quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Yabadab het volgende:
Volgens mij heeft de TS het bericht niet gelezen, maar alleen de TT en vervolgens de rest van het verhaal zelf verzonnen.
Het verbod slaat op het onderbreken van de rouwstoet. En hoe je een rouwstoet van één auto wil onderbreken (zonder deze te slopen) lijkt mij erg moeilijk. Daarbij staat in het artikel dat de rouwstoet geen extra voorrang krijgt.
Klacht: TS die een bericht niet lezen, maar er wel een mening over hebben.![]()
Volgens mij is het in het normale verkeer ook niet toegestaan om zomaar een aanhangwagen van je auto te rammen. Als eerste auto heb je gewoon de verkeersregels te volgen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef voetballeh het volgende:
[..]
En als ik nou een aanhangwagen ga trekken?
Dan mogen ze m'n 'rouwstoet' niet doorbreken toch?
Men mag een rouwstoet niet doorbreken idd. Maar dat wil niet zeggen dat de eerste auto in een rouwstoet (jij dus) overal voorrang heeft. Jij moet je gewoon aan de verkeersregels houden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef voetballeh het volgende:
En als ik nou een aanhangwagen ga trekken?
Dan mogen ze m'n 'rouwstoet' niet doorbreken toch?
ik vermoed dat hij eruit ziet als een lijk (of zo ruikt)quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:33 schreef Sjeen het volgende:
Jij rijdt een lijkenwagen?
+1quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Yabadab het volgende:
Volgens mij heeft de TS het bericht niet gelezen, maar alleen de TT en vervolgens de rest van het verhaal zelf verzonnen.
Het verbod slaat op het onderbreken van de rouwstoet. En hoe je een rouwstoet van één auto wil onderbreken (zonder deze te slopen) lijkt mij erg moeilijk. Daarbij staat in het artikel dat de rouwstoet geen extra voorrang krijgt.
Klacht: TS die een bericht niet lezen, maar er wel een mening over hebben.![]()
Als je in een zwarte Daihatsu Materia gaat rijden, kun je vrij goed verdedigen dat het een lijkenwagen voor overleden kinderen is...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:33 schreef Sjeen het volgende:
Jij rijdt een lijkenwagen?
eeeuhhm, even denken hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef voetballeh het volgende:
Of worden er nog meer eisen gesteld, behalve een zwart vlaggetje, voordat je als rouwstoet geclasificeerd kan worden?
Misschien moet TS even langs bij John Mieremet en een lijk in z'n kofferbak laten dumpenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
eeeuhhm, even denken hoor
een lijk?
Zoiets ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik trouwens even vragen hoe je een stoet van 1 auto kunt onderbreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |