Ga jij maar rijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je zal maar nieks gezien hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij maar kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen trouwens nog rijdenstunnahdagje met je pa & die DR
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ga jij maar kijken.DL Vstrom 650SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen trouwens nog rijdenstunnahdagje met je pa & die DR
Maar ik wil sowieso rijden, of die de moto dan nog heeft of niet boeit niet
in deze outfit
Kan de camera mooi mee.![]()
Axxi pics enzulks
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Magertjes bijgelezen hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Cageon het volgende:
DL Vstrom 650
Al moet je er op kauwen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Las nog iets van een naked power test vorig jaar waarin de Corsaro de absolute winnaar was.
Iemand nog iets liggen? Gaat om nummer 14 van Motor Magazine 2007...
(Me pa heeft die) Te leen van de motorzaak om vandaag mee te rijden naar de TT.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Magertjes bijgelezen hierwaarom die steppenslijter in huis?
DL ook goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
DL Vstrom 650
in deze outfit
[ afbeelding ]
Kan de camera mooi mee.![]()
Axxi pics enzulks
Je moet toch een vieze smaak wegspoelen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef -XX- het volgende:
Al moet je er op kauwen...Stroperige koffie daar?
I don't get it.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:13 schreef Cageon het volgende:
(Me pa heeft die) Te leen van de motorzaak om vandaag mee te rijden naar de TT.
Ah, jij vind het ook leuk om (bijna) overal op te rijden.quote:Waarschijnlijkhopelijk maandag pas inleveren ofzo
behalve dat die er al komt sinds die <18 is en ik < 4 wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet toch een vieze smaak wegspoelen? [ afbeelding ]
[..]
I don't get it. [ afbeelding ]
Je vader heeft toch helemaal geen relatie met een motorzaak.![]()
Nee me pa rijd morgen mee op die vstromquote:[..]
Ah, jij vind het ook leuk om (bijna) overal op te rijden.
Meeten met je pa.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:16 schreef Cageon het volgende:
behalve dat die er al komt sinds die <18 is en ik < 4 was
Nee me pa rijd morgen mee op die vstrom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet bijna zeker dat die op zijn minst 70% van Fok!MC zoek kan rijden.quote:
Nu Gawaine nog mee, en ze kunnen herinneringen over de jaren 70 ophalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef Cageon het volgende:
Weet bijna zeker dat die op zijn minst 70% van Fok!MC zoek kan rijden.![]()
Meet waardig genoeg lijkt me zo.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu Gawaine nog mee, en ze kunnen herinneringen over de jaren 70 ophalen.[/WP]
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje triest dat ik zijn pa meer heb gemeet dan menig mc-er
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja..laag pitje dat meeten tegenwoordig
Heb hier een motor motomorini bijlagequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Las nog iets van een naked power test vorig jaar waarin de Corsaro de absolute winnaar was.
Iemand nog iets liggen? Gaat om nummer 14 van Motor Magazine 2007...
rijd jij nog wel esquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:48 schreef Geerd het volgende:
Krijsende kinderen, ouwe graftakken, overrijpe moeders, huismannen,kassameisjes
Alleen als het echt moet beetje km's sparen heyquote:
als der nou 10K op stond ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Geerd het volgende:
Alleen als het echt moet beetje km's sparen hey![]()
mjah beter dan thuis zitten rukkenquote:Fun is der ook wel een beetje af 25kw![]()
heb ik gemist..welke Triumphquote:Waarschijnlijk gaat die triumph er wel komen
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als der nou 10K op stond ofzobeetje meer maakt ook niet uit
[..]
mjah beter dan thuis zitten rukken
[..]
heb ik gemist..welke Triumph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |