Koop onderweg een accoustisch prutsding van 50 euri's.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ok ik ga nu naar Schiphol. 4,5 weken op vakantie en no guitar![]()
Adios~
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:56 schreef GoodGawd het volgende:
Kijk deze pro dan:
[flapdrolmodus]Maar da's oneerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb je Aziatisch bloed, dus dan kun je elk instrument vanaf je geboorte al bespelen.
![]()
![]()
[/flapdropmodus]
Oja, misschien even een tip voor mensen om niet te doen. Had tijdje terug die Justinguitar lessen over blues scales zitten checken en dat is verslavend als je een backingtrack aanzet op youtube.Wou alleen dat ik met m'n ogen dicht elke fret kan vinden, dan kun je gewoon lekker liggend met je ogen dicht spelen.
Maar goed, zelfs met ogen open is het lekker.
![]()
Niet dit aanzetten dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef emokid het volgende:
Wat een lelijk ding die tweede.
Als je een Rickenbacker lelijk vindt, heb je het echt niet begrepen! Mooiste gitaar ooit!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef emokid het volgende:
Wat een lelijk ding die tweede.
Nou bazzel vindt het de 'mooiste gitaar ooit'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dude, een Gibson LP vergelijken met een Rickenbacker
Smaak komt met de hoeveelheid gitaar die je speelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef peejdorie het volgende:
Ik vind deze:
[ afbeelding ]
toch echt helaas wel 3x zo mooi als deze:
[ afbeelding ]
Ja dat klopt ik ben half Moluks.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[flapdrolmodus]Maar da's oneerlijk.Volgens mij heb je Aziatisch bloed, dus dan kun je elk instrument vanaf je geboorte al bespelen.
![]()
![]()
[/flapdropmodus]
Oja, misschien even een tip voor mensen om niet te doen. Had tijdje terug die Justinguitar lessen over blues scales zitten checken en dat is verslavend als je een backingtrack aanzet op youtube.Wou alleen dat ik met m'n ogen dicht elke fret kan vinden, dan kun je gewoon lekker liggend met je ogen dicht spelen.
Maar goed, zelfs met ogen open is het lekker.
![]()
Niet dit aanzetten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Die snaren moet je dan niet spelen of dempen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:46 schreef nuclear-rabbit het volgende:
als er kruisjes staan in je tabs, wtf betekend dat. dus bijv:
5
5
x
x
3
Ik heb echt geen flauw idee van wat ik dan moet doen
ah k, dankjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die snaren moet je dan niet spelen of dempen.
Als je een vinger 'over' hebt kan je die op de snaar leggen. Als je met een vinger een snaar indrukt kan je hem tegelijkertijd tegen een andere snaar laten leunen om hem te dempen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
ah k, dankje
hoe demp je?
*edit* alles tegelijk dempen lukt me wel, maar 1 snaar bedoel ik dus
Kan je niet gewoon het beste met tabs werken in plaats van notenschrift? Meestal is het gewoon de vinger die het dichtst in de buurt is, en welke vingers je daarna moet gebruiken voor andere tonen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef powerlite het volgende:
haai,
na 3 jaar geen gitaar aangeraakt te hebben, wil ik het toch weer proberen. ik ben alleen wel wat essentiele dingen vergetenwaaronder het meest belangrijke, te weten:
welke vingers moet ik waar neerzetten als ik een noot zie?
als je op een notenbalk ergens een noot ziet staan, waar moet je dan je vingers neerzetten? en op welke snaar?
ik had een muziek boek waar dat keurig netjes in stond, maar die is echt kwijt:( ook via google kom ik dat niet te weten, dan krijg je alleen maar links naar sites waar je lessen kunt krijgen, maar dat is niet wat ik wil..
kunnen jullie mij helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |