abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 juli 2008 @ 22:05:40 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60154268
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef Doosie het volgende:
dingen die ik nooit meer wil horen

oudere mevrouw keek in de wagen toen ik met mijn moeder (nu 42 jaartjes jong,we schelen 20 jaar)ging shoppen.
zij richt zich tot mijn moeder:
"wat een scheetje, hoe oud is ze ?"
mijn moeder: "(zeg maar wat ) 7 weken"
"Leuk hoor en slaapt ze al goed door?"
mijn moeder : " dat moet je maar aan mijn dochter vragen "
(stomme is dat t vrouwtje het niet echt begreep)

nog eentje :
"ow wat lief, is dat je zusje?"

30 weken zwanger zat ik vrolijk in de bus met mijn toeter:
" zou je niet eens opstaan voor die oude mevrouw"

"Goedemorgen" zegt de huisarts.
" goedemorgen"zeg ik
"waarmee kan ik je helpen?"vraagt hij.
"nou ik ben zwanger! "vertel ik (helemaal blij)
"och jee kind en nu??"

fijn zulke mensen , ben ook van huisarts overgestapt
die eerste twee situaties herken ik maar al te goed! ik stond met mijn moeder in de supermarkt en ik zou een pakje sigaretten voor haar halen (ze had maar een uitkering, ik had het toen iets ruimer), kreeg ik de sigaretten niet mee omdat ik nog geen 16 zou zijn.. (met dochterlief voor me in de buggy dus)

en die laatste.. ik belde de huisarts met de mededeling dat ik een afspraak wilde omdat ik zwanger was. ik wilde de afspraak zo snel mogelijk, vraagt de assistente: wil je een abortus dan??? ik: nee natuurlijk niet, ik wil bevestiging en weten dat alles goed is.. assistente: o dan heeft het ook geen haast
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:14:07 #102
212432 Doosie
de naam zegt t al
pi_60154456
sommige mensen
pi_60155308
"Goh, ben je zwanger?"
Nee, ik ben gewoon dik.
pi_60156211
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef sombie het volgende:
"Goh, ben je zwanger?"
Nee, ik ben gewoon dik.
Mijn reactie daarop is tegenwoordig: "ow, valt het op? *verbaasd naar buik kijkt* "
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:39:55 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60156606
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef sombie het volgende:
"Goh, ben je zwanger?"
Nee, ik ben gewoon dik.
sombie, ik hoop toch heel erg dat je 't over niet al te lange tijd weer regelmatig te horen krijgt. maar dan terecht!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 juli 2008 @ 23:47:30 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60156610
quote:
ik kan gelukkig met een gerust hart zeggen dat mij dat niet zal overkomen, we hebben geen van beiden een rijbewijs (en voorlopig ook geen plannen hem te halen), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn kind vergeet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60156749
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:47 schreef bixister het volgende:

[..]

sombie, ik hoop toch heel erg dat je 't over niet al te lange tijd weer regelmatig te horen krijgt. maar dan terecht!
Dankjewel, bix.
pi_60160374
Mag bij dit topic ook: het ongevraagd aan je buik zitten? Zwaar irritant vind ik het dat mensen je niet meer als een persoon zien maar als een buik op pootjes. En zich dan op je storten en ongevraagd je buik lopen te betasten.
Ik moet me altijd inhouden om zo iemand niet zelf aan zijn/haar buik, kont oid te zitten om aan te geven dat dat net zo ongewenst is. Maar ja, daar heb ik dan ook weer het lef niet voor. En daarnaast heb ik als motto: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" (lekker ouderwets) Maar soms..........
pi_60160445
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:06 schreef Kiepie het volgende:
Mag bij dit topic ook: het ongevraagd aan je buik zitten? Zwaar irritant vind ik het dat mensen je niet meer als een persoon zien maar als een buik op pootjes. En zich dan op je storten en ongevraagd je buik lopen te betasten.
Ik moet me altijd inhouden om zo iemand niet zelf aan zijn/haar buik, kont oid te zitten om aan te geven dat dat net zo ongewenst is. Maar ja, daar heb ik dan ook weer het lef niet voor. En daarnaast heb ik als motto: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" (lekker ouderwets) Maar soms..........
en daarom draag ik in 'risicosituatie's een mooie buikband met heel groot "don't touch!" erop
en ja: tis idd erg irritant. van sommige mensen kan ik het nog wel hebben, maar soms doen wildvreemden het ook, bah!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60167843
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik kan mij zo voorstellen wie die opmerking heeft gemaakt, klopt dat? .
Ik denk het niet... was een collega van me. Geen 'wederzijdse kennis/vriend'
Dat clubje reageerde juist heel leuk en gezellig.
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:56:46 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_60167968
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef texelonia het volgende:
Zo te horen lijk je enorm op je moeder simmu
Het eerste wat ik dacht toen ik het las was "het komt dus niet van een vreemde". Toen las ik jouw opmerking
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:57:35 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60167989
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:50 schreef Leana het volgende:

[..]

Ik denk het niet... was een collega van me. Geen 'wederzijdse kennis/vriend'
Dat clubje reageerde juist heel leuk en gezellig.
Gelukkig maar, het is natuurlijk al erg genoeg dat ik een vermoeden had .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60168763
Is inderdaad eigenlijk wel schrikbarend K_I_M, maar ook erg dat ik weet wie je bedoeld....
pi_60178447
Ik ben zwanger van de 3e en heb nu 2 jongens :

Mijn oma vorige week : Oh.. en nu móet het zeker een meisje worden?
" Pardon oma?" vraag ik nog beledigd.... ze herhaalt de vraag gewoon nogmaals.
"nee hoor oma..ik zou een jongen heel erg leuk vinden voor de jongens die ik al heb"
"oh .. dus je vind het niet erg als er weer een jongen komt"
"nee idd... klopt oma"

Ik loop de Schlecker in, vrouwtje achter de kassa :
"och.. ben je zwanger?"
Ja...
"Ow... enne.........................................................?"
"Uh ja wat enne??" (expres houd ik me dan dom hè.. ik weet al wat ze willen vragen maar ik laat het ze dan ook echt zeggen zodat ze zelf al rood worden omdat ze beseffen dat díe vraag eigenlijk té ver gaat)
" Ja.. was het gepland?"
En dan ik weer heel nonchalant" Oh ja hoor.. we hebben er een jaar over gedaan deze keer, dus duidelijk gepland hoor"

Wéken later weer in de Schlecker... zelfde vrouwtje :
"Hoe ver ben je nu?"
27 wk ben ik nu
"Oh.. en ben je er nu wel blij mee?"

HUH???? Wtf???
*tot 10 telt en vlug mn portomonnaie tevoorschijn haalt*

Ook een regelmatig voorkomende :
Pff zwanger van de 3e?? Nou.. dan zullen die andere 2 van jou wel heel rustig zijn.

Of schoonmoeder :
"weer borstvoeding bij de volgende..? Sja.. daar ben je mooi weer 2,5 jr zoet mee"
Ja klopt

Pff ik kan er zoveel bedenken
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:26:16 #116
218802 bigger-than-others
pregnant for the first time
pi_60186431
deze opmerkingen van mijn baas:
- kun je nog 1 keer aangeven wanneer je nou met verlof gaat? Jee, da's snel! (na slechts 4 gesprekken hierover en drie emails. Er werken maar liefst 25 mensen waarvan 1 zwanger).
- 16 weken verlof? Ik dacht 8. De rest is CAO en die volgen wij niet.
-Na laten zien dat het echt 16 weken is (pas drie keer hoeven doen) - jee, da's lang, wat ga je al die tijd doen! - ik dacht aan een wereldreis, kraampakket in de rugzak en ergens op het strand tussendoor bevallen met een cocktailtje erbij terwijl ik de limbo dans
- waarom werk je de laatste maanden 's avonds niet meer? Of in het weekend? (werkt zelf lekker veel thuis en heeft een fobie voor 's ochtends vroeg werken of na 4en op kantoor zijn)
- ik had je gebeld! (op jengeltoon die mijn baby zich ws niet kan veroorloven) Ik: ik zat in het ziekenhuis, voor controle, had ik toch over gebeld en je gemaild. En dan gaat hij verder: maarrre (herhaalt vraag die op voicemail staat zonder iets over controle te vragen. Megadringende zaken zoals: het regent en ik heb geen zin om te reizen, kun jij (ZWANGER EN AL!!) even hiernaartoe komen want ik wil iets met je bespreken.).
- nou, wat die en die nou voor lompe opmerking had, die kan ECHT niet met mensen omgaan....

Grrrr. Mannen!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door bigger-than-others op 18-07-2008 12:33:02 ]
pi_60191313
Ik hoor mijn hele zwangerschap al: "Bij jou zie je ook niets!"
Zelfs vandaag, terwijl ik nog maar 3 weken moet en je het echt wel ziet: "3 weken? Dat zou je ook niet zeggen!"

En ik weet echt wel dat ik niet mag mopperen dat ik niet topzwaar ben, maar toch.......
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60193363
Oh.. bij mij dan.... "Weet je zeker dat het er twee zijn? Je buk is niet zo groot als ik zou verwachten"
pi_60828118
zoals verwacht: schoonmoeders met een week na de bevalling (zie bevallingsverhalen): "goh, ben je nog niet op de been? je moet wel wennen aan het huishouden en de baby en sangdrax verzorgen hoor, sangrdax kan dit allemaal niet aan, arme sangdrax, die moet wel genieten hoor, niet zoveel huishouden doen.

dit met mijn kut nog vol hechtingen en goed 1 dag van de antibiotica af terwijl ik dus koffie voor der aan het maken ben (al strompelend). dit van de vrouw die weigert zich te houden aan onze rsuttijden, 5 x per dag belt (en als je niet direct reageert blijft bellen, ook naar mobieltjes, die *dus* uit staan!) en weigert vaste afspraken te maken. gek he, dat ik het niet zag zitten dat zijn kwam kramen. duhuh!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:52:30 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_60829097
* Troel kan zich met veel moeite inhouden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60829148
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
zoals verwacht: schoonmoeders met een week na de bevalling (zie bevallingsverhalen): "goh, ben je nog niet op de been? je moet wel wennen aan het huishouden en de baby en sangdrax verzorgen hoor, sangrdax kan dit allemaal niet aan, arme sangdrax, die moet wel genieten hoor, niet zoveel huishouden doen.

dit met mijn kut nog vol hechtingen en goed 1 dag van de antibiotica af terwijl ik dus koffie voor der aan het maken ben (al strompelend). dit van de vrouw die weigert zich te houden aan onze rsuttijden, 5 x per dag belt (en als je niet direct reageert blijft bellen, ook naar mobieltjes, die *dus* uit staan!) en weigert vaste afspraken te maken. gek he, dat ik het niet zag zitten dat zijn kwam kramen. duhuh!
jeuzus simmu wat een nare situatie zo...
Ik ga er vanuit dat je man/vriend je steunt en er voor je is enzo en niet dezelfde houding als je schoonmoeder heeft, maar dan nog, wat een drama zo. Is het anders misschien geen idee om even een paar daagjes te "verdwijnen" (midweek/weekje frankrijk/belgië/limland weet ik het), gewoon ineens weg zijn en op het moment van vertrek alleen maar mededelen dat je weggaat en over een week weer terugbent ofzo? Ik kan me voorstellen dat dit misschien nog meer olie op het vuur gooit, maar jij moet natuurlijk ook wel goed kunnen uitrusten en genieten van je mooie meisje enzo hè (en genezen van je hechtingen... )

Heel veel sterkte
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2008 @ 17:01:05 #122
43556 miss_dynastie
pi_60829318
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef simmu het volgende:
dit van de vrouw die weigert zich te houden aan onze rsuttijden, 5 x per dag belt (en als je niet direct reageert blijft bellen, ook naar mobieltjes, die *dus* uit staan!) en weigert vaste afspraken te maken. gek he, dat ik het niet zag zitten dat zijn kwam kramen. duhuh!
Bel uit, vaste telefoon uit, mobieltjes uit. Klaar.
pi_60829436
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bel uit, vaste telefoon uit, mobieltjes uit. Klaar.
ja das inderdaad een stuk goedkoper dan een weekje weggaan haha
hoewel ik me afvraag hoe blij je wordt van gebonk op de deuren ofzo daarna
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60830906
Simmu Wat vindt sangdrax hier dan van?
pi_60831509
Simmu, wat erg zeg! En wat Miss Dynastie zegt, of werkt dat niet denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')