Ja, maar dan heb je kans dat je weer terug moet om je mond een goede smaak te geven, en dan deze x stop je de snoepjes tussen je reet, en kak je van de spanning in je broek.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je wel de MAN als je ze dan nog opsnoept.
Mijn reet is exit onlyquote:Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je kans dat je weer terug moet om je mond een goede smaak te geven, en dan deze x stop je de snoepjes tussen je reet, en kak je van de spanning in je broek.![]()
Das ehhhhh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Das ehhhhh...Nee, das ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En dan baardgrappen maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef xyz147 het volgende:
Cabaretier worden in Iran
Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
Met 50 cent een rommelmarkt afstruinen....
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef waterfles het volgende:
SCHETEN LATEN ALS JE DIARREE HEBT!!!!!!!
Als Marokaan je zoontje Geert noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Met een Wilders tshirt aan naar de moskee gaan.
Als Nederlander je kind zoveel doopnamen geven dat je ALLAH krijgt.quote:
Rukken in de woonkamer bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |