat mensen je niet meer als een persoon zien maar als een buik op pootjes. En zich dan op je storten en ongevraagd je buik lopen te betasten.
Ik moet me altijd inhouden om zo iemand niet zelf aan zijn/haar buik, kont oid te zitten om aan te geven dat dat net zo ongewenst is. Maar ja, daar heb ik dan ook weer het lef niet voor. En daarnaast heb ik als motto: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" (lekker ouderwets) Maar soms..........
Ik denk het niet... was een collega van me. Geen 'wederzijdse kennis/vriend'quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen wie die opmerking heeft gemaakt, klopt dat?.
Het eerste wat ik dacht toen ik het las was "het komt dus niet van een vreemde". Toen las ik jouw opmerkingquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef texelonia het volgende:
Zo te horen lijk je enorm op je moeder simmu
Gelukkig maar, het is natuurlijk al erg genoeg dat ik een vermoeden hadquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:50 schreef Leana het volgende:
[..]
Ik denk het niet... was een collega van me. Geen 'wederzijdse kennis/vriend'
Dat clubje reageerde juist heel leuk en gezellig.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
zoals verwacht: schoonmoeders met een week na de bevalling (zie bevallingsverhalen): "goh, ben je nog niet op de been? je moet wel wennen aan het huishouden en de baby en sangdrax verzorgen hoor, sangrdax kan dit allemaal niet aan, arme sangdrax, die moet wel genieten hoor, niet zoveel huishouden doen.
dit met mijn kut nog vol hechtingen en goed 1 dag van de antibiotica af terwijl ik dus koffie voor der aan het maken ben (al strompelend). dit van de vrouw die weigert zich te houden aan onze rsuttijden, 5 x per dag belt (en als je niet direct reageert blijft bellen, ook naar mobieltjes, die *dus* uit staan!) en weigert vaste afspraken te maken. gek he, dat ik het niet zag zitten dat zijn kwam kramen. duhuh!
Bel uit, vaste telefoon uit, mobieltjes uit. Klaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
dit van de vrouw die weigert zich te houden aan onze rsuttijden, 5 x per dag belt (en als je niet direct reageert blijft bellen, ook naar mobieltjes, die *dus* uit staan!) en weigert vaste afspraken te maken. gek he, dat ik het niet zag zitten dat zijn kwam kramen. duhuh!
ja das inderdaad een stuk goedkoper dan een weekje weggaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bel uit, vaste telefoon uit, mobieltjes uit. Klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |