Foto van het bosje bloemen + het geld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb mn geld terug en een bosje bloemen voor het ongemak.
Maar kersen hoef ik dus niet weer
Een mens lijdt het meest door het kwaad dat hij vreest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosjequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nachtmerrie inderdaad, maar wel aardig opgelost van de winkelier.
note to self ; Never eat fruit without closely watching it...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
quote:
quote:
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosje
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoordquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:08 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...
Lekker aso danquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoord
Wees blij dat het niet zo'n worm was die zich onder je huid ingraaft, hoe heet zo'n beest ook alweer... ?quote:
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Elketraz het volgende:
Gevonden!
Veel erger dan dit kan het toch niet worden, denk ik.
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtop me toetsenbord!
Lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Idd, nounou 1 hele kleine worm. Ik heb weleens gehad bij een kip van de AH, die bakte lekker in de pan, later op tafel snij je m open, zit die vogel van binnen nog vol met stront. Maar dan echt helemaal vol gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |