dank je wel DaviniaHR ik ben er inmiddels aan gewend en zit gelukkig al op een veel lage dosis dan voorheenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Mefke, wat naar!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Fan van het eerste uur, jij ook! Continu aan de prednison lijkt me geen lolletje!
Begrijp ik helemaal krijg ook bij iedere kuur van mensen om me heen te horen en je hebt/kan er niks aan/mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik wil nooit meer horen
''je moet stoppen met die prednison, dat is gewoon gif, gewoon troep''
![]()
ja dat weet ik maar als ik godverdomme stop met die troep dan ga ik dood ja, snap je dat![]()
dus dat........
Jeps.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:55 schreef Vivi het volgende:
En dat van die tweeling krijgt iedereen te horen volgens mij.
Dat heeft mijn moeder tot week 32 gehoord... Helaas lijk ik qua figuur niet op mn moeder, ik kwam 25kilo + aan..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps.
Beter trouwens dan wat een kennisje van mij hoorde:
"Je ziet er nog niets van, weet je wel zeker dat je je niet verbeeld zwanger te zijn"
Nadat ze een behoorlijk heftige tijd achter de rug had met de MMM enzo
Dat was ook de vraag van de huisarts notabene, aan het kraambed van mijn moeder. "Leuk, een tweeling. Een jongen en een meisje nog wel! Weten ze al of het een- of tweeeiig is?"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef gargamel het volgende:
Dat van die tweeling wisten mensen bij mij vrij snel. Alleen na de geboorte:
Ach kijk, TWEE kindjes. Tweeling?
Meisjes? (nee jongen en meisje) EENEIIG? (zucht....)
.
Tegenwoordig al een stuk minder omdat ze welliswaar iets op elkaar lijken, maar mijn zoon is ruim een halve kop groter dan mijn dochter, wordt gedacht dat hij ook wel ouder is.
Ik krijg alleen bovenstaande vragen nog als gevraagd wordt hoe oud ze zijn.
Maarreuh, komt er nog geen tweede?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Dat is wel erg, dat een arts het vraagt!
Overigens hoor ik de vraag: "Komt er nog geen tweede?" op het moment een beetje TE vaak.
Dat is wel erg snel gehaptquote:
ja Morning after pil. Ik vind het een belachelijke asociale reactie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef dutchie het volgende:
Aha, daar had ik niet aan gedacht.
Fijne reactie dan inderdaad.
Wow, das wel bot inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
ja Morning after pil. Ik vind het een belachelijke asociale reactie.
Of op school, staat er 1 zon lange bank, gaan me klasgenoten er snel allemaal opzitten wat resulteert dat ik moet staan en ik kan niet zo lang meer staan. Dus iemand anders zegt: laat haar even zitten ze is zwanger man, zeggen ze: Ja nou en, kan je toch ook op de grond zitten.
ik ben 22, heb al vanaf feb 2002 een vriend en woon al 4 jaar samen in een koopwoning dus het slaat nergens op!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Wow, das wel bot inderdaad!
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Want ik ben zelf ook nog vrij jong, maar krijg niet zúlke botte reacties.
Afgelopen zondag pakte ik een goede stoel, de enige mét rugleuning en de jongen die daar blijkbaar op zat pakte hem weer terug: "Mijn stoel!" ik: "uhm, ik ben zwanger, in de 8e maand enzo" Hij: "pak die maar" wijst naar stoel zonder rugleuning.
Ik heb nog even gesputterd en uitgelegd waarom ik liever wel een rugleuning had, maar uiteindelijk de stoel niet terug gekregenDat was ook wel vrij bot. Kon ik meer dan 2 uur op een klotestoel zonder leuning zitten.
dan had ik wel iets meer verstand verwachtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef mefke79 het volgende:
helaas, tegen de dertig...
WTF is dat voor idiote opmerkingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:42 schreef leonieke het volgende:
"Tjah, het is ook wel logisch dat ik wél kinderen kan krijgen en jij niet want jij hebt een betere job." (euh... wtfmijn lieve schoonzus...)
Ah, die wilde ik net gaan posten jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:30 schreef YPPY het volgende:
"dat is echt zielig, als ze de enige blijft"
"kan nooit goed zijn, enigskind, wordt ze verwend"
"en? is de tweede al onderweg?"
}:
Je zou van iemand van 28 jaar ook al meer verstand verwachten héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan had ik wel iets meer verstand verwacht
[..]
WTF is dat voor idiote opmerking
Dan zal ik even aanvullen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |