Ik had de 300stequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
Je was me net voor, ik wilde "#539: Waar we oud worden" openen
SChoenen , een spijkerbroek en een shirt...Wat je daaronder doet hoef ik (nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen moet aantrekken
Dan is het goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik opende toch ook niet![]()
[..]![]()
Nu nog volwassen worden
Ik mis nu die msn-smilie met die draaiende ogenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen moet aantrekken
Je houdt van spijkerbroeken hequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
SChoenen , een spijkerbroek en een shirt...Wat je daaronder doet hoef ik (nog) niet te weten
Heel belangrijk die OPquote:
Maar ik wil er spetterend utizienquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Californium het volgende:
SChoenen , een spijkerbroek en een shirt...Wat je daaronder doet hoef ik (nog) niet te weten
Kloptquote:
Spijkerbroekenquote:
Trek een fles openquote:
Ik heb ook overwegend spijkerbroekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
SpijkerbroekenHet zit fijn en staat moooooiii
Ben zoooooooooowwwwnnnn fan...Heb 3 broeken die niet spijker is waaronder 1 sportbroek en 1 driakwartsbroek
Rusland![]()
En voor de meet boeit het je nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik wil er spetterend utizien
Dat die mensen waar ik op verjaardag kom me er schitterend uit vinden zien
Owja Xena en Hercules
En die 3de niet spijkerbroek is dus een linnen broek...zit ook lekker hoor..en staat mij oke...Verder heb ik ook 2 werkbroeken ( 2 zwarte pantalons) maar die tel ik niet mee....quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook overwegend spijkerbroeken
Verder nog wat pantalons (die me overigens briljant staan) en een paar linnen broeken (zomer)
En wat korte broeken uiteraard
neuhquote:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
neuh
Spijkerbroek, shirt ,iets eronder was toch al goed genoeg?
Voor mij welquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
neuh
Spijkerbroek, shirt ,iets eronder was toch al goed genoeg?
Dan wordt het moeilijker jahquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar de supermarkt
quote:
Ik zeg wat jij denktquote:
*Laat foto maken morgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
En die 3de niet spijkerbroek is dus een linnen broek...zit ook lekker hoor..en staat mij oke...Verder heb ik ook 2 werkbroeken ( 2 zwarte pantalons) maar die tel ik niet mee....
Nu wil ik je trouwens wel eens zien in die pantalons
Ja, maar ik probeer minder te drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kneus, je had vanavond kunnen gaan!
Als ik was gegaan had ik deze spijkerbroek, mijn zwart-wit hempje en mijn ballerina's aangetrokken... was helemaal voorbereidquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, dan moet ik nog even nadenken.. het wordt al zo snel netjes.. en daar heb ik ook geen zin in
Vrouwen!!!
wacht geduldig op PMquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dat maar niet te vaak gaat doen, dat is eng
quote:
Het hangt ook erg van de spijkerbroek zelf af.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik was gegaan had ik deze spijkerbroek, mijn zwart-wit hempje en mijn ballerina's aangetrokken... was helemaal voorbereidVind spijkerbroek met iets altijd het leukst....Wat je erop en onder die spijkerbroek draagt bepaalt het chique gehalte....gister met me hakken en blouse chique vandaag met sportschoenen en shirt wat sportiever
Kijk waar je zin in hebt
Is er een kledingcombinatie waarbij je dat niet post? Of gaat het meer om de persoon in die kledingquote:
Kloptquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hangt ook erg van de spijkerbroek zelf af.
Zolang het pak maar geen pakkie van pappie is ofzo.. te kort/te lang.. dan is het altijd goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Is er een kledingcombinatie waarbij je dat niet post? Of gaat het meer om de persoon in die kleding
Smoking is gewoon oke....en heb wel iete tegen bepaalde kledingquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Is er een kledingcombinatie waarbij je dat niet post? Of gaat het meer om de persoon in die kleding
True that.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
KloptMaar de meeste kun je zo combineren
tenminste...Ik kom overal mee weg
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
heb wel iete tegen bepaalde kleding![]()
Skinny jeansleggings
hotpants
van die wijde pyjama dingen op een hotpants
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that.
Is ook goed te doen doorgaans
Ik moet weer eens even een paar fijne overhemden erbij nemen, heb er te weinig
Overhemden
Getaiilleerd
quote:
Het enige waar ik me dood aan erger zijn die bontlaarzen met die balletjes eraanquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
Skinny jeansleggings
hotpants
van die wijde pyjama dingen op een hotpants
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef makkie88 het volgende:
wat een ongelovelijke klote dag op stage..
Die zijn ook lelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige waar ik me dood aan erger zijn die bontlaarzen met die balletjes eraan![]()
![]()
En vast nog meer, maar niet wat ik zo kan bedenken
quote:
Kuthype jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Crocs(als ik het goed schrijf) vind ik ook zoiets
Das minderquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef makkie88 het volgende:
wat een ongelovelijke klote dag op stage..
gister avond is er een punt gezet achter de 1,5 jaar durende relatie met mij en me vriendin..
ik ben dr echt kapot van, k heb op me stage ook geen reet gedaan (daarbij komt nog eens dat mijn stage adress 5 huizen verder zit dan waar mijn vriendin woont).. k kan nix anders doen dan aan dr denken
Guus kan naar huus..quote:
rusland heeft met 3-0 verlorenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Hoe staat het met het voetbal?
3-0 Spanjequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
Crocs(als ik het goed schrijf) vind ik ook zoiets
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou graag zo'n laars uittrekken bij iemand en erin braken
Duitsland - Spanje in de finale.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Eindstand? Mooi!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Eindstand?
Zeker in combinatie met spijkerbroekquote:
jahquote:
zodra het geen skinny jeans isquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zeker in combinatie met spijkerbroek
Ik had het Rusland en Guus wel gegundquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Crocs
slimfit spijkerbroek voor mannen![]()
![]()
Verkoopster: Dit is echt helemaal hip en staat perfect bij je bouw, het zit wel een beetje strak..
Ik: Ok![]()
Na 3 minuten schelden
Ik: Ik krijg de broek nog niet eens over mijn knieën heen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:50 schreef eer-ik het volgende:
skinny jeans
Ik snap niet dat mensen dat serieus kopen.
Het is dat Engeland verzaakte tegen Kroatie anders was er helemaal geen Rusland op het EK. Israel en Turkije mogen ook gewoon met het EK meedoen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:53 schreef eer-ik het volgende:
Toch vind ik het altijd wat raar, dat Rusland in het EK zit.
Trustequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
Zeg maar lieve schattem, ik ga m'n mand in
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is dat Engeland verzaakte tegen Kroatie anders was er helemaal geen Rusland op het EK. Israel en Turkije mogen ook gewoon met het EK meedoen.
truste dan zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
weltrusten eerik :w.....ik ga ook zo
hooooiquote:
Ja, zat in de kwalificatie poule met Frankrijk. Heeft te maken met wat UEFA als Europese landen ziet..quote:
Helaas nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Truste PB
Morgen ben je er niet toch (in Utrecht)?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, zat in de kwalificatie poule met Frankrijk. Heeft te maken met wat UEFA als Europese landen ziet..
Jammerquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:02 schreef PieterBas het volgende:
Helaas niet. Mijn ouders komen morgen ook eerder thuis van vakantie.. dus moet ook een heleboel gaan regelen
Dag poepiequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
Zeg maar lieve schatten, ik ga m'n mand in
aai-op-de-bol-emoticonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:37 schreef makkie88 het volgende:
weet zo'n klote dag.....
nog steeds einde relatie, maar dan droomde ik vanacht over de vakantie die ik zou hebben met dr..
dan word je niet lekker wakker:(
Triquote:
jaah ik zit er ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tri![]()
Is iedereen zich klaar aan het maken voor de meet ofzo? Ik zit gewoon op stage hoor
gaan we nog naar Texel?quote:
Uiteraardquote:
Ja waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah ik zit er ookging jij nou dan nog 's avonds?
uhmz... jah is goed... hoe laat ging de boot ook alweer?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
UiteraardKom je me hier in Nijmegen oppikken
ik vind het primaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... jah is goed... hoe laat ging de boot ook alweer?misschien kunnen we dan bij me opa en oma eten voordat we weggaan
ow was het ook in rotterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel jaIn Rotterdam wel iig
aha mooiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het primaBoot gaat tot 9 uur nog heen en weer dus
kewlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
aha mooiik zal ze even bellen dat we eraan komen
mooie 2e plek caliquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:37 schreef Californium het volgende:Top 100 van donderdag 26 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 281 Cuegirllie
002. 215 Californium
008. 149 Piles
012. 132 eer-ik
022. 097 jackson
033. 080 Bravebart
035. 078 ReMcOrE
041. 075 Houniet
057. 065 tripack
059. 063 Daeron
063. 060 PieterBas
068. 055 Milou__
mooie 2e plek hequote:
Nee als goed is gaat om half 6 iedereen naar huis of Rotterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
ow was het ook in rotterdamdacht alleen in utrecht
whaha het scheelt iig niet veelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
mooie 2e plek hegelukkig kan ik erop vertrouwen dat Cue alijd meer post
Dat scheelt een heel hoop
aah gezelliequote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee als goed is gaat om half 6 iedereen naar huis of Rotterdam
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
mooie 2e plek hegelukkig kan ik erop vertrouwen dat Cue alijd meer post
Dat scheelt een heel hoop
quote:
quote:
Iddquote:
Dankje..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:00 schreef Californium het volgende:
gefeliciteerd met de eerste plek
![]()
Je houdt nog wel van me he
waar douche jij mee dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
zoooowwwww....Ik ruik weer lekkkeerrrr...douche
quote:
Iets frissigs van dovequote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:07 schreef eer-ik het volgende:
omfg, ik zie er weer briljant uit vandaag.
maar godverdomme wat moeilijk irritant en lastig weer allemaal straks.
wat?quote:
Bent u er bij vandaag?quote:
Neejquote:
Duh Duh....Duuuuu duuuuuuuu....du du du du, du du dududu....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het toch heerlijk wakker worden met de ecstasy of gold
Omdat ik wil slapen, maar de wekker net ging.. en jij niet naar de meet komt..quote:
Weekendje weg, zou opgepikt worden hier, maar dat gaat nu opeens niet meer.quote:
Dan weten we waar hij is..quote:
Iedereen heeft al weekendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Zit nu op school.. en het is hier verdomme rustig... Is het vakantie ofzo
Ja! Helaas welquote:
Hallo Pilesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Uitslapen
En moet nu al bijna weg
Eerst nog ff de stats checken
Zeg je nou dat G stinkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe dat maar es G
Een tijdelijke crisis?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:44 schreef eer-ik het volgende:
Rust is wedergekeerd.
Dalijk maar even naar de supermarkt om wat relaxed voer te halen
Mag je niet weg dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:54 schreef Yesse het volgende:
Best saai zo alleen.
Maar dat ben ik wel gewend
Had dat ook wel eens op mijn vorige stage.. Zat ik alleen op kantoor.. Soms dacht ik echt even dat ik directeur, secretaresse, supportafdeling en pakketjes ondertekenaar was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:54 schreef Yesse het volgende:
Best saai zo alleen.
Maar dat ben ik wel gewend
Om 2 uur op Centraal?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Piles waar spreken we eigenlijk af?
Onder de blauwe ns borden?quote:
precies! Utrecht centaal is zo klein dat je elkaar zo vindquote:
Ik ben er helaas niet bijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Onder de blauwe ns borden?
Wat is de laatste stand van mensen die komt? Komt dean?
Piet wat doe je nuquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet bij. Heb het te druk en heb een etentje om 17.30 met mijn familie uit Zweden..
2 uur Utrecht centraal, bij die ene eettentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
precies! Utrecht centaal is zo klein dat je elkaar zo vind
Alsof ik ook maar weet hoe Centraal eruit ziet, jaren geleden voor het laatst geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Onder de blauwe ns borden?
Cue, jij en ik zijn er om 2 uur, Milou komt later als het goed isquote:Wat is de laatste stand van mensen die komt? Komt dean?
Als je gewoon zeg.. 2 uur Utrecht Centraal bij de Burger King... dat valt niet te missen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 uur Utrecht centraal, bij die ene eettent
Het is niet bar groot neequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
precies! Utrecht centaal is zo klein dat je elkaar zo vind
2 uur?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrecht_Centraalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar weet hoe Centraal eruit ziet, jaren geleden voor het laatst geweest
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: meet gewoon @ trefpunt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je gewoon zeg.. 2 uur Utrecht Centraal bij de Burger King... dat valt niet te missen!
Is er geen meeting point?
Wat doe ik nu? Uhm.. SOG vertonen, moet mijn afstudeervoorstel afmaken voor vandaagquote:
Hee, je kan ook te ver gaan hèquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
Is een tering eind vanuit de nep belgen zone natuurlijk
Ik zou om 5 voor 2 naar het station kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik hoef pas om 1 uur op de trein te zijn
Sterkte gast!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef makkie88 het volgende:ze liep langs me stageplek..
maar ze zei niks, maar ze keek me wel aan
Maar dan woon je niet in de tofste stad van Nederland. Je moet er nou eenmaal wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou om 5 voor 2 naar het station kunnen lopen
Ik woon wel in de tofste stad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar dan woon je niet in de tofste stad van Nederland. Je moet er nou eenmaal wat voor over hebben
Noord-holland / Zuid-Holland en Utrecht for the win!!!1quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Randstad FTW!![]()
De rest van Nederland[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
Gaat de meet in Rotterdam nou nog door?
Coolquote:
En waar eten jullie dan en zulks?quote:
Dat was ook de 'we'quote:
Ik heb geen flauw idee. Yesse weet vast een goed pannenkoekenrestaurant in Rotterdam toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
En waar eten jullie dan en zulks?
Skyline van Rotterdam (vanaf de metrostation Schiedam Centrum - Marconiplein dan)quote:
tuurlijk komt het goed, met haar Of zonder haar..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sterkte gast!!
Het komt wel weer goed, het doet even pijn..
Ken er dan wel eentje in Maasland.. Maar volgens mij is er zelfs een boot waar op je pannenkoeken kan etenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:24 schreef Piles het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Yesse weet vast een goed pannenkoekenrestaurant in Rotterdam toch?
Dag Pilesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
Maar mensen, ik ga afsluiten
Tot straks / vanavond / vannacht / morgen / volgende / ooit
Ah ok, jullie eten dus in Rotterdam, dat is mooiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Yesse weet vast een goed pannenkoekenrestaurant in Rotterdam toch?
Pizza / Mac Donalds ben ik ook voor hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga geen pannenkoeken eten
Maar daar hebben we het nog wel over
* checkt beltegoedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gezellig.. Als het onverhoopt niet door gaat of het wordt later heb je mn nummer
Zijn genoeg restaurants in Rotterdam.. dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga geen pannenkoeken eten
Maar daar hebben we het nog wel over
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ken er dan wel eentje in Maasland.. Maar volgens mij is er zelfs een boot waar op je pannenkoeken kan eten
Logisch!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil niet op een boot, dan moet ik kotsen
en daar gaat je dure pannenkoekquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Jij over die rand van de boot
Dag Dagquote:
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:04 schreef Yesse het volgende:
Goh al bijna een uur niemand gepost.. Ik ben echt alleen
Nopequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
GezelligJij ging niet naar de meet toch?
Hier nog 1quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat. Ik wil naar huis :p
Jaaaa dat mooie weerquote:
Ga lekker in de tuin/op het balkon/ voor het raam zitten. Geniet van ons van het zonnetje dat op je huid schijnt en je verwarmtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:24 schreef makkie88 het volgende:
k zit lekker thuis, naar muziek van slagsmallskluben te luisteren
niet zo veel zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:27 schreef Yesse het volgende:
Ga lekker in de tuin/op het balkon/ voor het raam zitten. Geniet van ons van het zonnetje dat op je huid schijnt en je verwarmt
Het wordt drukkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
ennnnn......was ik weer!
Dat weet ik, daarom juist!!! Geniet van die kleine dingetjes.. Dan is het leven wat minder hardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niet zo veel zin inbeetje dipje.. maar goed.. wel lekker naar buite
quote:
quote:
Nee was eigenlijk te druk met dansen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk te druk met dansen.
stiekem wel wat gezien
Maar stiekem niets mee gedaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee was eigenlijk te druk met dansen.
stiekem wel wat gezien
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
Maar stiekem niets mee gedaan?
Ik heb me prima vermaakt. Jammer dat ik een vriendin ben misgelopen gisterenquote:
En wat heb je nou voor voor die vriendin gekocht?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Ik ging straks naar de stad ik moest namelijk hebben:
- pennenbakje
- 2 headsets
- shampoo
- cadeau voor vriendin die morgen jarig is
Ik kom terug met;
- 2 flessen shampoo
- 1 headset
- een muis
- Een paars shirtje![]()
- een pennenbekje
- twee led fietslampjes
- 3 haarklip dingen
- time out koekjes
En daarnaast heb ik nog bijna een spijkerbroek gekocht maar ze hadden m niet in 31 / 31 en![]()
Ik ben niet shopverslaafd
Waarom ben je eigenlijk niet meeshoppen me Cue en G. en Piles?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
Ik ging straks naar de stad ik moest namelijk hebben:
- pennenbakje
- 2 headsets
- shampoo
- cadeau voor vriendin die morgen jarig is
Ik kom terug met;
- 2 flessen shampoo
- 1 headset
- een muis
- Een paars shirtje![]()
- een pennenbekje
- twee led fietslampjes
- 3 haarklip dingen
- time out koekjes
En daarnaast heb ik nog bijna een spijkerbroek gekocht maar ze hadden m niet in 31 / 31 en![]()
Ik ben niet shopverslaafd
Ik ga haar een kaartje met geld gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
En wat heb je nou voor voor die vriendin gekocht?
omdat ik vroeg thuis moet zijn vandaag...>Moet over 1 a 1,5 uur met de trein naar huisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet meeshoppen me Cue en G. en Piles?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:09 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Piles er niet is doe ik het maar voor hem:
Heb je ook een poes?
Niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, hoeveel mensen gingen er naar die meet?
Ik zat net een berg mensen @ BK centraal staan
Kerel housen was weer erg dik ouwequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
Try to keep up with me, I can give you some.quote:
4quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh
Dan heb ik ze wellicht alsnog wel gezien, maar ik weet niet hoe ze eruit zien
Hij draaide erg dik gisterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Try to keep up with me, I can give you some.![]()
Zoveel mensen dat het overzicht kwijt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |