die eer liet ik graag aan jou overquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
Maar dan maak je em toch zelf vol?
Ja maar... dat was de bedoeling niet...quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... dat was de bedoeling niet...
Ang3l kwam er tussen...
story of his lifequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... dat was de bedoeling niet...
Ang3l kwam er tussen...
Banmeldtopic aan het refreshen?quote:
ue quero tanbem mais ....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef Ang3l het volgende:
Mi me gusta todo
Yo te quiero en mi cama esta noche
Muy calor!
Buenos noches mi guapos!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ue quero tanbem mais ....
Amo ti tanbem, beijo e bon noite
Onder welke naam kom je morgen terug C ?quote:
Als je had gezegd "Hahaha, nee hoor, ik ben geen kloon, sorry", dan was er niets aan de hand geweest.quote:
Ik beloof dat ik niets zal zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Onder welke naam kom je morgen terug C ?
zal ik je dan maar om 02.00 uur de uitgang van Effenaar wijzen zodat je zaterdag fris en fruitig bent ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen een lange dag, en zaterdag een zware.Slaap lekker!
Aangenaam! Vul je effe het lijstje in, lieverd?quote:
Dan ben ik er pas netquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je dan maar om 02.00 uur de uitgang van Effenaar wijzen zodat je zaterdag fris en fruitig bent ?
ow dus als ik om 2 uur aan zou komen kom jij ook net binnen??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik er pas netKan best dat ik moet trainen tot een uur of 23:00/24:00. Dan nog douchen, mooi maken etc....
Ja dat kan goed. Ik hoop dat we rond 23:00 toch wel klaar zijn met trainen. Dan kan ik rond 0:30 in de Effenaar zijn. Maar ik vrees het ergste eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ow dus als ik om 2 uur aan zou komen kom jij ook net binnen??
Ik heb geen banner of google ad voor golfhandschoenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:36 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die een banner voor golfhandschoenen nu niet echt vindt passen qua doelgroep?
quote:
Tuurlijk meneer trekkie. Stripboeken zijn funquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:46 schreef Aerius het volgende:
[..]
strippenboeken lezen voor ut slapengaan.
Have funquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tuurlijk meneer trekkie. Stripboeken zijn fun
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tuurlijk meneer trekkie. Stripboeken zijn fun voor kids
Lees je enkel Amerikaanse stripboeken?quote:
Ik lees enkel Asterixquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:57 schreef Aerius het volgende:
[..]
Lees je enkel Amerikaanse stripboeken?
Toen ik klein was had ik allerlei Dennis Menace strippenboeken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:46 schreef Aerius het volgende:
[..]
strippenboeken lezen voor ut slapengaan.
Zoals ik toen al zei: Mijn vriend leest ze. Die heeft MarvelForum opgericht en is er wat meer mee bezig. Ik had het enkel neergezet voor googleranking, maar inmiddels verwijdert aangezien ik alleen nog actief ben op FoK in dit topic.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:03 schreef Aerius het volgende:
O ik dacht dat je enkel die Superman/Ironman boeken las (oude avatar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |