quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
ben ik hard aan het bellen (prive) op mijn werk, komt er een storing tussen:
IK KAN NIET INLOGGEN krijg elke keer de inlogpagina terug. maar daarna doet hij het wel.
Ik kijk mee:
Windows heeft 4 teken wachtwoord opgeslagen en ze voert een 6 teken achtig wachtwoord in voor de 2de keer .........
maar goed, nog ff 1 brief maken en zelfs mijn prive werk is klaar
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, maar toch ook weer goed, hij is weer aanwezig!
Dus ik heb lekker vroeg weekend...
Die gast is echt dom...
Kut collega: Ej droxz, ik wil wat installeren bij een klant, maar dat lukt niet...
Ik: Dus?
Kut collega: Ik snap het niet man...
Ik: Dus?
Kut collega:...... Wat moet ik nu doen dan?
Ik: Wat is het probleem, krijg je een foutmelding, heb je het als admin gedaan..., zijn de policies goed? WTF GAST!
Kut collega: ... Loopt naar systeembeheer....
Volgens mij Kid Rock met All Summer Long!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:40 schreef el_godi het volgende:
wat een scheit/schijt/sgeit/sgijt/sgijd/sgeid/scheid/schijd nummer op de radio3FM
Aaaaaaaaaaah zielquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:41 schreef Faithy het volgende:
je HEBT tenminste muziek
hier mag dat niet![]()
Jezelf quoten... ongekendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:41 schreef el_godi het volgende:
[..]
Volgens mij Kid Rock met All Summer Long!
Ik hoor dat nummer veels te veel!!!!!!!!
Eerst even bijkomen van de grote dag!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:23 schreef 907 het volgende:
[..]
Relaxt! Ga je nog wat doen in je vakantie?
dat kan ik me zoooo voorstellen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
dit keer wrsch gewoon een spijker oid, vorige keer wassie lekgestoken, en dát kon ik dus echt niet hebben
Schrik!quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:50 schreef Faithy het volgende:
ach...shit happends, ben alweer over de grootste chagerijniteit heen
![]()
da's wel fijn!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:50 schreef Faithy het volgende:
ach...shit happends, ben alweer over de grootste chagerijniteit heen
![]()
Net ook weer zo'n geval... ja ik kan niet inloggen.... ARGGGGGGGG!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude... Dat is hetzelfde als mensen naar je toelopen en zeggen, m'n pc doet het niet
Ja en? Some more information would be nice
(ik zie het plaatje niet)quote:
heaumeauxquote:
Ongekend... dat weet iedereen toch, klanten hebben in het algemeen 0,0 rechten in een systeemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net ook weer zo'n geval... ja ik kan niet inloggen.... ARGGGGGGGG!
*Mijn kut collega was ingelogd als de klant, ja die heeft geen rechten stomme kut collega!!!![]()
quote:
Deze week 3 wedstrijden gevoetbald in de zaal..en vanavond een bedrijven toernooi....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |