abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:21:51 #101
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59826361
1 ding is zeker: de PvdA kan mijn stem vergeten. Zijn echt alleen maar bezig met zoveel mogelijk kiezers om te kopen.

Dat wordt dan maar de SP
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59826389
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
Zijn echt alleen maar bezig met zoveel mogelijk kiezers om te kopen.
Huh?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:27:52 #103
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59826537
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
Dat wordt dan maar de SP
De SP is voor zo'n 20% conservatief, dus gij zij nog niet geheel verloren
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:30:55 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59826623
Jouw arrogantie begint me behoorlijk te ergeren Scaurus.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:31:38 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59826654
quote:
Huh?
Ja, het is het KOPEN van kiezers.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:32:21 #106
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59826665
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Klopkoek het volgende:
Jouw arrogantie begint me behoorlijk te ergeren Scaurus.
Kom op Klopkoek, beetje humor kan wel, niet?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_59827142
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef Klopkoek het volgende:

Ja, het is het KOPEN van kiezers.
Ik denk dat wij een verschillende opvatting hebben over "kopen"...

Wat er mis is met een regeling waar anderen van profiteren dan de groep waarvan jij meent dat het de enige groep is die geld toegeschoven mag krijgen van de overheid? En waarom is dat kopen en is het geen kopen als de door jou geselecteerde groep het krijgt?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:06:25 #108
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59827388
Ik wordt zo moe van jou... Nu ga je opeens die gratis schoolboeken weer verdedigen. Maarja, het pesten van gehandicapten heeft natuurlijk voorrang.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59827470
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt zo moe van jou... Nu ga je opeens die gratis schoolboeken weer verdedigen. Maarja, het pesten van gehandicapten heeft natuurlijk voorrang.
Ik verdedig die gratis schoolboeken helemaal niet (integendeel, ik vind het een slecht idee), maar ik protesteer tegen jouw stelling dat de PvdA stemmen koopt als ze wat anders beslissen dan jij wil.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:14:17 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59827531
Je hebt niets te protesteren want zo liggen die feiten. De pappies en mammies zijn een omvangrijke groep met een groot mondje. Dat is een keygroup voor electoraal succes. Gehandicapten zijn niet in grote getalen aanwezig en bezitten niet de mondigheid. Daarmee vervalt hun relevantie.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59827659
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
Je hebt niets te protesteren want zo liggen die feiten. De pappies en mammies zijn een omvangrijke groep met een groot mondje. Dat is een keygroup voor electoraal succes. Gehandicapten zijn niet in grote getalen aanwezig en bezitten niet de mondigheid. Daarmee vervalt hun relevantie.
Dus een partij die doet wat de kiezer wil is onfatsoenlijk?

En waarom heb je niet gereageerd op mijn inhoudelijk stukje over de regeling, met name dat de knelpunten weldegelijk een oplossing (zouden) krijgen? Want je fulmineert zonder enige richting.

(opvallend zoveel moeite als jij hebt met democratie)
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:09:56 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59830405
Is dit weer zo'n poging van je om een topic te verpesten? Ik weet bij mijn God niet wat je loopt te bazelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59830690
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Is dit weer zo'n poging van je om een topic te verpesten? Ik weet bij mijn God niet wat je loopt te bazelen.
O god, weerwoord en hij gaat weer jammeren...

Je was zelf degene die er een PvdA-bash standpunt uit moest gooien in dit draadje. Maar goed, jij wil inhoudelijk? Voila. Succes!
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef DS4 het volgende:
Dat de regeling zoals deze bestond wordt gewijzigd vind ik zo vreemd nog niet. Wat Klopkoek over het hoofd ziet is dat deze aftrek het meest oplevert voor de zieken met een hoog inkomen.

De fiscale tegemoetkoming in de ziektenkosten zou wat mij betreft dan ook zeker in een heffingskorting omgezet mogen worden. Maar beter nog: niet via de IB moeten lopen.

Voor aantoonbare knelpunt zou overigens een oplossing komen...

IIk snap de OP dan ook niet helemaal, want de suggestie dat de hogere inkomens niet geraakt worden lijkt mij aantoonbaar onjuist, die zijn voor zover ik de plannen ken nog harder geraakt.

Doel van de regeling is dat de tegemoetkoming terecht komt bij mensen die het nodig hebben. Dat lijkt mij een goede zaak. Als dat nu niet goed wordt geregeld moet dat worden aangepakt. Dat mensen er op achteruit gaan omdat ze meer kregen dan reëel was vind ik geen bezwaar. Die hebben gewoon jarenlang een meevaller gehad. Het is ze gegund, maar het is ook terecht dat dat dan weer zou worden teruggedraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')