ik had u nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prive bellen op je werk, dat kan toch niet.
![]()
Goedemorgen enzo
Smokez!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Tering, ik ben wel érg vroeg vandaag
whehehe hijs fijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
en het weer:
en dan nu het weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier en daar wordt er nog veel gebaggert maar vanuit het westen zal er een ware gesprekstof stroom aankomen. Deze stroom verdrijft de bagger en hierdoor kan de zon weer heerlijk gaan schijnen. Hier en daar moet er nog wel rekening gehouden worden met de plaatselijke bagger. Tijdens deze bagger kan er een stormloop onstaan van windkracht 6. Deze zal later op de dag weer afnemen.
Voor zover het weer door Crazy-M
en op zijn Brabants: HOUDOE EN BEDANKT, BEDANKT, MAAR VOORAL: HOUDOE
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
en het weer:
Hier en daar wordt er nog veel gebaggert maar vanuit het westen zal er een ware gesprekstof stroom aankomen. Deze stroom verdrijft de bagger en hierdoor kan de zon weer heerlijk gaan schijnen. Hier en daar moet er nog wel rekening gehouden worden met de plaatselijke bagger. Tijdens deze bagger kan er een stormloop onstaan van windkracht 6. Deze zal later op de dag weer afnemen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
en het weer:
Voor zover ik weet niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez!goeiemorgen, in je bed gezeken ofzo?
zeggen ze toch altijd als iemand heul vroeg is enzo?quote:
Heb t wel eens eerder gehoord ja...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
zeggen ze toch altijd als iemand heul vroeg is enzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
En dan krijg je van die reactie's als: "ja ik ben nog niet zo wakker"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... dat weet iedereen toch, klanten hebben in het algemeen 0,0 rechten in een systeem
O-hi-o!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deze week 3 wedstrijden gevoetbald in de zaal..en vanavond een bedrijven toernooi....I'm getting to old for this shit..
Good morning to you too asshole![]()
mja wij gaan vrolijk balansen vandaag hier! ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(ik zie het plaatje niet)
Mogguh WL! En hebben we er nog een beetje GEEN zin in vandaag?
Goeiesmergensquote:
Een heeeeule pijnlijke dood als het even kanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dan krijg je van die reactie's als: "ja ik ben nog niet zo wakker"
STERF bosmongool
BOEM! Dat is pas zuur manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja wij gaan vrolijk balansen vandaag hier! ben benieuwd!
Pfff pure ellende!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja wij gaan vrolijk balansen vandaag hier! ben benieuwd!
valt wel meer hoor!quote:
Godsamme..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt wel meer hoor!
ik kwam hier net binnen met een tray halve liters bier, en iedereen dacht gelijk dat het feest was vanmiddag lol
heul stiekem dan he.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
was weer stiekem binnen gewandelt. En wandel weer stiekem weg
M'n baas komt net langs en die zegt exact hetzelfdequote:
Dude... dan wil ik je wel helpenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt wel meer hoor!
ik kwam hier net binnen met een tray halve liters bier, en iedereen dacht gelijk dat het feest was vanmiddag lol
Waarom ga je alweer weg!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
was weer stiekem binnen gewandelt. En wandel weer stiekem weg
Mijn "baas" heeft zo weinig zijn, dat hij vrijdag altijd met zijn ass thuis zitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n baas komt net langs en die zegt exact hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |