Wat ik doe in elke grote stad waar ik kom, is rondlopen. Gewoon uren en uren achter elkaar rondlopen en de stad verkennen. Ik heb vaak wel een kaart bij me, maar kijk er weinig op. Maak geen gebruik van metro's enzo, dan mis je teveel van de sfeer buiten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef jeffke18 het volgende:
@ el_matador
Kun je een aantal bezienswaardigheden/activiteiten noemen die we niet mogen missen in rome. Naast biijvoorbeeld de Trevi Fontein en het collosseum.
liggen die stadjes niet in Umbrie? Niet dat t veel uitmaakt hoor, maar ze zijn op perugia na geloof ik lastig te bereiken met het OV. Ik ben in alledrie met de auto geweest, vooral assisi dat ligt echt tegen die berg aan, prachtig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:58 schreef SaskiaR het volgende:
Ook mooie stadjes in Toscane: Orvieto, Assisi en Perugia! Siena idd ook erg mooi.
ben er maar blij mee. Naar wat ik heb gehoord is Venetie geen pretje in het hoogseizoen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:03 schreef jeffke18 het volgende:
@amokzaaier
Helaas ligt Venetië iets te ver weg van de locatie waar wij zitten. We zitten namenlijk in Follonica en dat is volgens Trenitalia.it zo'n 13 uur van Venetic vandaan. Helaas kunnen we daar dus niet naar toe.
of hier:quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:37 schreef slaveloos het volgende:
De Palio is een paardenrace over het grote plein in de stad, echt een geweldige ervaring klik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |