quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vakantieverzameling:
Glenn op de WC, waar het even duurt alvorens zijn plas wil komen, tegen z'n eigen piemel: "Schiet nou!"
Kady ziet een fontein van leeuwen die water uit de bek spuiten: "Mamma de leeuwen moeten overgeten" (haar woord voor overgeven)
Glenn, geboeid door een grote brandweerkraan op de hoek van een straat:"Die is voor als een huis dood is he?"
Mamma: "Nee een huis kan niet dood zijn, het is voor als een huis in brand staat"
Glenn: "Ja he, als er een barbeque in het huis is"
Glenn keihard in de supermarkt, waar een vrouw met knalroze haar vlak naast hem iets uit het schap pakte: "Kijk pappa, zij heeft roze haar, dat kan toch niet, dat is niet goed" (ze sprak gelukkig alleen Frans)
Bij een stop bij een Cave:
Glenn: "Wat gaan we doen?"
Pappa: "Wijn proeven en kopen"
Glenn: "O, wijn tanken!"
Netzoals mijn zusje, die moest buiten plassen op de heenweg bij zo'n parkeerplaats (geen wc of ietsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn op de WC, waar het even duurt alvorens zijn plas wil komen, tegen z'n eigen piemel: "Schiet nou!"
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Saffier het volgende:
Tobias gaat zo lekker kletsen, nu krijgen we ook echt dingen om te onthouden
Vanmiddag in de auto; Tobias wilde iets en mocht dat niet van ons. KLinkt er ineens vanaf de achterbank; 'Vette pech!'
Je kon ons opvegen, geen idee van wie hij dat heeft opgepikt!
ik ken 't alleen van de site, maar dacht dat 't 'pech, pech, pech gehad' was?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie misschien de cd dikke vriendjes met liedjes uit sesamstraat? In het liedje dat Tommie in bad moet zingen ze ook steeds Pech, pech, vette pech!
* Stiemie ontdekt nu dat ze dus altijd keihard het verkeerde zingtquote:Op woensdag 3 september 2008 23:10 schreef Leah het volgende:
Ze zingen "Pech, pech, pech gehad, je moet in bad, mijn lieve schat"
hier is het dan een diepe zucht en dan okeeequote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef Saffier het volgende:Hahaha, Dylan, soms zijn papa's ook wel onmogelijk hoor
![]()
We hebben de dvd niet van Tommie, waarschijnlijk heeft hij het bij de peuters opgepikt ofzo
Vanmorgen; "Tobias even opschieten graag, naar beneden toe.' dan krijg je als antwoord met handen dramatisch omhoog en weer omlaag in de lucht gooiend; 'Nou, voorúít dan maar!'
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Sugar het volgende:
je hebt belachelijk gepoept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |