Huh?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
Zijn echt alleen maar bezig met zoveel mogelijk kiezers om te kopen.
De SP is voor zo'n 20% conservatief, dus gij zij nog niet geheel verlorenquote:
Ja, het is het KOPEN van kiezers.quote:Huh?
Kom op Klopkoek, beetje humor kan wel, niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef Klopkoek het volgende:
Jouw arrogantie begint me behoorlijk te ergeren Scaurus.
Ik denk dat wij een verschillende opvatting hebben over "kopen"...quote:
Ik verdedig die gratis schoolboeken helemaal niet (integendeel, ik vind het een slecht idee), maar ik protesteer tegen jouw stelling dat de PvdA stemmen koopt als ze wat anders beslissen dan jij wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt zo moe van jou... Nu ga je opeens die gratis schoolboeken weer verdedigen. Maarja, het pesten van gehandicapten heeft natuurlijk voorrang.
Dus een partij die doet wat de kiezer wil is onfatsoenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
Je hebt niets te protesteren want zo liggen die feiten. De pappies en mammies zijn een omvangrijke groep met een groot mondje. Dat is een keygroup voor electoraal succes. Gehandicapten zijn niet in grote getalen aanwezig en bezitten niet de mondigheid. Daarmee vervalt hun relevantie.
O god, weerwoord en hij gaat weer jammeren...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
Is dit weer zo'n poging van je om een topic te verpesten? Ik weet bij mijn God niet wat je loopt te bazelen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef DS4 het volgende:
Dat de regeling zoals deze bestond wordt gewijzigd vind ik zo vreemd nog niet. Wat Klopkoek over het hoofd ziet is dat deze aftrek het meest oplevert voor de zieken met een hoog inkomen.
De fiscale tegemoetkoming in de ziektenkosten zou wat mij betreft dan ook zeker in een heffingskorting omgezet mogen worden. Maar beter nog: niet via de IB moeten lopen.
Voor aantoonbare knelpunt zou overigens een oplossing komen...
IIk snap de OP dan ook niet helemaal, want de suggestie dat de hogere inkomens niet geraakt worden lijkt mij aantoonbaar onjuist, die zijn voor zover ik de plannen ken nog harder geraakt.
Doel van de regeling is dat de tegemoetkoming terecht komt bij mensen die het nodig hebben. Dat lijkt mij een goede zaak. Als dat nu niet goed wordt geregeld moet dat worden aangepakt. Dat mensen er op achteruit gaan omdat ze meer kregen dan reëel was vind ik geen bezwaar. Die hebben gewoon jarenlang een meevaller gehad. Het is ze gegund, maar het is ook terecht dat dat dan weer zou worden teruggedraaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |