abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59719599
Welkom singles van Fok!

* Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
* Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

* Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden

* Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

* Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Niet zeuren om foto's of privé adresgegevens. Als mensen werkelijk in je geïnteresseerd zijn komt dat vanzelf. Ontstaat uit dit topic iets moois, dan mag je dat natuurlijk altijd wel laten weten door je af te melden

* Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Als je jezelf ontzettend zielig vindt, of je wil graag kwijt waarom je je ex ontzettend mist/heel erg boos op hem/haar bent, dan kan je altijd wel een topic openen of andere topics opzoeken. Bijvoorbeeld de "Kunst van het loslaten van je ex" topicreeks.

** Natuurlijk is het niet erg als je even kort aangeeft waarom je je hier aanmeldt/post maar hou het daarbij. Alsjeblieft. Doe het voor ons.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.

Voor meelezende exen, nog het volgende:

Je bent een gepasseerd station. En je ex hier lastigvallen zal je niet echt helpen hem of haar terug te krijgen. Hij/zij heeft nu een nieuw leven en daar ben je niet meer het belangrijkste in. Wil je zelf hier ook meeposten, dan kan dat. Maar ga niet vuilspuiten, messen in de rug steken of anderen zwart maken. Dat levert je een enkeltje permban op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59719618
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Belsezar het volgende:

[..]

heb je er ook een biertje bij??
Ook nog!

Jaja, zodra ik een dagje vrij ben ga ik opruimen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_59719620
eens met de TT
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59719638
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou ja, nu lijkt het alsof ik MLI puur zit te verdedigen, maar het is meer dat ik jou betweterigheid op gelijk willen hebben zo oenig vind voor iemand die zich zo nuchter opstelt, met zijn grappige cijfermatige analyses in percentages en al. Maar vooral ook dat niemand je lijkt durft tegen te spreken op een enkeling na die je vervolgens bij elke poging lekker iets in gaat wrijven.

Nu dat ook direct uit de weg is. Weer even ontopic:
Als je een beetje weet wat MLI in haar verleden heeft gedaan, dan begrijp je het ook meer denk ik. Ze heeft gewoon een fase overgeslagen en haalt het nu in lijkt het. Maar het is nog steeds geen jong onwetend blaadje van 18 en daar verkijk jij dus elke keer op met je uitspraken.

Logi doet toch precies hetzelfde (sorry logi) roepen, maar omdat jij die wel kent en weet dat ze een volwassen vrouw is van 30 (!) zeg je daar weer niets op een felle manier over.
Wat doe ik??
pi_59719639
Eensch met de TT.
For great justice!
pi_59719656
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Q. het volgende:
Eensch met de TT.
* Belsezar doet high five
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59719662
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je komt niet echt over als iemand die geen spijt heeft, denk dat je daarvoor iets te hard roept dat je geen spijt hebt/gaat krijgen
Mwhehehe, hier! Speciaal voor jou .
pi_59719700
quote:
Je zou ook kunnen proberen om echt te reageren
Maar ipv van op MLI te reageren kan je beter naar jezelf kijken, iedereen weet hier ook dat het niets met jou gaat worden en die meid
pi_59719708
quote:
Logi doet toch precies hetzelfde (sorry logi) roepen, maar omdat jij die wel kent en weet dat ze een volwassen vrouw is van 30 (!) zeg je daar weer niets op een felle manier over.
Ik heb logic ooit toegezegd dat ik wat haar betreft persoonlijke zaken en fok gescheiden zou houden.
En ik ben een man van m'n woord.
pi_59719712
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hmm, en maandag heb je al een date?

De rest van de week weet ik niet of ik tijd heb.

WTF?..slotje

Hier verder : Singles # 103, D,r moet meer geneukt worden
.
pi_59719741
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook nog!

[ afbeelding ]

Jaja, zodra ik een dagje vrij ben ga ik opruimen.
Goed zo Kasta! Het juiste bier!
pi_59719750
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ipv van op MLI te reageren kan je beter naar jezelf kijken, iedereen weet hier ook dat het niets met jou gaat worden en die meid
ok maar we weten ook dat het de collega van MLI waarschijnlijk niks word...

Ziet MLI wel zitten
pi_59719768
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Okay.

Ik roep ook altijd heel hard dat iedereen zijn bek moet houden als ik aan het woord ben.
Maar eigenlijk bedoel ik dus dat ik wil dat iedereen door me heen gaat praten.

Nee okay, dit is echt psychologie van een hoog niveau dan, misschien moet ik toch nog maar een boekje of 50 extra gaan lezen.
pi_59719770
aah hier zijn we , tvp in hoeverre dat zin heeft ....
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59719777
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Q. het volgende:
Eensch met de TT.
Voor mij juist minder.

En Liquidootje, ik zie ook niet in wat Logi hiermee te maken heeft.
pi_59719790
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb logic ooit toegezegd dat ik wat haar betreft persoonlijke zaken en fok gescheiden zou houden.
En ik ben een man van m'n woord.
pi_59719798
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:21 schreef Belsezar het volgende:

[..]

ok maar we weten ook dat het de collega van MLI waarschijnlijk niks word...

Ziet MLI wel zitten

Daarvoor ken ik de verhalen van MLI niet goed genoeg maar als kasta daar commentaar op heeft begrijp ik niet dat hij niet serieus naar zijn eigen situatie kan kijken

Maar goed ik hoop dat iedereen snel een lief vriendje of vriendinnetje vind (als ze tenminste op zoek zijn)
Ik ben al ruim 6 maanden erg gelukkig
pi_59719802
Waarom is iedereen het eens met de TT?
pi_59719809
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Voor mij juist minder.
Je wil dat er in jouw geval minder rondgeneukt wordt. Als je de juiste Mr. MLI tegen het lijf loopt kan ik me niet voorstellen dat je hem direkt op rantsoen gaat zetten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:24:48 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719822
quote:

[..]

Voor mij juist minder.
Tja, verschil moet er zijn hè? . Jij kan niet heel veel meer neuken, ik kan niet heel veel minder neuken.
For great justice!
pi_59719843
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
Omdat neuken met de juiste persoon leuk is .
pi_59719852
quote:

[..]

Voor mij juist minder.

En Liquidootje, ik zie ook niet in wat Logi hiermee te maken heeft.
Het was slechts een vergelijking. Verder moet logi gewoon stil zijn en mooi wezen.
Maar gezien kasta's reactie, begrijpt ie wel ongeveer welke uitspraken ik bedoel. Ik kon trouwens ook andere namen noemen hoor die een gelijke behandeling zou kunnen verdienen van kasta, maar logi kwam het eerst bij mij op.

Maar goed. Dit was een discussie die in 102 begon en in 102 mag eindigen
A little bit hateful
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:26:19 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719854
quote:
Wil jij niet meer neuken dan?
For great justice!
pi_59719855
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarvoor ken ik de verhalen van MLI niet goed genoeg maar als kasta daar commentaar op heeft begrijp ik niet dat hij niet serieus naar zijn eigen situatie kan kijken

Maar goed ik hoop dat iedereen snel een lief vriendje of vriendinnetje vind (als ze tenminste op zoek zijn)
Ik ben al ruim 6 maanden erg gelukkig
Top voor je Ik ben zeker wel op zoek maar niet zo echt op zoek want dan gebeurd er toch niks... Zou het leuk vinden maar ik zie wel wat er gebeurd
pi_59719866
Ik heb trouwens al heel lang niet meer geneukt
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:26:50 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719868
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Omdat neuken met de juiste persoon leuk is .
Alleen die juiste persoon hè? Die verschuilt zich nog wel eens.
For great justice!
pi_59719873
quote:
Waarom niet?
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:27:21 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719881
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Logician het volgende:
Voor sommige mensen is twee dagen al lang, definieer lang.
For great justice!
pi_59719889
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Top voor je Ik ben zeker wel op zoek maar niet zo echt op zoek want dan gebeurd er toch niks... Zou het leuk vinden maar ik zie wel wat er gebeurd
Juist als je niet op zoek bent, kom je ze tegen
pi_59719895
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het was slechts een vergelijking. Verder moet logi gewoon stil zijn en mooi wezen.
Maar gezien kasta's reactie, begrijpt ie wel ongeveer welke uitspraken ik bedoel. Ik kon trouwens ook andere namen noemen hoor die een gelijke behandeling zou kunnen verdienen van kasta, maar logi kwam het eerst bij mij op.

Maar goed. Dit was een discussie die in 102 begon en in 102 mag eindigen
En toch snap ik het niet helemaal heb sinds het uit is 2 dates gehad en nog niets mee uitgespookt?
pi_59719905
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Wil jij niet meer neuken dan?
Jawel, maar niet binnen het Singles-topic .
pi_59719916
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Logician het volgende:
Join the club

Moet wel ff zeggen dat ik ernstig moe begin te worden van de discussies tussen Kasta en MLI..... ben ik de enige die er inmiddels allang voorbij scrollt omdat het toch weer meer van hetzelfde is?
A mind with a heart of it's own
pi_59719926
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is twee dagen al lang, definieer lang.
sinds de laatste mnd van mijn relatie oh en ben van plan dat nog even vol te houden
pi_59719940
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef Logician het volgende:

[..]

En toch snap ik het niet helemaal heb sinds het uit is 2 dates gehad en nog niets mee uitgespookt?
Jajajjajajajaja ik heb er al spijt van dat ik je naam hebt genoemd.
Volgende keer neem ik iemand die ik in twee post de mond kan snoeren vanwege pure belediging
A little bit hateful
pi_59719944
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

* verscheurt de carnavalsuitnodiging voor Tegan *
pi_59719946
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Juist als je niet op zoek bent, kom je ze tegen
Precies! maar ik hoop toch dat het snel wat wordt, heb er nu wel genoeg van eigenlijk
pi_59719947
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef DrMarten het volgende:
Moet wel ff zeggen dat ik ernstig moe begin te worden van de discussies tussen Kasta en MLI..... ben ik de enige die er inmiddels allang voorbij scrollt omdat het toch weer meer van hetzelfde is?
Hier nog een.
pi_59719971
quote:

[..]

En toch afspreken met DH??
pi_59719975
quote:
Nou ja, nu lijkt het alsof ik MLI puur zit te verdedigen, maar het is meer dat ik jou betweterigheid op gelijk willen hebben zo oenig vind voor iemand die zich zo nuchter opstelt, met zijn grappige cijfermatige analyses in percentages en al. Maar vooral ook dat niemand je lijkt durft tegen te spreken op een enkeling na die je vervolgens bij elke poging lekker iets in gaat wrijven.
Nou, dat zou ik toch enigszins willen nuanceren; ik zie haar namelijk heel wat meer mensen waarbij ik wel behoorlijke felle conclusies zou kunnen trekken.
Dat ik het in hun geval het juist níet doe is omdat ik het idee heb dat ik ze daar daadwerkelijk mee zou kwetsen.
MLI pretendeert het echter te kunnen hebben van me en dat is dan ook direct de enige reden dat ik het bij haar wel doe.
quote:
Nu dat ook direct uit de weg is. Weer even ontopic:
Als je een beetje weet wat MLI in haar verleden heeft gedaan, dan begrijp je het ook meer denk ik. Ze heeft gewoon een fase overgeslagen en haalt het nu in lijkt het. Maar het is nog steeds geen jong onwetend blaadje van 18 en daar verkijk jij dus elke keer op met je uitspraken.
Naja, ik heb haar verhaal inmiddels op PM gelezen en zonder er inhoudelijk op in te gaan (als ze het met iedereen wil delen, doet ze dat immers zelf wel) kan ik toch wel concluderen dat je er naast zit.
pi_59719992
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jajajjajajajaja ik heb er al spijt van dat ik je naam hebt genoemd.
Volgende keer neem ik iemand die ik in twee post de mond kan snoeren vanwege pure belediging
maar het is gewoon zo gvd heb in mijn jonge jaren serieus wel dingen uitgespookt hoor maar ben tegenwoordig op dat gebied nogal tam
pi_59720005
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef mrbox het volgende:
Mhhh tis hier wel zo dat alle rokende single meer "losbandiger" zijn dan de niet rokende helft hier...
Of vergis ik me nu zo, monique wat voor je volgende column ?
da's een interessante conclusie die je daar trekt Boxie!!
Schijnt namelijk dat roken gecorreleerd is aan de karaktertrek: extraversie en tja, losbandigheid ook natuurlijk (heeft te maken met het avontuur zoeken dat erbij hoort) dus er is een causaliteit tussen de twee (via Extraversie dus)

Positieve correlatie zegt natuurlijk niet dat iedereen die rookt, extravert is of losbandig of etc.

wel grappig dus dat je ermee komt!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59720017
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

.
Ik kom hier van de week nog wel ff op terug als ik een weekplanning heb.
pi_59720021
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef kastanova het volgende:

[..]
Ik hou van bananencreme lollie van chup-a-chup. jij?
A little bit hateful
pi_59720027
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou vertel, wat mis ik wat betreft m'n eigen situatie? .
pi_59720028
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:31 schreef Logician het volgende:

[..]

maar het is gewoon zo gvd heb in mijn jonge jaren serieus wel dingen uitgespookt hoor maar ben tegenwoordig op dat gebied nogal tam
Wie niet ik deed alles wat god verboden heeft toen ik jong was, maar goed dat terzijde... maar ik heb er geen spijt van
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:33:04 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720032
quote:

[..]

Flauw hoor!
For great justice!
pi_59720035
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En toch afspreken met DH??
Dat wordt geen neuken hoor . Zeker niet op de eerste ontmoeting.
pi_59720046
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou vertel, wat mis ik wat betreft m'n eigen situatie? .
Dat dat ook niet meer dan sex gaat worden
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:33:40 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720048
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Logician het volgende:

[..]

sinds de laatste mnd van mijn relatie oh en ben van plan dat nog even vol te houden
Lovenswaardig. Seks zonder enige vorm van liefde hoeft voor mij sowieso niet, altijd nare ervaringen mee gehad, ik ga me dan toch weer hechten.
For great justice!
pi_59720060
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je kan de toekomst niet voorspellen Zie je verhaal over carnaval en bosjes in het vorige topic
pi_59720090
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Lovenswaardig. Seks zonder enige vorm van liefde hoeft voor mij sowieso niet, altijd nare ervaringen mee gehad, ik ga me dan toch weer hechten.
Idem, en daarom doe ik het dus ook niet. Want ik word gewoon verliefd, of ik denk dat ik verliefd word/ben omdat ik die dingen gewoon teveel met elkaar asocieer, en ik heb daar helemaal geen behoefte aan, ik wil gewoon alles of dan maar helemaal niets.
pi_59720097
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik kom hier van de week nog wel ff op terug als ik een weekplanning heb.
Ik hoor het wel .
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Flauw hoor!
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor .
pi_59720109
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef m-niki het volgende:

[..]

Schijnt namelijk dat roken gecorreleerd is aan de karaktertrek: extraversie en tja, losbandigheid ook natuurlijk (heeft te maken met het avontuur zoeken dat erbij hoort) dus er is een causaliteit tussen de twee (via Extraversie dus)

Positieve correlatie zegt natuurlijk niet dat iedereen die rookt, extravert is of losbandig of etc.

Hoezo is dat zo bijzonder. Roken begint ergens bij peerpressure. In een fase waar je karakter veelal gevormd wordt, namelijk op de middelbare school waar allerlei scholieren van alle hoeken in de regio bijelkaar komen. Voor het eerst kom je dus echt "andere" mensen die niet uit het zelfde katholieke dorpje komt oid.

De stoere kids gaan buiten lekker roken en als je erbij wilt horen dan rook je ook. Dat kringetje trekt dan ook meer samen naar eerder naar de kroeg en kwa sociale contact ontmoeten ze nog meer mensen buiten hun dorpje met andere levenstijlen.

Die worden op die manier dan veel socialer dan de binnenzitters die met hartsvriendinnen jaar na jaar in hun eigen kliekje bevinden.
A little bit hateful
pi_59720125
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik hou van bananencreme lollie van chup-a-chup. jij?
Ik krijg een harde plasser als men aan m'n tepels likt.
pi_59720137
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:34 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je kan de toekomst niet voorspellen Zie je verhaal over carnaval en bosjes in het vorige topic
Ja oke . Maar dat was met iemand die ik toen al anderhalf jaar ofzo kende zoende.
pi_59720151
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Midden in een restaurant tijdens de lunch?
pi_59720152
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo bijzonder. Roken begint ergens bij peerpressure. In een fase waar je karakter veelal gevormd wordt, namelijk op de middelbare school waar allerlei scholieren van alle hoeken in de regio bijelkaar komen.

De stoere kids gaan buiten lekker roken en als je erbij wilt horen dan rook je ook. Dat kringetje trekt dan ook meer samen naar eerder naar de kroeg en kwa sociale contact ontmoeten ze nog meer mensen buiten hun dorpje met andere levenstijlen.

Die worden op die manier dan veel socialer dan de binnenzitters die met hartsvriendinnen jaar na jaar in hun eigen kliekje bevinden.
Niet altijd, ik begon omdat mijn ouders rookten en mijn vaders stoere collegs op de zeevaart...

ok, misschien heb je toch wel een beetje gelijk
pi_59720171
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja oke . Maar dat was met iemand die ik toen al anderhalf jaar ofzo kende zoende.
Ok dat wist ik niet...
pi_59720172
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat dat ook niet meer dan sex gaat worden
Oh, vertel dat haar dan ook even als je wilt. Dat is het namelijk nu al.
pi_59720189
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, vertel dat haar dan ook even als je wilt. Dat is het namelijk nu al.
We praten over een paar maanden wel verder
pi_59720211
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Midden in een restaurant tijdens de lunch?
Zouden ze daar iets van durven zeggen?
pi_59720236
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Er is maar 1 manier om erachter te komen
pi_59720249
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vast wel. Alhoewel het best een hele tijd kan duren voor ze andere dingen dan neuken opvalt .
pi_59720265
Ok mensen, ik ga naar bed... Zie jullie morgen, nog veel plezier vanavond, have fun en rustig aan kasta en MLI
geen rare berichten in KLB morgen hoop ik...

Slaap lekker!!!
pi_59720273
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oh wacht, ik las net nog een leuke opmerking:

"Je zou ook kunnen proberen om echt te reageren "
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:43:51 #66
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720307
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Logician het volgende:

[..]

Idem, en daarom doe ik het dus ook niet. Want ik word gewoon verliefd, of ik denk dat ik verliefd word/ben omdat ik die dingen gewoon teveel met elkaar asocieer, en ik heb daar helemaal geen behoefte aan, ik wil gewoon alles of dan maar helemaal niets.
Wijsheid komt echt met de jaren he?
For great justice!
pi_59720315
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Er is maar 1 manier om erachter te komen
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vast wel. Alhoewel het best een hele tijd kan duren voor ze andere dingen dan neuken opvalt .
Ik denk dat het toch zal gaan tegenvallen. Dus wacht het verslag maar af dinsdag .
pi_59720316
quote:

[..]

ja maar ja maar (wil me nergens in mengen ofzo) maar volgens mij heb je de post van Liquidootje verkeerd begrepen...hij noemde jou niet om je te vergelijken met MLI's sexleven of die van Kasta, maar omdat jij Kasta wel 'op z'n plaats zet', maar dat hij daar niets op terugdoet, omdat jullie iets samen hebben gedeeld. Zo las ik het

(dus dit is niet mijn mening, maar zo las ik de post van Liqui)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59720336
Welterusten Belsezar.
pi_59720344
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Kan iemand die post van Logician bewaren voor als PF weer iets komt vragen over levenservaring? .
pi_59720348
We zullen zien Tegan

Slaap lekker allemaal!
pi_59720357
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:44 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het toch zal gaan tegenvallen. Dus wacht het verslag maar af dinsdag .
* noteert *
pi_59720361
Owja, waar is PF?!
pi_59720399
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
Owja, waar is PF?!
Aan het klooien met mr Gala??
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:47:28 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720402
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
Owja, waar is PF?!
Die is niet single meer en mag hier dus niet meer komen. .
For great justice!
pi_59720411
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:44 schreef m-niki het volgende:

[..]

ja maar ja maar (wil me nergens in mengen ofzo) maar volgens mij heb je de post van Liquidootje verkeerd begrepen...hij noemde jou niet om je te vergelijken met MLI's sexleven of die van Kasta, maar omdat jij Kasta wel 'op z'n plaats zet', maar dat hij daar niets op terugdoet, omdat jullie iets samen hebben gedeeld. Zo las ik het

oh?
pi_59720420
Ik heb trouwens een probleem . Ik meet scharrel meestal vrijdag na het uitgaan, maar nu wil mijn zus mee naar de kroeg, dus kan dat niet . Damn .

Wat gaat iedereen eigenlijk doen dit weekend?
pi_59720428
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Q. het volgende:

[..]

klopt als bus
pi_59720430
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo bijzonder. Roken begint ergens bij peerpressure. In een fase waar je karakter veelal gevormd wordt, namelijk op de middelbare school waar allerlei scholieren van alle hoeken in de regio bijelkaar komen. Voor het eerst kom je dus echt "andere" mensen die niet uit het zelfde katholieke dorpje komt oid.

hm nee zo zit het niet helemaal in mekaar... ze zien roken meer als 'gevaarlijk' (omdat het dodelijk is of in ieder geval kanker oplevert in the end) dus geen link met hoe en waarom je begint met roken in de puberteit (ook omdat dat echt niet standaard opgaat...die peer pressure)

enne... hoe en wanneer je karakter ontstaat, daar zijn ze niet over eens... wat jij noemt, wordt in ieder geval niet door de meerderheid gedeeld, die zeggen dat dit al in de vroege kindertijd gebeurt door contact met pa, ma en broertjes/zusjes... ook veel gedeelde theorie: karakter is deels aangeboren.

M'goed, dit is echt zwaaaaar offtopic.. sorry!
pi_59720442
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Die is niet single meer en mag hier dus niet meer komen. .
Echt ? Ik ben trouwens benieuwd of ze nu haar rijbewijs heeft gehaald...
pi_59720466
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef Tegan het volgende:
Sparen voor een treinkaartje .
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:50:00 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720467
quote:
Ik heb trouwens een probleem . Ik meet scharrel meestal vrijdag na het uitgaan, maar nu wil mijn zus mee naar de kroeg, dus kan dat niet . Damn .

Vrijdag concert na nog wat klussen, zaterdag verjaardag in den haag, zondag komt een vriendin langs die ik om onbegrijpelijke redenen al veel te lang veel te leuk vind.
For great justice!
pi_59720475
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:44 schreef m-niki het volgende:

[..]

Nee. Liq doelde op iets anders. 99% zeker.
pi_59720479
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Q. het volgende:
zondag komt een vriendin langs die ik om onbegrijpelijke redenen al veel te lang veel te leuk vind.
Go Q., go Q., go Q.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:50:30 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720480
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sparen voor een treinkaartje .
Enkeltje Tilburg?
For great justice!
pi_59720494
quote:
Extra scharrel regelen voor zuslief is vast teveel moeite, niet?
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:50:59 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720496
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Go Q., go Q., go Q.
Wordt toch niets, al jaren niet. .
For great justice!
pi_59720511
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee. Liq bedoelt het anders.
ok, dan heb ik het dus verkeerd begrepen (!gv@$&!@#*!@#& internet)

(ik zag/zie Logic namelijk helemaal niet als iemand die maar rondneukt!! Ze heeft het er nooit over ofzo... ze flirt gewoon veel volgens mij, maar da's heel wat anders dan rondneuken )
pi_59720520
quote:

[..]

Enkeltje Tilburg?
Utrecht .
pi_59720525
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Extra scharrel regelen voor zuslief is vast teveel moeite, niet?
Zus heeft al vijf jaar een vriend, en haar vriend is de beste vriend van scharrel, dus dat is allemaal gevaarlijk terrein .
pi_59720534
quote:

[..]

Wordt toch niets, al jaren niet. .
Weet ze het? En zo nee, waarom denk je dat je het verborgen hebt kunnen houden? .
pi_59720551
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zus heeft al vijf jaar een vriend, en haar vriend is de beste vriend van scharrel, dus dat is allemaal gevaarlijk terrein .
Dat maakt het wellicht ietsje lastiger, ja .
pi_59720582
quote:

Morgen naar Graspop met JB.

Deze god treed op

donderdag 26 juni 2008 @ 23:54:41 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720598
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Weet ze het? En zo nee, waarom denk je dat je het verborgen hebt kunnen houden? .
Ze weet het ja, en daarom wordt het niets. Alhoewel ik eigenlijk na deze tijd niets meer uitsluit, we hebben een hele vreemde verstandhouding, snap er zelf ook niets van. .
For great justice!
pi_59720599
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef m-niki het volgende:

[..]

hm nee zo zit het niet helemaal in mekaar... ze zien roken meer als 'gevaarlijk' (omdat het dodelijk is of in ieder geval kanker oplevert in the end) dus geen link met hoe en waarom je begint met roken in de puberteit (ook omdat dat echt niet standaard opgaat...die peer pressure)

enne... hoe en wanneer je karakter ontstaat, daar zijn ze niet over eens... wat jij noemt, wordt in ieder geval niet door de meerderheid gedeeld, die zeggen dat dit al in de vroege kindertijd gebeurt door contact met pa, ma en broertjes/zusjes... ook veel gedeelde theorie: karakter is deels aangeboren.

M'goed, dit is echt zwaaaaar offtopic.. sorry!
Mja, ze zijn het altijd overal nergens mee eens.

Maar verder van dat gevaarlijkheid gedoe.... Dat psychologie is zwaar outdated man. De kids van tegenwoordig zijn geen babyboom groepje die zich keihard proberen te verzetten tegen de properheid van papa, mama en alle mainstream enzo. Soms vraag ik mij af of een groot groepje van de psychologen nog aan zelf-exploring doet ipv direct springen in grootschalige onderzoeken met zoveel mogelijk aantal nummers.

Disclaimer ik heb geen enkele bron om mijn onderbouwingen kracht bij te zetten
A little bit hateful
pi_59720626
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef m-niki het volgende:

[..]

(ik zag/zie Logic namelijk helemaal niet als iemand die maar rondneukt!! Ze heeft het er nooit over ofzo... ze flirt gewoon veel volgens mij, maar da's heel wat anders dan rondneuken )
Dat laaste klopt volledig
pi_59720641
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee. Liq doelde op iets anders. 99% zeker.
Nee hoor. M-niki heeft het meteen goed gezien. Jij reageert altijd feller op bepaalde personen. Zoals MLI en Miss_S. Waarom denk je dat die ook haar kopje laat zien.

shit hap ik toch nog zodra iemand mijn naam noemt
A little bit hateful
pi_59720649
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef m-niki het volgende:

[..]

flirten is okay maar neuken doe ik niet zomaar idd en ik denk niet dat ik kasta op zijn plek zet, ik heb alleen een aantal keer een opmerking gemaakt over hoe ik het zie, zonder er op uit te zijn iemand tot de grond af te branden, maar eerder in de hoop dat mensen elkaar wat beter begrijpen oid
pi_59720693
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat maakt het wellicht ietsje lastiger, ja .
Ach, ik zie het nog wel. Wellicht gaan vriend en scharrel ook mee. En anders kan ik mijn behoeftes maandag wel vervullen .
pi_59720699
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Mja, ze zijn het altijd overal nergens mee eens.

Maar verder van dat gevaarlijkheid gedoe.... Dat psychologie is zwaar outdated man. De kids van tegenwoordig zijn geen babyboom groepje die zich keihard proberen te verzetten tegen de properheid van papa, mama en alle mainstream enzo. Soms vraag ik mij af of een groot groepje van de psychologen nog aan zelf-exploring doet ipv direct springen in grootschalige onderzoeken met zoveel mogelijk aantal nummers.

Disclaimer ik heb geen enkele bron om mijn onderbouwingen kracht bij te zetten
hihi die disclaimer

nah ja, ik werk de hele dag door met jongeren en het lijkt er toch echt nog wel heel erg op dat ze zich afzetten tegen.. maar ja, als ik dat ga roepen, dan is dat nogal subjectief... die grootschalige onderzoeken worden ook in deze tijd gewoon nog uitgevoerd hoor

ach, onderzoeksresultaten leveren gewoon leuke weetjes op. Het zijn geen 'waarheden als koeien' oid hoor
pi_59720706
Ik merk dat het tijd is om te gaan slapen .
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:59:01 #102
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59720714
quote:

[..]

je zoekt naar het woord 'oud'?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_59720725
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

donderdag 26 juni 2008 @ 23:59:59 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_59720733
quote:

[..]

je zoekt naar het woord 'wijs'?
For great justice!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:00:49 #105
77330 m-niki
for real
pi_59720758
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:56 schreef Logician het volgende:

[..]

flirten is okay maar neuken doe ik niet zomaar idd en ik denk niet dat ik kasta op zijn plek zet, ik heb alleen een aantal keer een opmerking gemaakt over hoe ik het zie, zonder er op uit te zijn iemand tot de grond af te branden, maar eerder in de hoop dat mensen elkaar wat beter begrijpen oid
ik vind ook niet dat je dat doet hoor
pi_59720773
quote:

[..]

Vergeetachtigheid komt met de jaren.
pi_59720779
quote:

[..]

Echt ? Ik ben trouwens benieuwd of ze nu haar rijbewijs heeft gehaald...
Ik heb geduimd voor haar!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:02:00 #108
77330 m-niki
for real
pi_59720782
zooo en het is zó tijd om het bed op te zoeken en in een heerlijke lange slaap te vallen!!

truste allemaal (en tot in het volgende of daaropvolgende topic )
pi_59720817
Damn it .

Mams zegt:
waarom ben jij zo verschrikkelijk irritant in dat topic, en waar blijven mijn kleinkinderen?

Kasta zegt:
irritant? hoezo?
Marit zegt:
doooooordrammen, en mijn kleinkinderen?

Kasta zegt:
ik zal haar pil eens afpakken dan
Mams zegt:
het wordt tijd!
pi_59720835
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:02 schreef m-niki het volgende:
zooo en het is zó tijd om het bed op te zoeken en in een heerlijke lange slaap te vallen!!

truste allemaal (en tot in het volgende of daaropvolgende topic )
truste
pi_59720866
Waar is Ele trouwens?
pi_59720940
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Logician het volgende:
Waar is Ele trouwens?
In z,n auto op weg naar jou?

Ik moest denken aan wat een vriendin van me zei, nadat je die post plaatste over sex en de gevoelens erbij.

Ze zei: als een vrouw met je naar bed gaat vind ze je vaak ook relatiemateriaal en wil meer. ( of iets in die geest iig )
pi_59720960
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef Feitosa het volgende:

[..]

In z,n auto op weg naar jou?

Ik moest denken aan wat een vriendin van me zei, nadat je die post plaatste over sex en de gevoelens erbij.

Ze zei: als een vrouw met je naar bed gaat vind ze je vaak ook relatiemateriaal en wil meer.
Neen

En ja dat is in mijn geval zeker wel zo.
pi_59720987
Oeh ik heb nog een heel pak krakelingen liggen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:14:06 #115
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721007
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:

[..]

Neen

En ja dat is in mijn geval zeker wel zo.
dat denk je maar, wij mannen weten wel beter; immers geen enkele vrouw weet namelijk wat ze wil.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:14:39 #116
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721019
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Logician het volgende:
alvast aan het oefenen voor je zwangerschap?
pi_59721022
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Logician het volgende:
Laatste beetje bier en dan duik ik m,n nest in, drukke ( maar gave dag ) morgen.

Welterusten alvast.
pi_59721069
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

alvast aan het oefenen voor je zwangerschap?
?? Nee dat ligt achter mij
pi_59721079
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Laatste beetje bier en dan duik ik m,n nest in, drukke ( maar gave dag ) morgen.

Welterusten alvast.
Slaaplekker, laatste sigaret hier
pi_59721086
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:14 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dat denk je maar, wij mannen weten wel beter; immers geen enkele vrouw weet namelijk wat ze wil.
uhu
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:18:55 #121
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721108
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef Logician het volgende:

[..]

?? Nee dat ligt achter mij
klinkt alsof d'r nog een onderweg is, wie is de (on)gelukkige?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:20:44 #122
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721146
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:18 schreef Logician het volgende:

[..]

uhu
kijk wat een prachtig voorbeeld je zelf opwerpt:
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef Logician het volgende:

[..]

Slaaplekker, laatste sigaret hier
van de ene kant knap en gezond willen zijn, van de andere kant een verlepte huid, gele tanden, een slechte adem en een korter leven in kwelling van onnodige gezondheidsproblemen krijgen van het roken als een schoorsteen; jullie weten gewoon niet wat jullie willen!
pi_59721155
* DrMarten gaat ook maar slapen
pi_59721213
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

kijk wat een prachtig voorbeeld je zelf opwerpt:
[..]

van de ene kant knap en gezond willen zijn, van de andere kant een verlepte huid, gele tanden, een slechte adem en een korter leven in kwelling van onnodige gezondheidsproblemen krijgen van het roken als een schoorsteen; jullie weten gewoon niet wat jullie willen!
pi_59721230
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:18 schreef dr.dunno het volgende:
klinkt alsof d'r nog een onderweg is, wie is de (on)gelukkige?
Ja ik ben al 7mnd zwanger, daarom rook en zuip ik als een ketter, en de gelukkige, geen flauw idee ik neuk er 6 per dag, dus het zou iedereen kunnen zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:26:35 #126
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721255
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja ik ben al 7mnd zwanger, daarom rook en zuip ik als een ketter, en de gelukkige, geen flauw idee ik neuk er 6 per dag, dus het zou iedereen kunnen zijn.
trouwen?
pi_59721257
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik wacht de DNA-test wel af
pi_59721281
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

trouwen?
die had ik niet zien aankomen
pi_59721334
|----------------------| |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ F*CK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:34:38 #130
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59721397
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef Feitosa het volgende:

Ze zei: als een vrouw met je naar bed gaat vind ze je vaak ook relatiemateriaal en wil meer. ( of iets in die geest iig )
Zou kunnen, maar is zeker niet altijd het geval
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59721408
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:30 schreef fm07 het volgende:
|----------------------| |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ F*CK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
en jij bent?
pi_59721448
Ik ga slapen truste mensen
pi_59721582
Hehehe, ik heb vandaag nog gelachen. We hadden het over een zwanger meisje maar ze had ongeveer hetzelfde jurkje aan als ik. Dus ik doe net alsof ik zwanger was, dikke buik en klagen over pijn in mijn tieten en hormonen. Vraagt iemand wie de vader is. Ik zo, quasi-grappend: ! Die koppen waren onbetaalbaar , daarna met z'n allen niet meer bijgekomen van het lachen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:51:17 #134
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59721672
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:27 schreef Logician het volgende:

[..]

die had ik niet zien aankomen
wen er maar vast aan dan.
pi_59721993
gefaald.
vanmiddag waren we nog in nr 100
ga eens een leven zoeken jullie.
pi_59722044
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gefaald.
epic?
pi_59722056
voor rijbewijs..
pi_59722067
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
voor rijbewijs..
ik heb geduimd om half vier
pi_59722080
Maar doe anders eens verslag op je eigen warrige wijze
pi_59722099
Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]

Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen. (Het was een vrouw)
pi_59722119
Niets waarvoor je een volgende keer weer voor zou zakken dus. Maatr toch beetje klote voor je.
pi_59722141
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:51 schreef m-niki het volgende:
nouuuu.....
het was gewoon echt heel leuk en fijn! Heel de avond daar gezeten en gekletst en de tijd vloog voorbij en ik ben heel fijn blijven slapen (en vandaag was ik moe!!!! ) en we zien elkaar héél snel weer
morgen namelijk
Wat leuk
  vrijdag 27 juni 2008 @ 05:27:33 #143
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59722987
Hoi. Wat heb ik gemist? Iemand een korte samenvatting?
Jammer dat je gezakt bent PF Maar ach, ik deed ook staatsexamen...

/edit: Laat die samenvatting maar, die lees ik toch pas vanavond bij Logician en zij kan me vast wel bijpraten. Met die lieve stem van haar

[ Bericht 51% gewijzigd door Elegy op 27-06-2008 06:42:37 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 27 juni 2008 @ 06:50:11 #144
101353 mrbox
Miep miep
pi_59723092
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef m-niki het volgende:

[..]

owja * Doet maf dansje

Volgensmij roken er hier best veel, (iig van de vaste verhalen vertellers):
MLI
Kastanova
Kluts
Logican
m-niki
PF
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59723282
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gefaald.
Gewoon snel nog een keer PF!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:30:46 #146
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59723564
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:20 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Om maar een paar dingen te noemen Verder moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet, ik heb zelf ook volop gerookt en steek nu nog wel eens een pretsigaret op als ik daar zin in heb. Ik moet er wel een beetje mee uitkijken ivm WADA regelgeving.
Toch is het wél zo dat vaak de rookplekken op feestjes (keuken/balkon) de gezelligste zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:33:47 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59723582
Ow PF: ik was er al bang voor als je geslaagd was hadden we dat gisteren al geweten. Maarre, gewoon meteen doorgaan en volgende keer beter
Ik had m ook ni in 1 keer hoor
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:04:48 #148
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59723935
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 06:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

owja * Doet maf dansje

MLI
Kastanova
Kluts
Logican
m-niki
PF
Belsezar
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:06:03 #149
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59723958
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:30 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Om maar een paar dingen te noemen Verder moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet, ik heb zelf ook volop gerookt en steek nu nog wel eens een pretsigaret op als ik daar zin in heb. Ik moet er wel een beetje mee uitkijken ivm WADA regelgeving.
Toch is het wél zo dat vaak de rookplekken op feestjes (keuken/balkon) de gezelligste zijn.
Klopt, buiten of in de keuken is het altijd het leukst om rond te hangen op feestjes. Straks als het rookverbod ingaat is het net voor de kroeg leuker dan binnen
pi_59724491
Godverdomme, wat heb ik bizar slecht geslapen zeg!

Kon niet in slaap vallen en ik had het bizar warm, zweten...beetje ziekjes ofzo.

Zo maar even zwaar aan de cafeine, aangezien het een lange dag word.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:42:21 #151
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59724604
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef Feitosa het volgende:
Godverdomme, wat heb ik bizar slecht geslapen zeg!

Kon niet in slaap vallen en ik had het bizar warm, zweten...beetje ziekjes ofzo.

Zo maar even zwaar aan de cafeine, aangezien het een lange dag word.
Ik heb ook zwaar klote geslapen, 4 keer wakker geworden en de meest rare dromen...
pi_59724922
Serieus? Ik ook! Toen ik op de klok keek was het 5:45. Bizar joh.

Oh maar ik had wel een grappige droom.
A little bit hateful
pi_59725073
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 06:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

owja * Doet maf dansje

MLI
Kastanova
Kluts
Logican
m-niki
PF
Ik rook niet hoor!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:04:42 #154
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725097
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus? Ik ook! Toen ik op de klok keek was het 5:45. Bizar joh.

Oh maar ik had wel een grappige droom.
Die van mij ging over dat ik met zo'n brandweerslang van een brandweerauto door de stad liep en uiteindelijke bij een of andere school uitkwam. En toen begon ik iedereen overhoop te blazen met water. Om vervolgens mijn excuses aan te bieden omdat ik ze nat had gemaakt

En waar ging die van jou over?
pi_59725138
Ik weet niet meer, maar ik weet wel dat het vrij disturbing was en toch vond ik het wel chill.
Tot ik ging tandenpoetsen om 8:00 wist ik het nog wel
A little bit hateful
pi_59725160
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik rook niet hoor!
Jammer van je rijbewijs meid.
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:07:47 #157
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725182
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet meer, maar ik weet wel dat het vrij disturbing was en toch vond ik het wel chill.
Tot ik ging tandenpoetsen om 8:00 wist ik het nog wel
Dat vind ik altijd zo jammer, ik onthoud meestal ook niks van mijn dromen, dit was een uitzondering...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:08:17 #158
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725196
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik rook niet hoor!
Ja inderdaad jammer, maar volgende keer haal je hem wel
pi_59725215
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Aan het klooien met mr Gala??
Uit eten in een twee sterren restaurant
Ik zie hem sowieso.. Maandag weer? Of anders over drie weken..
( )
pi_59725226
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jammer van je rijbewijs meid.
Ja zeker!
Bij ons was je stoer als je niet rookte.
pi_59725235
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hey jij ook hier
pi_59725253
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja zeker!
Bij ons was je geen schorum als je niet rookte.
A little bit hateful
pi_59725290
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:11 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Bij ons was je geen schorum als je niet rookte.
Dus wel schorum als je wel rookte. Roken was fout.
Ik kan ook niet roken Ik ben echt een sukkeltje daar mee
Wel kan ik drinken als een gek
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:12:24 #164
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725295
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja zeker!
Bij mij ging het niet eens om het stoer zijn of niet. Mijn vader rookt een pakje zware van nelle per dag en mijn moeder rookt ook. Daar komt bij dat mijn vader met bouwlui en schippers enzo werkte en die rookten ook allemaal. Het was meer iets van het is normaal dat je rookt.
pi_59725333
Iedereen heeft helemaal meegeleefd gister,
wat lief
pi_59725340
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Bij mij ging het niet eens om het stoer zijn of niet. Mijn vader rookt een pakje zware van nelle per dag en mijn moeder rookt ook. Daar komt bij dat mijn vader met bouwlui en schippers enzo werkte en die rookten ook allemaal. Het was meer iets van het is normaal dat je rookt.
Ik was/ben gewoon een saai trutje. Dus ja.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:14:50 #167
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725354
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen heeft helemaal meegeleefd gister,
wat lief
Tuurlijk een rijbewijs is toch wel iets groots in je leven, althans dat vind ik
pi_59725393
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dus wel schorum als je wel rookte. Roken was fout.
Ik kan ook niet roken Ik ben echt een sukkeltje daar mee
Wel kan ik drinken als een gek
Zo typisch hetzelfde op alle middelbare scholen eigenlijk.

Tijdens de pauze had je voor de jongens:
De kaarters met hun gebluf
De pingpongers
De rokers (laterna scooterschorum)
De fusstable-jockies
De zaalvoetballers
De stad-bezoekers / cafe / macdonalds
De allochtonen

Ik was een zwerver, werd overal wel geaccepteerd
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:16:44 #169
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725407
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik was/ben gewoon een saai trutje. Dus ja.
* Belsezar bekijkt fobo

Nah valt wel mee denk ik
pi_59725424
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

* Belsezar bekijkt fobo

Nah valt wel mee denk ik
!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:17:51 #171
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725430
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zo typisch hetzelfde op alle middelbare scholen eigenlijk.

Tijdens de pauze had je voor de jongens:
De kaarters met hun gebluf
De pingpongers
De rokers
De fusstable-jockies
De zaalvoetballers
De stad-bezoekers / cafe / macdonalds
De allochtonen

Ik was een zwerver, werd overal wel geaccepteerd
Ik was er ook zo eentje, kon overal bij staan en meepraten. Prachtig juist, een manusje van alles op sociaal gebied en nog steeds trouwens...
pi_59725435
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

* Belsezar bekijkt fobo

Nah valt wel mee denk ik
Van wat ik weet is ze echt een huppelkutje.
Maar huppelkutjes vind ik zo vrouwelijk
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:18:47 #173
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725452
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

!
Saaie trutjes zetten geen kontje in hun fobo denk ik, al is hij niet van jouw geloof ik
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:19:21 #174
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725467
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja zeker, heb je helemaal gelijk in
pi_59725482
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik zie er zo uit ja. Als een popje. Joy.
Maar stiekem hou ik van vechten/vechtsporten, rellen en brandjes maken En racen over de weg en zo
En. Nou ja van die dingen dat mensen zeggen.
Nee . Jij ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:20:20 #176
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59725498
Mogge mensen.
Weer tot diep in de nacht Singstar gedaan. Hoe briljant kan dat spelletje zijn
pi_59725504
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Saaie trutjes zetten geen kontje in hun fobo denk ik, al is hij niet van jouw geloof ik
Voor m'n fobo moet je bij m'n broertje zijn (hij leest zelfs mee )
pi_59725541
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maar stiekem hou ik van vechten/vechtsporten, rellen en brandjes maken En racen over de weg en zo
Nee . Jij ?
Ook onder de huppelkutjes zijn er ook tomboy huppelkutjes hoor.
Dat zijn de beste Vooral als ze ook nog zo impulsief en een beetje vrouwelijk lomp zijn

En wat bedoel je met dat dikgedrukte?
A little bit hateful
pi_59725551
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Ludootje het volgende:
Mogge mensen.
Op welke platform is dat?
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:29:15 #180
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725708
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee . Jij ?
Een vrouw die van racen, fikkie steken houdt
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:29:58 #181
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725726
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Voor m'n fobo moet je bij m'n broertje zijn (hij leest zelfs mee )
Wie is je broertje dan?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:30:31 #182
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59725742
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Ludootje het volgende:
Mogge mensen.
Hey ludootje! filmpje ervan gemaakt?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:33:24 #183
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59725806
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:22 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Op welke platform is dat?
Playstation 2
Ooh, en voor de statistiek: ik rook ook.

Edit: Weet niet, even op mn telefoon kijken. Zou best kunnen dat ik het gefilmd heb
pi_59725863
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hey jij ook hier
Gezellig he
Klote van je examen trouwens volgende keer beter
pi_59725926
Goeiemorgen!

Ga vandaag weer eens een poging wagen om dit topic mee te helpen vol lullen. Ik zie voor mij nieuwe namen. Ik zeg "hoi!".
pi_59725942
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:33 schreef Ludootje het volgende:

Ooh, en voor de statistiek: ik rook ook.

+1
pi_59726013
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen!

Ga vandaag weer eens een poging wagen om dit topic mee te helpen vol lullen. Ik zie voor mij nieuwe namen. Ik zeg "hoi!".
Ja begin eens. Het is wat saai vandaag.
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:29 #188
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726017
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef heksehiel het volgende:

[..]

+1
Hoi!
pi_59726029
Echt, dat gehoi hoeft echt niet hoor
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:42:12 #190
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726032
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja het gaat niet zo hard als gisteren, maar dat ging wel erg hard moet ik zeggen
pi_59726039
Jammer PF, dat je gezakt bent, maar de volgende keer komt het vast goed!

Sjezus, jullie gaan echt snel de afgelopen dagen..
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:42:48 #192
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726052
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:42 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry liquidootje, zal het nooit meer doen
pi_59726082
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:42 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Sorry liquidootje, zal het nooit meer doen
Ja dat is heel lief van je !
A little bit hateful
pi_59726107
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
Jammer PF, dat je gezakt bent, maar de volgende keer komt het vast goed!

Sjezus, jullie gaan echt snel de afgelopen dagen..
Nee hoor. Jij bent gewoon te weinig aanwezig. Waarschijnlijk flink aan het daten en mannen afkappen he.
A little bit hateful
pi_59726153
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:22 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ook onder de huppelkutjes zijn er ook tomboy huppelkutjes hoor.
Dat zijn de beste Vooral als ze ook nog zo impulsief en een beetje vrouwelijk lomp zijn

En wat bedoel je met dat dikgedrukte?
Ikzelf ben zegmaar een echt meisje-meisje qua uiterlijk, maar omdat ik over het algemeen beter met mannen overweg kan dan met vrouwen, heb ik in veel dingen (humor/sex) een nogal mannelijke instelling. Mensen schatten me vaak heel anders in omdat ik er dus niet als een kenau bijloop.
pi_59726162
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Waar is iedereen dan? Het is toch gvd nog geen weekend
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:47:50 #197
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726173
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:43 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja dat is heel lief van je !
Heel soms heb ik die momenten, niet vaak dus geniet ervan

Om kill bill te quoten: I've never been nice my whole life, but I'll do my best... to be sweet.

pi_59726177
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:42 schreef Liquidootje het volgende:
Hoi, Liqui
pi_59726183
Woei, sinds gisteren ben ik een midweekje weg! . .
pi_59726228
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:44 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij bent gewoon te weinig aanwezig. Waarschijnlijk flink aan het daten en mannen afkappen he.
Nee, dat niet eens! Gewoon druk met socializen met vrienden die ik alweer veel te lang niet gezien heb.
Dit weekend wordt ook weer druk, vanavond naar de Jeugd van tegenwoordig , morgen stappen, zondag naar een kleinschalig dance-feestje..
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:50:12 #201
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726233
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ikzelf ben zegmaar een echt meisje-meisje qua uiterlijk, maar omdat ik over het algemeen beter met mannen overweg kan dan met vrouwen, heb ik in veel dingen (humor/sex) een nogal mannelijke instelling. Mensen schatten me vaak heel anders in omdat ik er dus niet als een kenau bijloop.
* Belsezar bekijkt fobo nog eens

Voor zover ik kan oordelen klopt het uiterlijk en we waren er gisteren al uit wat voor humor je van houdt...
pi_59726252
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef kastanova het volgende:
Woei, sinds gisteren ben ik een midweekje weg! . .

Wanneer kom je terug dan. Het is beetje saai hier zonder jou. Las ik nou net dat je op oorlogspad bent met MLI?
pi_59726266
Over de topictitel trouwens: Mee eens.
pi_59726281
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dat zijn toch vaak de meisjes die omringt worden door vriendschappelijke mannen, maar als het erop aan komt, dan willen die mannen toch meer van der
A little bit hateful
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:51:49 #205
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726285
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
Over de topictitel trouwens: Mee eens.
Goed, wanneer heb je tijd?
pi_59726304
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:50 schreef Belsezar het volgende:

[..]

* Belsezar bekijkt fobo nog eens

Voor zover ik kan oordelen klopt het uiterlijk en we waren er gisteren al uit wat voor humor je van houdt...
pi_59726314
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:47 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Hoi, Liqui
Had ik je niet al een keer achter je rug beledigd?
A little bit hateful
pi_59726334
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Goed, wanneer heb je tijd?
Haha, nou dit weekend dus niet. (zie eerdere post)
Jij nog plannen dit weekend?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:56:55 #209
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726417
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Haha, nou dit weekend dus niet. (zie eerdere post)
Jij nog plannen dit weekend?
Nee niet echt, vanavond bij een vriend langs, paar biertjes drinken en de rest van het weekend is nog onbepaald. Ik zie wel wie er belt/mailt
pi_59726431
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:50 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Wanneer kom je terug dan. Het is beetje saai hier zonder jou. Las ik nou net dat je op oorlogspad bent met MLI?
Ik moet nog weggáán .
Weer eens paniek op het werk, dus gisteren vanuit huis gewerkt.

Echt zo fucked up hé.
Ik woon dus in Almelo en werk in Nijmegen; iedere dag 5 uur reizen heen en weer naar het werk.
En we gaan dus ieder jaar met de gehele vriendengroep incl. vriendinnen een midweek weg.
2 jaar geleden een villa midden in de Ardennen; jacuzzi, sauna, alles er op en eraan.
Vorig jaar 2 villa's aan het water te Friesland incl. 2 bootjes.

En rara, waar gaan we dit jaar naartoe als ik eindelijk een paar daagjes vrij heb van het werk?!

NAAR FUCKING NIJMEGEN!
pi_59726454
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:50 schreef heksehiel het volgende:

Las ik nou net dat je op oorlogspad bent met MLI?
MLI heeft me via PM enigszins geupdate, dus dat is alweer uit de wereld
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:58:46 #212
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726471
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik moet nog weggáán .

Echt zo fucked up hé.
Ik woon dus in Almelo en werk in Nijmegen; iedere dag 5 uur reizen heen en weer naar het werk.
En we gaan dus ieder jaar met de gehele vriendengroep incl. vriendinnen een midweek weg.
2 jaar geleden een villa midden in de Ardennen; jacuzzi, sauna, alles er op en eraan.

En rara, waar gaan we dit jaar naartoe als ik eindelijk een paar daagjes vrij heb van het werk?!

NAAR FUCKING NIJMEGEN!
dat is inderdaad klote zeg maar sorry ik kom niet meer bij... En mocht je werk je weer nodig hebben is het om de hoek
pi_59726550
quote:

[..]

Ik moet nog weggáán .

Echt zo fucked up hé.

NAAR FUCKING NIJMEGEN!
Dát is wel een beetje jammer ja.

Maar goed, ben zelf ook wel eens een weekendje naar Nijmegen geweest, en het is een leuke stad, dus have fun!
pi_59726574
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:58 schreef Belsezar het volgende:

[..]

dat is inderdaad klote zeg maar sorry ik kom niet meer bij... En mocht je werk je weer nodig hebben is het om de hoek
Dat was ook inderdaad het eerste wat m'n baas er over zei .

Naja, Zaterdag stond er nog een verjaardag gepland van een collega, dus mochten de vrienden duffe plannen hebben kan ik daar altijd nog even langswippen.
Moet ik alleen nog even kijken in hoeverre de vriendin die met me meegaat daar over denkt.
pi_59726609
Moet morgen alsnog de stad in voor een stunning Ground Zero outfit.. Gister op een terrasje gaan zitten en voor ik het wist waren de winkels dicht..

En op zaterdag winkelen is echt hell..
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:03:55 #216
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726619
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
Moet morgen alsnog de stad in voor een stunning Ground Zero outfit.. Gister op een terrasje gaan zitten en voor ik het wist waren de winkels dicht..

Oh ja de stunning outfit
pi_59726689
quote:

Met jou kont en benen zou ik voor een Brazilian white lambadarokje gaan .
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:07:34 #218
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59726714
quote:

Herkenbaar
Hoe is Ground Zero btw? Ben zelf meer van de wat kleinere festivalletjes (Lief-festival )
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 juni 2008 @ 11:07:59 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59726728
Ah hier waren we.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59726747
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja,ik weet t nog niet. Weersvoorspelling is dat het warm wordt, dus het kan wel.
Maar twijfel tussen rokje/jurkje.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:08:49 #221
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59726749
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Die doen het mits goed figuur altijd goed in februari weer eens goed los gaan als ik in Rio rondloop, beetje kasta nadoen op zijn braziliaans
pi_59726808
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tja,ik weet t nog niet. Weersvoorspelling is dat het warm wordt, dus het kan wel.
Maar twijfel tussen rokje/jurkje.
Zo'n rokje heb ik hier nog wel liggen incl. bijpassend shirt, dus dan moet je maar ff bij de buren aanbellen voor de sleutel.
Slaapkamerkast, 3e deurtje links.
pi_59726873
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:07 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Herkenbaar
Hoe is Ground Zero btw? Ben zelf meer van de wat kleinere festivalletjes (Lief-festival )
Ground Zero is tof. Lekkere muziek (meer jeugdsentiment eigenlijk voor mij), leuke omgeving (bussloo, een recreatiegebied met een groot meer enzo) maar vooral het publiek. Ik kom uit de omgeving,dus kom daar dan altijd iedereen tegen van vroeger enzo, das lachen.
pi_59726906
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zo'n rokje heb ik hier nog wel liggen incl. bijpassend shirt, dus dan moet je maar ff bij de buren aanbellen voor de sleutel.
Slaapkamerkast, 3e deurtje links.
Sympathiek van je, maar bij mij rijst de vraag: Waarom heb jíj zo'n outfit?
pi_59726930
quote:

[..]

Ik moet nog weggáán .

Echt zo fucked up hé.

NAAR FUCKING NIJMEGEN!
ik lach niet gelukkig heb je leuke vrienden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2008 11:14:58 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:15:11 #226
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59726938
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ground Zero is tof. Lekkere muziek (meer jeugdsentiment eigenlijk voor mij), leuke omgeving (bussloo, een recreatiegebied met een groot meer enzo) maar vooral het publiek. Ik kom uit de omgeving,dus kom daar dan altijd iedereen tegen van vroeger enzo, das lachen.
Ik ben vroeger vaak zat bij Bussloo geweest na school, lekker zwemmen daar

Ik weet niet, dat massale vind ik altijd wat minder. Lief-festival is ook aan het water (Strijkviertel bij Utrecht), maar daar komen maar een paar duizend man
pi_59726946
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sympathiek van je, maar bij mij rijst de vraag: Waarom heb jíj zo'n outfit?
Vriendinnen die nog weleens iets laten liggen.
Dus als je nog een tandenborstel, haarborstel, slipjes, elastiekjes of haarspelden nodig hebt; neem die troep ook maar mee .

Moet je wel iets beter zoeken, want dat ligt her en der verspreid door het huis.
pi_59726967
Ik werd net heel lief wakker gebelt door mijn date
En daarna heb ik per ongeluk zelf nog iemand wakker gebelt

m.a.w Goooooooodmooooorning Fok!
pi_59726994
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vriendinnen die nog weleens iets laten liggen.
Dus als je nog een tandenborstel, haarborstel, slipjes, elastiekjes of haarspelden nodig hebt; neem die troep ook maar mee .

Moet je wel iets beter zoeken, want dat ligt her en der verspreid door het huis.
Ik had al zo'n vermoeden idd.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:16:59 #230
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727005
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef Logician het volgende:

Zo er is er eentje blij zeg Bom dia logi...
pi_59727009
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef Logician het volgende:

[..]

ik lach niet gelukkig heb je leuke vrienden
De vrienden die dit bedacht hebben vind ik plotseling heel wat minder .

Ik bedoel, jij wéét welke luxe we normaal op zo'n weekendje gewend zijn, dan is dit toch wel een héél groot contrast.
pi_59727018
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef Logician het volgende:

Gooooooodmoooooorning Logi!
pi_59727028
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Had ik je niet al een keer achter je rug beledigd?

Ik geloof in een 2e kans
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:18:21 #234
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727055
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik bedoel, jij wéét welke luxe we normaal op zo'n weekendje gewend zijn, dan is dit toch wel een héél groot contrast.
Zitten jullie in een hotel, appartementje, etc??

Want van villa's naar een bungalow gaan zou wel erg zwak zijn...
pi_59727071
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Zo er is er eentje blij zeg Bom dia logi...
wat nou blij

muito bom! et tu, pequeno querido??
pi_59727077
quote:

[..]

Ik moet nog weggáán .

Echt zo fucked up hé.

NAAR FUCKING NIJMEGEN!
"Keigaaf man!"
pi_59727083
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Of naar een hotelkamer!

pi_59727093
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is "Vakantiepark Herperduin"

Klínkt in ieder geval al behoorlijk kut.
pi_59727096
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je kunt ieg niet zeggen dat ze geen humor hebben
pi_59727106
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Gooooooodmoooooorning Logi!
haaaaaaaaaai
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:20:29 #241
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59727111
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik geloof in een 2e kans
Weet je zeker dat je die wil geven aan Liq?

pi_59727124
morguh!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:21:32 #243
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727138
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef Logician het volgende:

[..]

wat nou blij

muito bom! et tu, pequeno querido??
Aqui ta tudo otimo, quase fim de semana sempre e bom nao e querida
pi_59727152
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Aqui ta tudo otimo, quase fim de semana sempre e bom nao e querida
e sempre e sempre?
pi_59727173
Alhoewel, ik denk dat dit hem dan gaat worden; dat valt dan op zich wel weer mee:

http://www.herperduin.nl/Landhuis/landhuis.htm

vrijdag 27 juni 2008 @ 11:22:56 #246
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727179
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

* Belsezar googled, zijn inderdaad bungalows

Edit: dat landhuis kan nog wel wat zijn inderdaad
pi_59727183
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Klinkt als;
- Kindvriendelijk
- veel natuur
- niks te doen (tja, een supermarkt en een "disco" .)

Ik quote even vanaf hun site (nieuwsgierig ja)
RUST & UITGAANSMOGELIJKHEDEN:
Op het vakantiepark hebben we bewust gekozen voor de rust en zult u tevergeefs zoeken naar speelautomaten en een discotheek. Toch zijn er binnen een straal van 15 km fantastische uitgaansmogelijkheden voor de grotere jeugd en volwassenen.
pi_59727188
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Hola! Zondag ook Parkpoppen?
pi_59727214
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef kastanova het volgende:
Alhoewel, ik denk dat dit hem dan gaat worden; dat valt dan op zich wel weer mee:

http://www.herperduin.nl/Landhuis/landhuis.htm

[ afbeelding ]
Ziet er toch prima uit! Alleen een dropping zou in nijmegen misschien minder leuk zijn maar met dat groepje komt dat vast wel goed (en ik vind het nog steeds geniaal, sorrie )
pi_59727234
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Klinkt als;
- Kindvriendelijk
- veel natuur

Op het vakantiepark hebben we bewust gekozen voor de rust en zult u tevergeefs zoeken naar speelautomaten en een discotheek. Toch zijn er binnen een straal van 15 km fantastische uitgaansmogelijkheden voor de grotere jeugd en volwassenen.
Goede beschrijving van Kasta
pi_59727240
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Klinkt als;
- Kindvriendelijk
- veel natuur

Ik lees dan weer:
- Kale kutjes
- Maagdelijke meisje
- Buitenseks
pi_59727263
Ach,je kunt er iig midgetgolfen....
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:25:34 #253
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727270
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef Logician het volgende:

[..]

e sempre e sempre?
Depende nao e, mais eu espero que vai ser um fim de semana boa. De voce vai ser mesmo com teu date
pi_59727275
lange leve 'the man's mind'
pi_59727291
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Logician het volgende:

[..]

Ziet er toch prima uit! Alleen een dropping zou in nijmegen misschien minder leuk zijn maar met dat groepje komt dat vast wel goed (en ik vind het nog steeds geniaal, sorrie )
Ik heb op dit moment 9 slaapadresjes in Nijmegen en omgeving, dus mocht ik het zat zijn knijp ik er zo tussenuit .
pi_59727293
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Kluts het volgende:
pi_59727295
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Kluts het volgende:
En dát vind ik serieus best leuk om te doen!
pi_59727313
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Depende nao e, mais eu espero que vai ser um fim de semana boa. A tua vai ser mesme com teu date
obrigaad, es adoravel
pi_59727315
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik lees dan weer:
- Kale kutjes
- Maagdelijke meisje
- Buitenseks
Jij denkt niet in problemen, maar in oplossingen!
pi_59727328
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment 9 slaapadresjes in Nijmegen en omgeving, dus mocht ik het zat zijn knijp ik er zo tussenuit .
neeeeeeeeeeeeee je MOET met het groepje meedoen! Anders krijg je gezeik
pi_59727332
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee hij denkt als een man.
pi_59727351
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Huh? Hoe weet jij dat dan weer? Dat is inderdaad 1 van m'n bekendere levensmotto's .
pi_59727357
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee hij denkt als een man.
Oja.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:28:28 #264
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727362
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Logician het volgende:

[..]

obrigaad, es adoravel
Thnx nu maar weer naar nederlands voor we op ons flikker krijgen
pi_59727382
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Huh? Hoe weet jij dat dan weer? Dat is inderdaad 1 van m'n bekendere levensmotto's .
New Toy Warning!!!
pi_59727386
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet van jou eigenlijk, voor mij werkt die benadering vaak erg goed.
pi_59727388
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oja.
pi_59727394
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Sim
pi_59727406
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Logician het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeee je MOET met het groepje meedoen! Anders krijg je gezeik
Nee joh, misschien kwam dat toen op jou zo over, maar de meerderheid kiest toch echt wel voor de "Doe ff lekker wat je zelf wilt / leuk vindt" gedachte.
Alleen Sebrine wil nog weleens zeiken, maar die wordt tegenwoordig standaard genegeerd.

En sinds m'n verhuizing en nieuwe baan zijn ze allang blij áls ze me weer eens zien, dus dan wordt er nooit gezeken.
pi_59727419
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik was al bijna van plan een spoedcursus Portugees (dat was het toch?) te gaan volgen..
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:31:34 #271
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727440
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik was al bijna van plan een spoedcursus Portugees (dat was het toch?) te gaan volgen..
Ja klopt portugees, ach een spoedcursus is zo gegeven hoor
pi_59727444
oh loop weer tegen hetzelfde aan als gister, uit bed, achter de pc op slaapkamer, koffie, sigaretje, en moet zo gaan douchen... maar ben te lui om ook maar een poot te verzetten
pi_59727447
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:29 schreef Logician het volgende:

[..]

New Toy Warning!!!
Kluts is reeds afgevallen aan de hand van mijn andere "Three strikes, you're out"-motto .
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:33:05 #274
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727487
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
oh loop weer tegen hetzelfde aan als gister, uit bed, achter de pc op slaapkamer, koffie, sigaretje, en moet zo gaan douchen... maar ben te lui om ook maar een poot te verzetten
Wees blij dat chaves niet aan het zingen is
pi_59727491
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee joh, misschien kwam dat toen op jou zo over, maar de meerderheid kiest toch echt wel voor de "Doe ff lekker wat je zelf wilt / leuk vindt" gedachte.
Alleen Sebrine wil nog weleens zeiken, maar die wordt tegenwoordig standaard genegeerd.

En sinds m'n verhuizing en nieuwe baan zijn ze allang blij áls ze me weer eens zien, dus dan wordt er nooit gezeken.
whehehe sorrie op dat gebied ben ik net een autist soms

Kan me ook wel voorstellen trouwens, want jullie waren wel heel close voor zo ver ik mee kreeg
pi_59727492
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kluts is reeds afgevallen aan de hand van mijn andere "Three strikes, you're out"-motto .
Oh, ík was afgevallen?

*kruipt snel weer van de kast*
pi_59727496
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Ik ben al sinds 10:00 een online offerte aan het scripten; ruilen?
pi_59727500
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik wil je wel wat leren hoor
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:33:50 #279
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727506
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, ík was afgevallen?

Kom er maar weer uit hoor
pi_59727514
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben al sinds 10:00 een online offerte aan het scripten; ruilen?
Als ik kon helpen zou ik het doen, maar helaas
pi_59727528
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, ík was afgevallen?

Nah, mocht die collega niks blijken te zijn, dan neuk ik je nog wel een keer .
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:34:38 #282
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727531
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik wil je wel wat leren hoor
Wat zullen we d'r als eerste leren logi?
pi_59727544
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ja klopt portugees, ach een spoedcursus is zo gegeven hoor
Ik wil eigenlijk liever Spaans leren..

Maar herkende het idd, heb bij een internationaal bedrijf gewerkt en had 2 Portugese collega's en een uit Brazilië,dus heb het wel regelmatig voorbij horen/zien komen
pi_59727550
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Wees blij dat chaves niet aan het zingen is
Nee die is beneden op de bank in deel 3 van Het rad des tijds (robert jordan) bezig
Ben serieus trots op hem, in 1mnd nu in het 3e boek a 800blz. bezig
pi_59727564
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:

[..]

pocito coco
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:36:11 #286
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727586
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk liever Spaans leren..

Maar herkende het idd, heb bij een internationaal bedrijf gewerkt en had 2 Portugese collega's en een uit Brazilië,dus heb het wel regelmatig voorbij horen/zien komen
Spaans spreek ik ook
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:36:34 #287
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727590
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:35 schreef Logician het volgende:

[..]

pocito coco
pi_59727612
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:36 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Spaans spreek ik ook
Ik niet, verstaan en spreken is een groot verschil ...
pi_59727617
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:36 schreef Belsezar het volgende:

[..]

pi_59727618
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Eerst het belangrijkste:

Ik wil graag een pakje Gauloise blauw.
Hoe zeg je dat in het portugees?

*negeert Kasta maar*
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:37:33 #291
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727622
quote:

[..]

Nee die is beneden op de bank in deel 3 van Het rad des tijds (robert jordan) bezig
Ben serieus trots op hem, in 1mnd nu in het 3e boek a 800blz. bezig
Doet ie goed! Moet ook maar weer eens wat meer gaan lezen... Alleen zo weinig tijd.
pi_59727635
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eerst het belangrijkste:

*negeert Kasta maar*
por farvor uma ...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2008 11:40:13 ]
pi_59727636
quote:

[..]

pocito coco
Nu wil ik ook weten wat het betekend ook.
pi_59727644
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:37 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Doet ie goed! Moet ook maar weer eens wat meer gaan lezen... Alleen zo weinig tijd.
JA en dat voor een menneke van 12 (en een half)
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:39:14 #295
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727654
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eerst het belangrijkste:

*negeert Kasta maar*
supernetjes: Gostaria de comprar um Gauloise azul por favor
normaal: um Gauloise azul por favor
pi_59727659
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

wat ben je toch een klein poepie
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:39:52 #297
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727665
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat laat ik aan logi over
pi_59727668
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:39 schreef Belsezar het volgende:

[..]

supernetjes: Gostaria de comprar um Gauloise azul por favor
normaal: um Gauloise azul por favor
Ik ben niet netjes
pi_59727690
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Logician het volgende:

[..]

faz farvor uma ...
faz favor is iets als: ik zou graag willen?

Neem ik aan?
pi_59727693
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:39 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat laat ik aan logi over
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:41:18 #301
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59727707
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:39 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik ben niet netjes
Vanavond maar weereens Caldo Verde maken denk ik

Hier verder Singles # 104 Het vakantiegevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')