Dan kan je je hand precies bewegen zoals hij.zij dat doet. Spiegebeeld enzoquote:
Dat is een stuk gemakkelijker met dingen van elkaar afkijken.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een stuk gemakkelijker met dingen van elkaar afkijken.
Staat er een linkshandige gitarist tegenover me, dan moet ik alles spiegelen. Bij een rechtshandige niet.
(ik ben zelf dus ook links)
oefening baard kunsdquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:36 schreef boskameel het volgende:
Zo, ik kan de D, A en de E spelen. Mijn vingers doen wel teringzeer.
Vind de A maar klote, omdat ik echt extreem korte vingers heb
.
ook altijd met gitaar spelen geldt oefening baart kunstquote:
duidelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef matjuhhh007 het volgende:
LOL toetsenbord batterij bijna leeg, ik bedoel ier ewn aan oaje spee
De A speel ik met twee vingers omdat ze te dik zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:36 schreef boskameel het volgende:
Zo, ik kan de D, A en de E spelen. Mijn vingers doen wel teringzeer.
Vind de A maar klote, omdat ik echt extreem korte vingers heb
.
Leuk pedaaltje.quote:Op zondag 14 september 2008 03:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb voor de motivatie een gevorderden effecten doos gekocht:
[ afbeelding ]
En dinsdag ga ik wat mensen uitproberen voor iets dat op een bandje moet gaan lijken.
Nee, maar ik heb een tip: wees aub niet zo'n kampvuurlulquote:Op zondag 14 september 2008 10:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Kunnen snaren heel snel gaan knappen als je buiten zit bij het kampvuur wat heet is en het buiten erg koud is?
quote:Op zondag 14 september 2008 04:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk pedaaltje.
Niet te enthousiast het volumepedaal intrappen, dan pak je meteen het effect wat daar onder zit.
Dat heb ik namelijk regelmatig in de oefenruimte. Op het podium is me dat gelukkig nog nooit gebeurt.
Je moet flink stampenn idd, misschien dat brother een uitgelubberde versie heeft of 200kg weegt?quote:Op zondag 14 september 2008 17:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, het is eerder dat ik er onderhand op moet gaan springen wil die overswitchen.
Dat niet maar soms is het wel meer er op springen dan intrappen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet flink stampenn idd, misschien dat brother een uitgelubberde versie heeft of 200kg weegt?
Ah, da's misschien ook een idee. Ik heb echt van die kinderhandjesquote:Op zondag 14 september 2008 03:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De A speel ik met twee vingers omdat ze te dik zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Je kan wel op gevoel een accoord verprutsen, maar daar schiet je niets mee op. Gewoon stug doorgaan met je vingers goed neerzetten, slordig spelen kan altijd nog.quote:Op maandag 15 september 2008 11:17 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ah, da's misschien ook een idee. Ik heb echt van die kinderhandjes. Maar nu ken ik de A D E wel uit mijn hoofd, alleen vind ik dat wisselen tussen die akkoorden zodat je een enigzins nummer kan spelen echt teringmoeilijk. Ben gister lang bezig geweest, en het lukt nog niet echt. Ik denk dat ik teveel focus op het goed neerleggen v/d vingers in plaats van het spelen op gevoel, omdat ik echt steeds aan het kijken ben of ik ze wel goed neerleg.
Een maand?quote:
Na hoeveel tijd konden jullie een melodietje spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |