Jawel hoor, Sylquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
Dus ik zie nu God?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor deze briljante opmerking registreer je je helemaal?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En voor deze briljante opmerking registreer je je helemaal?.
Geweldig hoor!
Mission accomplished!
Ga nou maar weer naar het bassie en adriaan forum
En ik maar denken,dat het amanda met een schimmel infectie wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Het is groen en het vliegt door de kerk?
Antwoord : Een heilig bRIAN boontje
![]()
even de boel opvrolijken
Het gaatje in je trommelvlies niet te vergetenquote:CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd
die kan ik me ook nog herinnerenquote:
quote:
Duo penotti?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
RAADSELTJE !
wit / zwart - wit / zwart - wit / zwart - wit / zwart - wit / zwart - wit / zwart - wit / zwart -
wat is dat?
vind hem wel leuk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee,
een non die van de trap af rolt
![]()
stom hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |