Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef Reflectionne het volgende:
De kans is er nog, alleen verwacht t niet..
Met een onvoldoende je P kunnen halenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Om gemiddeld een voldoende te kunnen staan, oelie.
gefeli, heb mijn p al een paar jaar thuis ergens liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Heb hem net opgehaald
Al lag ie wel een jaar klaar
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:00 schreef kree het volgende:
stop er maar mee, ik haalde me P aan het einde van het 2de jaar.
En heb nu al spijt dat ik niet gelijk gestopt ben.
Ben nu in het 5de jaar en het gaat zeker nog 1,5 jaar duren voordat ik me diplomaatje heb.
Zo kan het natuurlijk ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
2 jaar in één gedaan, P gehaald, en bijna 120 punten. Hatsikidee.
Ik liep niet veel achter, maar het eerste jaar net niet genoeg om de P te halen, maar genoeg punten om niet gelijk een BAS te krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]Hoe erg liep je dan achter? Ik hoef nog maar één vak af te ronden (met die 5,2)
Hehe ik zag dat je postte in het US topicquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:05 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zo kan het natuurlijk ookPabo he? Ik heb de foto's gezien. Schijnt op die taal- en rekentoets na een piece of cake te zijn.
Ik heb gewoon alle tentamens voldoende moeten maken voor mijn punten hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Om gemiddeld een voldoende te kunnen staan, oelie.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle tentamens voldoende moeten maken voor mijn punten hoor.
Dat heb ik dan ook wel zonder hertentamens gedaan.
Ik snap tquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ik zag dat je postte in het US topic![]()
Ach makkelijk, moeilijk laat ik in het midden. Het is voornamelijk verdomd veel werk.
Daarom, maar goed ik sukkel lekker door en hoop met anderhalf jaar klaar te zijn. Las wel een extra jaartje in eventueel voor mijn sport carrière aankomend jaar. Tevens even kijken hoe de minor me bevaltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik snap tHbo is niet voor niets Hbo.
Super johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daarom, maar goed ik sukkel lekker door en hoop met anderhalf jaar klaar te zijn. Las wel een extra jaartje in eventueel voor mijn sport carrière aankomend jaar. Tevens even kijken hoe de minor me bevalt
dan al? Ik dacht dat wij dat ding pas in november ofzo krijgenquote:
Ik zit op Universiteit(Geneeskunde).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Voor al die mensen die hem zo laat krijgen. Zitten jullie al op de uni? Want als je met je hbo-P naar de uni zou willen heb je zo weinig aan je P als je hem pas krijgt in september.
Geneeskunde, zo zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zit op Universiteit(Geneeskunde).
Bij ons kan je alles een keer herkansen op 1 ding na en dat moet ik in September doen
Ik doe hetzelfde, maar ik weet pas over een paar weken of ik hem heb.. moet nog een paar toetsen makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
2 jaar in één gedaan, P gehaald, en bijna 120 punten. Hatsikidee.
Wij hebben 4 blokken met elk 2 tentamens. Per blok zijn er 11 studiepunten te verdienen. In de zomer kan je een blok herkansen, daarnaast hebben we nog beroepsvoorbereiding(10 punten, is kwestie van verslagen schrijven) en de laatste 6 zijn Voortgangstoets. De Geneeskundestudenten van de helft van de faculteiten in Nederland maken deze allemaal, 1e t/m 6e jaars. Als 1e jaars moet je 2%, 2e jaars 15% etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:48 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Geneeskunde, zo zoWat moet je nog opnieuw doen?
Medische biologie en gedrag en neurowetenschappen (uni dus), onze herkansingen zijn begin juli (direct na de laatste tentamens) en eind augustusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Voor al die mensen die hem zo laat krijgen. Zitten jullie al op de uni? Want als je met je hbo-P naar de uni zou willen heb je zo weinig aan je P als je hem pas krijgt in september.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik vind het systeem niksEr hoort een stijgende lijn in te zitten maar bij mij is het meer een achtbaan
Het is gewoon een beetje mazzel of je wat termen hebt onthouden uit blokkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:15 schreef EricT het volgende:
[..]
![]()
blij dat wij die voortgangstoetsen niet kennen. Gewoon (min.) 6 vakken per semester, elk afgesloten met 1 a 2 tentamens, die allemaal te herkansen zijn (dit jaar voor het laatst, vanaf volgend jaar heb je maar 2 herkansingsmogelijkheden per jaar)
Wtf krijg je 6 punten voor die VGT?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wij hebben 4 blokken met elk 2 tentamens. Per blok zijn er 11 studiepunten te verdienen. In de zomer kan je een blok herkansen, daarnaast hebben we nog beroepsvoorbereiding(10 punten, is kwestie van verslagen schrijven) en de laatste 6 zijn Voortgangstoets. De Geneeskundestudenten van de helft van de faculteiten in Nederland maken deze allemaal, 1e t/m 6e jaars. Als 1e jaars moet je 2%, 2e jaars 15% etc.
Je krijgt er per jaar 4 toetsen en daarvan moet je er twee halen(dus boven de norm voor je jaar/moment) zitten. Dat had ik wel maar 1 telde niet meeAls je het 1e jaar er dus maar 1 haalt dan schuift het door en telt de eerste toets van 2e jaar voor 1e jaar.
Ik vind het systeem niksEr hoort een stijgende lijn in te zitten maar bij mij is het meer een achtbaan
Hebben jullie een andere verdeling dan qua studiepunten? 2/4 voldoende halen is in jaar 1 hé, elk jaar heeft andere eisen dacht ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wtf krijg je 6 punten voor die VGT?![]()
En 2 van de 4 vgt's is al genoeg?![]()
Wel vreemd dat het in Groningen 6 punten is. Bij ons telde de 1e niet mee en had ik een voldoende voor. Daarna onvoldoende, daarna goed, en daarna weer onvoldoende. Bij ongeveer elke andere volgorde had ik 't wel gehaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:14 schreef Repeat het volgende:
VGT is bij ons 2 punten, en je moet er 3 van de 4 halen. Maar dat ligt een beetje aan welke. Bv de eerste 3 en de laatste niet, of alleen de laatste 2 ofzo, omdat de normeringen steeds "moeilijker" worden.
Pabo HBO noemenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik snap tHbo is niet voor niets Hbo.
Nee klopt je hebt de goede voor jequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:12 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje mazzel of je wat termen hebt onthouden uit blokken
Jij hebt het beter voor elkaarWou jij niet vorig jaar ook GNK doen? Ga je nog meeloten? Of heb ik verkeerde voor me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |