Ik zit in een opleidend traject, dus ik ben zeg maar 'student' zijnde.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:36 schreef Jarno het volgende:
Vakantie? Ben je werkeloos ofzo?
Allen neequote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:53 schreef titanio het volgende:
Sjonge jonge, helemaal om 8 uur al? Maar je was wel wakker genoeg om naar buiten te lopen, een foto te maken, die op je PC te laden, en ook nog naar FOK te uploaden.
Jij bent er vast een van Tempo Team!
Overigens wel een leuk buurtje waar je woont, alleen wat zijn die tuintjes klein zeg en het zal er niet beter op worden nu zo met die heimachine naast de deur, en strakst met uitzicht op een of ander torenflat al helemaal niet!
Ga jij in je vakantie ook gewoon naar je werk?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:31 schreef Renesite het volgende:
Doe dat es lekker in je eigen vakantie!!!!
Doe ik hetzelfde werk als hun dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ga jij in je vakantie ook gewoon naar je werk?
Doet dat dan verder ter zake?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:23 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Weet ik wat voor opleidend traject je doet?
Om 8 uur begonnen met heien...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Het moet niet gekker worden, dat bouwvakkers al om 8 uur beginnen te werken.
Ja, dus? Dat hoort ook bij de bouwwerkzaamheden.quote:
Bij ons ging elke ochtend stipt 7 uur 't machine aan. Zo'n herrie is't nou ook weer niet en het zijn best leuke apparatenquote:
Ik zag hem ook niet staanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Das geen heimachine. Ik zie op de foto alleen maar een hijskraan staan.
Oh wacht, je ziet de mast nog net helemaal linksboven op de foto.
Om onze economie draaiende te houden ja!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:00 schreef JDude het volgende:
Het is nog juni, kutstudent. Wees blij dat er nog mensen zijn die wél werken.
Theoretisch zal elke plek BUITEN een straal van 3 kilometer van die heimachine voldoenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Renesite het volgende:
Naarrrr Amerika zeker.
Ik dacht even dat het een topic uit 1999 was, zo heien ze toch niet meer?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef Maisnon het volgende:
Kickje,
Rightquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een topic uit 1999 was, zo heien ze toch niet meer?Een beetje bouwvakker duwt ze tegenwoordig zachtjes de grond in, daar hoor je niets van
Ik weet niet waar jij woont, of wat voor gebouwen ze daar bouwen, maar hier moeten ze toch echt die palen de grond in rammen met zo'n grote Hitachi oid. Zoals hier, vlakbij m'n school.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef Pek het volgende:
Nou ja, je voelt wat trillingen maar meer is het niet
Jij hebt een banaan in je oorquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie wonen allemaal in ontwikkelingsgebieden
Hier in Amsterdam, (we zullen wel weer wat voorlopen op de rest van het landquote:Op maandag 30 juni 2008 12:10 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, of wat voor gebouwen ze daar bouwen, maar hier moeten ze toch echt die palen de grond in rammen met zo'n grote Hitachi oid. Zoals hier, vlakbij m'n school.
[ afbeelding ]
Precies, heien is zooo 2007quote:Op maandag 30 juni 2008 12:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam, (we zullen wel weer wat voorlopen op de rest van het land), duwen/trillen ze de palen de grond in, ipv van grote hoogte een gewicht te laten vallen. Je hoort het wel, maar het is minder storend dan die harde klappen.
Als je aan de linkerkant van het plaatje de regenpijp ziet, iets rechts daar van zie je de makelaar. maar toegegeven, de fotografiekwaliteiten van TS laten te wensen over.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:34 schreef Cothen het volgende:
Gewoon ff omduwen!
[ afbeelding ]
[..]
das geen heimachine maar een mobile kraan
Of ze willen gewoon niet zoveel geld uitgeven in die pauperbuurten, het is nl. wel wat duurderquote:
In Amsterdam zullen ze denk ik voorzichter moeten zijn ivm houten heipalen waarop de oude binnenstad is gebouwd. Trillen/drukken is veel duurder en trager dan het vibro-palensysteem, wat je op de foto ziet die ik paar posts terug heb geplaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam, (we zullen wel weer wat voorlopen op de rest van het land), duwen/trillen ze de palen de grond in, ipv van grote hoogte een gewicht te laten vallen. Je hoort het wel, maar het is minder storend dan die harde klappen.
Dat zou ook zomaar kunnenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon niet zoveel geld uitgeven in die pauperbuurten, het is nl. wel wat duurder
Als ze in Amsterdam normaal zouden heien dan zakken die monumentale kaartenhuizen van jullie inquote:Op maandag 30 juni 2008 12:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Touchéquote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als ze in Amsterdam normaal zouden heien dan zakken die monumentale kaartenhuizen van jullie in
Post dan eens een foto van jouw prominente villa.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef Rosbief het volgende:
Poehee dat is een mooie tuin TS, om over het huis nog maar te zwijgen!
Nee, ik loop liever niet te koop met mijn weelde.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van jouw prominente villa.
Het spijt me dat ik in een woonwijk woon. Zal het nooit meer doenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef Rosbief het volgende:
Poehee dat is een mooie tuin TS, om over het huis nog maar te zwijgen!
Kan je niet gewoon een microfoon in je PC rossen en uit het raam hangen? Jij lekker uitbrakken, en later de bergjes tellen (of automatisch, de techniek staat voor niets). Makkelijk verdiend die 150 knakkers.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:41 schreef Silenus het volgende:
Laatst belde m'n baas op of ik voor z'n nieuwe huis 'heipaalslagen' wilde tellen. Hij liet een nieuw huis bouwen in Zeeburg, en dan moet er een onafhankelijk persoon de slagen tellen die zo'n machine maakt om de heipaal de grond in te beuken. In verband met latere juridische dingetjes als zo'n huis verzakt ofzo, weet ik veel. Was van 7 u sochtends tot 13u smiddags, ik zou er 150 euro voor krijgen, dus prima.
Die dag ervoor keihard gezopen, stond ik daar om 7 u met knallende koppijn en een pen en papier. BOENK..BOENK...BOENK...BOENK..Alles opgeteld dat 1700 keer moeten aanhoren, mijn god.
Doe ik nooit meer.
Als een turvende boerenlul juridisch 'geldig' is, dan is een audio-opname dat ook wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een microfoon in je PC rossen en uit het raam hangen? Jij lekker uitbrakken, en later de bergjes tellen (of automatisch, de techniek staat voor niets). Makkelijk verdiend die 150 knakkers.
Of is dat weer niet juridisch geldig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |