oudste heeft er ook een handje van hier .quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:21 schreef poemojn het volgende:
Myrthe met buurjongetje in bumba-style: Kan een haai in water plassen? Neeeeee! Kan een haai in water poepen? Neeeeee! Wat kan een haai dan wel? Blubberen!! (Blub, blub, blub..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Was niet nodig volgens de arts. Teken met lyme komen daar niet voor, gelukkig. Ik hou het uiteraard wel in de gatenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Lois het volgende:
Christan gets! Wat eng een teek. Krijg je dan ook preventief antibiotica Rewimo?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Ireth het volgende:
"Die worden geboren uit de mamadiertjes...."
Is niet zo gek als je dat denkt op de plek waar jullie wonen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Ireth het volgende:
En ook de vraag of ik wist waar de wolken vandaan kwamen moest ik ontkennend antwoorden, ik was veel te benieuwd wat daaruit zou komen....
"Die komen uit de schoorsteen van de koffiefabriek! Dan komt er rook en rook en rook en als er een heleboel rook is gaat de rook omhoog en dan worden het wolken!"
Ik had voorgedaan van: "een eendje zegt kwakkwakkwak" en nu roept Linde steeds heel hard kak-kak-kakquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn dochter doet een kikker na en probeert dan kwaak te zeggen.
Echter komt het eruit als fok/fuck.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:28 schreef Sugar het volgende:
Maria had gisteren een nieuw setje ondergoed aan, met aan de bovenkant van haar hemdje een strikje en punten naar de bandjes. Wrijvend over haar borst zegt ze opgewekt:
"Hier kannen nog borstjes in!"
whahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:05 schreef m@x het volgende:
Ik: Zeg Kai, als je later groot bent, zullen we dan samen trouwen?
Kai: Nee, ik ga met papa trouwen.
Ik: Waarom met papa?
Kai: omdat jongens met jongens moeten trouwen en meisjes met meisjes
Ik: Wat ben je toch modern
Kai: Ja dat weet ik. Dank je mama
Kai: Mama, ik ben ziek en nu krijg ik menuhsijntjes en een spermometer
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Drie talen is soms best lastig...
Papa had iets voor Christan gedaan.
Christan: "Thenke!"
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vakantieverzameling:
Glenn op de WC, waar het even duurt alvorens zijn plas wil komen, tegen z'n eigen piemel: "Schiet nou!"
Kady ziet een fontein van leeuwen die water uit de bek spuiten: "Mamma de leeuwen moeten overgeten" (haar woord voor overgeven)
Glenn, geboeid door een grote brandweerkraan op de hoek van een straat:"Die is voor als een huis dood is he?"
Mamma: "Nee een huis kan niet dood zijn, het is voor als een huis in brand staat"
Glenn: "Ja he, als er een barbeque in het huis is"
Glenn keihard in de supermarkt, waar een vrouw met knalroze haar vlak naast hem iets uit het schap pakte: "Kijk pappa, zij heeft roze haar, dat kan toch niet, dat is niet goed" (ze sprak gelukkig alleen Frans)
Bij een stop bij een Cave:
Glenn: "Wat gaan we doen?"
Pappa: "Wijn proeven en kopen"
Glenn: "O, wijn tanken!"
Netzoals mijn zusje, die moest buiten plassen op de heenweg bij zo'n parkeerplaats (geen wc of ietsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn op de WC, waar het even duurt alvorens zijn plas wil komen, tegen z'n eigen piemel: "Schiet nou!"
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Saffier het volgende:
Tobias gaat zo lekker kletsen, nu krijgen we ook echt dingen om te onthouden
Vanmiddag in de auto; Tobias wilde iets en mocht dat niet van ons. KLinkt er ineens vanaf de achterbank; 'Vette pech!'
Je kon ons opvegen, geen idee van wie hij dat heeft opgepikt!
ik ken 't alleen van de site, maar dacht dat 't 'pech, pech, pech gehad' was?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie misschien de cd dikke vriendjes met liedjes uit sesamstraat? In het liedje dat Tommie in bad moet zingen ze ook steeds Pech, pech, vette pech!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |