Ik ben heel selectief in wie ik wil apporteren andersquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon luisteren, dus als ik wil dat je apporteert, dan doe je dat gewoon
en wat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben heel selectief in wie ik wil apporteren anders.
Das waar, ik hoor niet veel vrouwen zeggen hoe ze zijn in bed, naast jou heb ik er maar eentje eerder het horen zeggen eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:54 schreef JanesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar leest weer aandachtig mee na het verorberen van de lunch
Ik ben vast niet de enige hoor.
Wel de enige die het zegt misschien
Ook. Maar dat was niet mijn eerste gedachtequote:
Dan neem ik het maar terug...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, ik hoor niet veel vrouwen zeggen hoe ze zijn in bed, naast jou heb ik er maar eentje eerder het horen zeggen eigenlijk
Das weer minder, sinds gisteren ook eens op die site aangemeld. Heel anders dan andere sites maar op zich wel leuk moet ik zeggen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef DrMarten het volgende:
Deeltje 100.... Taart
NEt wel weer een typisch moment..... zat via Paiq te kletsen met iemand, kwamen we erachter dat we elkaar via een andere site ook al eens hadden gesproken. Toen werd het ook al niks
Nergens voor nodigquote:
*ziet al voor zich hoe ze tussen de tanden van Litpho bungelt *quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook. Maar dat was niet mijn eerste gedachte.
Geen gekluif in een stil schaduwrijk hoekje voor jou?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:58 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
*ziet al voor zich hoe ze tussen de tanden van Litpho bungelt *
*Ril*
Definieer 'goed', want dat kan iedereen natuurlijk wel van zichzelf zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben heel goed in bed natuurlijk
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen gekluif in een stil schaduwrijk hoekje voor jou?.
wat wil je weten dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Definieer 'goed', want dat kan iedereen natuurlijk wel van zichzelf zeggen.
Niks mis mee. Pas zo gauw mensen aan gaan nemen dat er geen ruimte meer is voor verbetering gaan mijn wenkbrauwen subtiel omhoogquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Definieer 'goed', want dat kan iedereen natuurlijk wel van zichzelf zeggen.
Dat zou ik ook nooit zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis mee. Pas zo gauw mensen aan gaan nemen dat er geen ruimte meer is voor verbetering gaan mijn wenkbrauwen subtiel omhoog.
Er is altijd voor alles en iedereen verbetering mogelijk, heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis mee. Pas zo gauw mensen aan gaan nemen dat er geen ruimte meer is voor verbetering gaan mijn wenkbrauwen subtiel omhoog.
Kijk dat zat er ook in natuurlijk, balletje kaatsen.quote:
Dat heb ik ook nooit gezegdquote:
Ik ben redelijk vouwbaar, niet bang voor nieuwe dingen, kan me laten gaan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk dat zat er ook in natuurlijk, balletje kaatsen.![]()
Jij begint nota bene over je bedkwaliteiten en dat die het predikaat 'goed' verdienen, dat is jouw eigen associatie dus daar kan ik natuurlijk niets over zeggen. Mijn vraag is simpel: waarom vind jij jezelf 'goed' in bed?
Ja dat zijn inderdaad goede eigenschappen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vouwbaar, niet bang voor nieuwe dingen, kan me laten gaan...
Tja, t ligt ook wel aan je partner natuurlijk
en verder ga ik er niet op in.
origami-sexquote:
Ik weet dat je dat niet bedoelde hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Sowieso is het met iedereen weer even passen en meten voor je voldoende op elkaar ingespeeld bent om zo goed te zijn als je kan zijn.
Dat hoeft niet persé zo te zijn, ik heb wel eens gehad dat ik voor het eerst met iemand sex had,en het al erg vanzelf ging. Maar misschien ligt het er gewoon aan hoe ervaren je in t algemeen hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd. Sowieso is het met iedereen weer even passen en meten voor je voldoende op elkaar ingespeeld bent om zo goed te zijn als je kan zijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zei toch dat topic #100 van mij is
kraanvogel, lieverd...kraanvogelquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij ziet al een zwaantje voor je?
Thanks! Ik doe wel m'n bril op, helaas lijk ik er niet slim doorquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heel veel succes!Ik duim ook voor je!
Je moet gewoon laten zien dat je én zonder brokken door het verkeer komt, én niet teveel het verkeer ophoud. Echt leren rijden doe je pas als je je rijbewijs hebt, en dat weten ze ook wel bij het CBR. Maak meteen een paar grappen of een praatje met je examinator om het ijs te breken, dan is het voorbij voordat je het weet. Ik hoop voor je dat het een man is!![]()
Hoeft ook niet, dit is duidelijk genoeg. En, indien waar, zeker goed genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben redelijk vouwbaar, niet bang voor nieuwe dingen, kan me laten gaan...
Tja, t ligt ook wel aan je partner natuurlijk
en verder ga ik er niet op in.
Klopt heb ik ook weleens gehad, net alsof je het al vaker met elkaar had gedaan. Misschien inderdaad ervaring maar dan ook van je partner want ik heb ook al eens een dame met vrij weinig ervaring gehad en dat ging toch een stuk moeizamer...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé zo te zijn, ik heb wel eens gehad dat ik voor het eerst met iemand sex had,en het al erg vanzelf ging. Maar misschien ligt het er gewoon aan hoe ervaren je in t algemeen hebt.
Eerste keer afrijden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Thanks! Ik doe wel m'n bril op, helaas lijk ik er niet slim doorEn ik denk wel dat ik me sowieso al vast op gae maken voor vanavond (zou dat psychologisch doorwerken?)
Jep! Maar vanavond ga ik uit eten daar moet ik nog van alles voor regelen daar maak ik me eigenlijk meert druk omquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerste keer afrijden?
Succesrustig blijven is al het halve werk
Iemand die je zelf wat minder aantrekkelijk vindt is ook moeilijker.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook weleens gehad, net alsof je het al vaker met elkaar had gedaan. Misschien inderdaad ervaring maar dan ook van je partner want ik heb ook al eens een dame met vrij weinig ervaring gehad en dat ging toch een stuk moeizamer...
Komt vast wel goed! ik haalde hem ook in 1 keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jep! Maar vanavond ga ik uit eten daar moet ik nog van alles voor regelen daar maak ik me eigenlijk meert druk om
Zo heb ik nu eigenlijk ook.. Maar het is niet aan dus kan ik het ook niet uitmaken of zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Soms teveel, maar meestal gewoon omdat ik er dan wel achter ben of iemand bij me past. Maar vaak is er dan al lang en breed gezoend en sommige mensen denken dan dat je een relatie hebt.
Je kan in bed op een vergelijkbare manier een 'klik' hebben als dat je dat in bijvoorbeeld gespreksomgang met iemand kan hebben - soms tref ik tenminste weleens mensen waarmee je metéén praat alsof je elkaar allang kent.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Dat hoeft niet persé zo te zijn, ik heb wel eens gehad dat ik voor het eerst met iemand sex had,en het al erg vanzelf ging. Maar misschien ligt het er gewoon aan hoe ervaren je in t algemeen hebt.
Ja, als ik iemand niet echt super aantrekkelijk vind word het een moeilijk verhaal...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Iemand die je zelf wat minder aantrekkelijk vindt is ook moeilijker.
Maar t kan idd, met mijn psychopatische ex was het gelijk echt geweldig gewoon.
Tja soms is een grote piemel hebben en de vrouw bovenop voldoende skills he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, als ik iemand niet echt super aantrekkelijk vind word het een moeilijk verhaal...
Jammer dan dat hij niet spoorde in de bovenkamer als het tussen de lakens wel goed zat...
sex-rapportquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kan in bed op een vergelijkbare manier een 'klik' hebben als dat je dat in bijvoorbeeld gespreksomgang met iemand kan hebben - soms tref ik tenminste weleens mensen waarmee je metéén praat alsof je elkaar allang kent.
'Rapport' heet dat; zou dat in bed dan 'sex-rapport' heten ofzo?
Heb wel eens gehad dat ik met iemand geweldige seks had, tot bleek dat we beiden te dominant waren op hetzelfde moment. We kregen dus serieus een woordenwisseling over wie er bovenop mocht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Iemand die je zelf wat minder aantrekkelijk vindt is ook moeilijker.
Maar t kan idd, met mijn psychopatische ex was het gelijk echt geweldig gewoon.
Yippie komt er ook weer eens een oldbee interessant doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat? Deel 100?
Die was er 4 jaar geleden al
Wie heeft gewonnen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik met iemand geweldige seks had, tot bleek dat we beiden te dominant waren op hetzelfde moment. We kregen dus serieus een woordenwisseling over wie er bovenop mocht.
Heb ik met de stront emmer gerammeld?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Yippie komt er ook weer eens een oldbee interessant doen.
Heel herkenbaar, alleen was ik wat makkelijker dan zij was ander was het nog een hele discussie gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik met iemand geweldige seks had, tot bleek dat we beiden te dominant waren op hetzelfde moment. We kregen dus serieus een woordenwisseling over wie er bovenop mocht.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik met de stront emmer gerammeld?
De stront emmer die hij altijd bij zich heeft natuurlijkquote:
Nee wij en jij kwam er op afquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik met de stront emmer gerammeld?
Misschien had het er ook wel mee te maken dat ik en hij in het dagelijks leven ook continue bekvechtten, maar toch was er zo'n vage spanning. We waren dus misschien iets té aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, alleen was ik wat makkelijker dan zij was ander was het nog een hele discussie geworden
oh diequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De stront emmer die hij altijd bij zich heeft natuurlijk
Voor noodgevallen enzo
En daarna werd het nooit meer beter?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé zo te zijn, ik heb wel eens gehad dat ik voor het eerst met iemand sex had,en het al erg vanzelf ging.
Beide heel koppig dus, dat voert zich meestal door in vrijwel alles. Ik kan ook heel koppig zijn maar heb toch geleerd om wat meer meegaand te zijn in sommige situatiesquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien had het er ook wel mee te maken dat ik en hij in het dagelijks leven ook continue bekvechtten, maar toch was er zo'n vage spanning. We waren dus misschien iets té aan elkaar gewaagd.
hehe waarom dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
OMG ik ga morgen naar de Jeugd van Tegenwoordig.....
Ja, dat wel idd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
En daarna werd het nooit meer beter?.
Ik hoef niet meer te zeggen wat ik morgen ga doen volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
Dat vind ik stiekem best leuke muziekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
Valt wel iets voor te zeggen natuurlijk, je grenzen vervagen wat en je vindt meer wel ok denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:37 schreef Logician het volgende:
Ik vind de eerste keer seks het beste als ik licht aangeschoten ben, dan ben ik wat minder zelfbewust/verlegen zeg maar
Dan ben ik zo bescheiden te claimen dat mijn punt staat en dat je het voordeel had dat het leerproces naar "zo goed als je/jullie kan/kunnen zijn" ook nog aangenaam was door een tactische voorsprongquote:
De perfecte plek om iemand te ontmoetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem best leuke muziek![]()
Weer eens wat anders. lekker nergens over gaand enzo
Gaafquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
Dan zit je jezelf minder in de weg inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:37 schreef Logician het volgende:
Ik vind de eerste keer seks het beste als ik licht aangeschoten ben, dan ben ik wat minder zelfbewust/verlegen zeg maar
Ja idd, zal wellicht ook wel iets met mijn autisme te maken hebben ...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt wel iets voor te zeggen natuurlijk, je grenzen vervagen wat en je vindt meer wel ok denk ik.
2 maanden geleden met vrienden het erover gehad. " ga je dan en dan mee naar de JvT?quote:
Ik zou zeggen neem DrMarten meequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
2 maanden geleden met vrienden het erover gehad. " ga je dan en dan mee naar de JvT?
Dus ik heb toen gezegd; Ja, is goed joh.
Helemaal vergeten, belt een vriend van me net: "Nou, ik heb voor jou ook een kaartje gehaald hoor!
Ach, er is drank en "muziek" dus gezellig wordt t sowieso wel.
Na veel drank word de muziek steeds beter toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
2 maanden geleden met vrienden het erover gehad. " ga je dan en dan mee naar de JvT?
Dus ik heb toen gezegd; Ja, is goed joh.
Helemaal vergeten, belt een vriend van me net: "Nou, ik heb voor jou ook een kaartje gehaald hoor!
Ach, er is drank en "muziek" dus gezellig wordt t sowieso wel.
Jaahaa!Je hebt idd gelijk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ben ik zo bescheiden te claimen dat mijn punt staat en dat je het voordeel had dat het leerproces naar "zo goed als je/jullie kan/kunnen zijn" ook nog aangenaam was door een tactische voorsprong.
wat een prachtige omschrijvingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ben ik zo bescheiden te claimen dat mijn punt staat en dat je het voordeel had dat het leerproces naar "zo goed als je/jullie kan/kunnen zijn" ook nog aangenaam was door een tactische voorsprong.
Want? Die zul je me ff uit moeten leggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem DrMarten meewhehehe
heb ik geen last van hem morgen tijdens mijn date![]()
Hoezo uit leggen, lijkt mij heel duidelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Die zul je me ff uit moeten leggen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef Kluts het volgende:
Ow, dat andere zinnetje stond er nog niet..
Zozo een date? Dus binnenkort ben je hier in singles niet meer te vinden??quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem DrMarten meewhehehe
heb ik geen last van hem morgen tijdens mijn date![]()
zei ik iets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo een date? Dus binnenkort ben je hier in singles niet meer te vinden??
dan is elegy tegelijk wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 minder hier, wordt het rustigquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 minder hier, wordt het rustig
Ik zie graag koppelvormingen in dit topic.quote:
Hallo spuit elfquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 minder hier, wordt het rustig
Super voor julliequote:
Hahaha we zullen zien, voor hetzelfde geld zijn er zaterdag 2 klaagbaak topics bijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zie graag koppelvormingen in dit topic.
Hij mag ieg op het ikea meegroei bedquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Date date met potentie overnachting. Of date kom gaan we iets drinken?
Ja koppelvorming betekend hoop voor de restquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Date date met potentie overnachting. Of date kom gaan we iets drinken?
Om er om 10 uur 's ochtends weer door de vaste beslaper uitgeschopt te wordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Hij mag ieg op het ikea meegroei bed![]()
Ja nee... ik post hier illegaal, maar ik hou een blackbook bij volgens sommigen. Het wel leuk als bepaalde dingen niet kant klare onzin schrijfsels zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja koppelvorming betekend hoop voor de rest
Die voorbereidingen zijn al getroffenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om er om 10 uur 's ochtends weer door de vaste beslaper uitgeschopt te worden
Oh zet trouwens je webcam iets meer naar links. De vorige keer besloeg de lens namelijk.quote:
Ahh ok, ben benieuwd wat er allemaal in staatquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja nee... ik post hier illegaal, maar ik hou een blackbook bij volgens sommigen. Het wel leuk als bepaalde dingen niet kant klare onzin schrijfsels zijn natuurlijk.
Een slot op de deur?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Die voorbereidingen zijn al getroffen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh zet trouwens je webcam iets meer naar links. De vorige keer besloeg de lens namelijk.
Kthnxbb.
Nee, ik verwacht dat deze dik faalt en vriendschappelijk blijft. Ik had logician vroeger eigenlijk met mij gematched, maar toen bleek dat ze oud was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
Had jij deze voorspeld Liquid?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat deze dik faalt. Ik had logician vroeger eigenlijk met mij gematched, maar toen bleek dat ze oud was.
Ik verwacht namelijk nog steeds een bloei tussen drmarten en haar.
Na bijna 3jr beste vrienden denk ik niet dat dat nog gaat gebeurenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat deze dik faalt en vriendschappelijk blijft. Ik had logician vroeger eigenlijk met mij gematched, maar toen bleek dat ze oud was.
[..]
Nee, ik verwacht dat deze dik faalt en vriendschappelijk blijft. Ik had logician vroeger eigenlijk met mij gematched, maar toen bleek dat ze oud was.
ahh ok nu snap ik je blackbookquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kent ze toch persoonlijk. Het is toch een 10jaar getrouwd vrienschappelijke relatie?quote:
Lol.. ik dacht net als bij Q dat jij van het vrouwelijk geslacht was..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef Liquidootje het volgende:
Soms he. Moet ik gewoon niet meer een poging doen om kromme zinnen te editten.
dat dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
aardig van je.
Maak eens een lijstje van potentiële koppels!
Ik doe meequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ga jou zo hard in je tepel knijpen als ik je weer zie he!
zoiets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jij kent ze toch persoonlijk. Het is toch een 10jaar 3 jaar getrouwd vrienschappelijke relatie?
Dacht ik eerst ook bij Qquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. ik dacht net als bij Q dat jij van het vrouwelijk geslacht was..![]()
ik moet vaker op die poppetjes gaan letten
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
Volgens mij weten jullie dan wel waar mijn knie belandquote:
Weten we meteen dat Cue rechts masturbeert en links tepelknijpt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]
ik wil de linker, die doet meer pijn
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weten jullie dan wel waar mijn knie beland
jah? huh?quote:
Omstebeurtquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]
ik wil de linker, die doet meer pijn
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Liquidootje het volgende:
Weten we meteen dat Cue rechts masturbeert en links tepelknijpt.
Dat is voor straf dat je mij een wijf vindt
pff.. gelukkig ben ik niet de enigequote:
Doe Cue de groeten van me als je toch bezig bentquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Logician het volgende:
[..]
zie het als Donequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe Cue de groeten van me als je toch bezig bent.
Vind je het ook goed als Leonie mij de groeten doet? Die is toch wat lieverquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:00 schreef Litpho het volgende:
Doe Cue de groeten van me als je toch bezig bent.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Trouwens. Ik had je nog een keer gevraagd over de geur van Logician.
Dat is de elfde vraag als: Hmm wie van de vrouwelijke single-foksters haat ik het meest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Want ik ben wel benieuwd eigenlijk wie liquidootje mijn geweldige ex gunt
Bloemetjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Trouwens. Ik had je nog een keer gevraagd over de geur van Logician.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als Leonie mij de groeten doet? Die is toch wat liever
Mjah, dat moet dan maar. Ik zou het uiteraard liever zelf doen, maar we zijn nooit meer samen op Amersfoort te vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als Leonie mij de groeten doet? Die is toch wat liever
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ga douchen. This doesn't concern you.
Ahh kom op, please??quote:
Echt? Ik dacht echt een lichte musk-achtig parfum iets met koekjes of croma.quote:
Vrijdag rond een uur of 1 zal ik er even doorheen tjoekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:04 schreef Litpho het volgende:
Mjah, dat moet dan maar. Ik zou het uiteraard liever zelf doen, maar we zijn nooit meer samen op Amersfoort te vinden.
Zoals genoeg huwelijken. Perfecte match dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kent ze toch persoonlijk. Het is toch een 10jaar getrouwd vrienschappelijke relatie?
Dit is geen datingtopicquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef DragonFire het volgende:
Er zou een lijst moeten komen, wie date wie
Ik denk wel dat je haar nu licht aangebrand hebt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:05 schreef Liquidootje het volgende:
croma.
Idemquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef Logician het volgende:
Ik maar op F5 rammen, jemig wat zijn ze stil... oh oops pagina 4
Had ik ook, ff koffie halen en he waar is iedereenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef Logician het volgende:
Ik maar op F5 rammen, jemig wat zijn ze stil... oh oops pagina 4
Dat bedoel ik. Als logician alle freaky sex uit haar systeem heeft en drmarten eens van de jonge blaadjes afblijft kunnen ze samen van een heerlijke vakantie in de centerparks genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zoals genoeg huwelijken. Perfecte match dus
Het geheel heeft de zoete geur van liefde en gelukquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht echt een lichte musk-achtig parfum iets met koekjes of croma.
Maar is het lente fris of bloemen als in een tulpenveld?
Wat is de geur van haar woonkamer?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
Dat bedoel ik. Als logician alle freaky sex uit haar systeem heeft en drmarten eens van de jonge blaadjes afblijft kunnen ze samen van een heerlijke vakantie in de centerparks genieten
whahaha stelletje mongolen bij elkaar dus weerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook, ff koffie halen en he waar is iedereen
Waren er maar jonge blaadjes, dan zat ik niet in dit topicquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als logician alle freaky sex uit haar systeem heeft en drmarten eens van de jonge blaadjes afblijft kunnen ze samen van een heerlijke vakantie in de centerparks genieten
Ik zie dat echt gebeuren![]()
Niet om Elegy te cockblocken natuurlijk.
Jonge blaadjes genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waren er maar jonge blaadjes, dan zat ik niet in dit topic
Ik zie het niet gebeuren en DrM ook niet, wij zijn fysiek not atractedquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zie dat echt gebeuren![]()
Niet om Elegy te cockblocken natuurlijk.
Semi-jong-blaadje met brazilliaanse temperament. Slechte papa's, goede ehm iets..quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook, ff koffie halen en he waar is iedereen
Ja ach gelukkig duurde het niet lang, zou pas erg zijn als een van ons pas na 10 minuten weer iets post en dan die mededeling doet...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]
whahaha stelletje mongolen bij elkaar dus weer
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ach gelukkig duurde het niet lang, zou pas erg zijn als een van ons pas na 10 minuten weer iets post en dan die mededeling doet...
hehe ik wou net zeggen... goede ehm iets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Semi-jong-blaadje met brazilliaanse temperament. Slechte papa's, goede ehm iets..
edit: Whoeps... jong blaadje was natuurlijk voor DrMarten.
dan zijn we de rust zelvequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
Zeg... Praten jullie ook keihard en veel als jullie bijelkaar zijn? Cue, Mart en Log?
Lijk mij wel een hel zeg.
Dan is het zo stil dat je jezelf in een klooster waantquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
Zeg... Praten jullie ook keihard en veel als jullie bijelkaar zijn? Cue, Mart en Log?
edit: Heeel stilquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
Buitenquote:
Ik ben wel eens naar de rotterdamse geweest. Maar daar is het niet echt strak zoals in de reisfilmpjes van brazilliëquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hehe ik wou net zeggen... goede ehm iets?![]()
Als ik dan nog single ben ga ik komende carnaval in Rio helemaal los... zat jonge en oude blaadjes
Ja hebben jullie het ook dat Fok! er anders uitziet op een andere pc, ik wel man kan niks meer vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:11 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: ik heb een excuus ik zit op mijn andere pc, dus alles is anders enzo![]()
Nou euhm het is gewoon anders ...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hebben jullie het ook dat Fok! er anders uitziet op een andere pc, ik wel man kan niks meer vinden
5 dagen lang feesten waar alles mag... Het is zelfs zo dat menig relatie op pauze gaat voor 5 dagen en dat beide dan mogen doen waar ze zin in hebben en daarna is het weer zoals het wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar de rotterdamse geweest. Maar daar is het niet echt strak zoals in de reisfilmpjes van brazillië
* Cuegirllie stopt met lief starenquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie stopt met lief staren
Zolang ze maar niet vertellen wat ze gedaan hebben.. anders krijg je zo vanquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef Belsezar het volgende:
5 dagen lang feesten waar alles mag... Het is zelfs zo dat menig relatie op pauze gaat voor 5 dagen en dat beide dan mogen doen waar ze zin in hebben en daarna is het weer zoals het was
Ik denk dat inderdaad ook afgesproken wordt ja... stel je voor inderdaad schat ik had een gangbang en jij ehm ik werd na dag 1 ziek van de drankquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet vertellen wat ze gedaan hebben.. anders krijg je zo van
kerel: ja man.. heb er wel 2 geneukt.. en jij?
vrouw:uhm.. 8..
kerel:![]()
"Heb je geld?"quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
mijn zoontje op msn:
chavez zegt:
enne mag ik wat chips
MILF.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
mijn zoontje op msn:
chavez zegt:
enne mag ik wat chips
mooie naam!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
mijn zoontje op msn:
chavez zegt:
enne mag ik wat chips
Krijg je nogal scheve verhoudingen, dat gaat denk ik niet werkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat inderdaad ook afgesproken wordt ja... stel je voor inderdaad schat ik had een gangbang en jij ehm ik werd na dag 1 ziek van de drank
waarom niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
MILF.
Sorry, kon t niet laten.
Ik begrijp die kreet nooit zo goed icm mij.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
mooie naam!word helaas weinig gebruikt in brazilie...
gaan we nu ******?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
MILF.
Sorry, kon t niet laten.
Dat is zeg maar als (vaak) jongere mannen je willen porren met hun vlees en als je kinderen hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
MILF.
Sorry, kon t niet laten.
mijn pa en ma gaven mij ook een braziliaanse naam alleen niet als roepnaam, kan er nog boos om worden...quote:
Zeg ik porbaar, dan komt hij ook weer kijken hoor.quote:
en leuk dat het wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef Logician het volgende:iets waar jij gisteren heel goed in was
1 of 2?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef Logician het volgende:
[..]iets waar jij gisteren heel goed in was
Ik ben niet aan je buik geweestquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:26 schreef Logician het volgende:
heb nog steeds buikpijnmijn voetjes dat was dan wel weer heeeel erg
Ik meld me aan om jouw plaats over te nemen logicianquote:
Naja mij zij danquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet aan je buik geweestZo doorgetrilt
PORREN!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg ik porbaar, dan komt hij ook weer kijken hoor.
Als het maar om sex gaat hae!![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef DrMarten het volgende:
owja, Cuegirllie heeft alle chips al opgegeten gister
chavez zegt:
heb al een koekje
Marten zegt:
tssss, slecht hoor, volgende keer gewoon een boterham
chavez zegt:
nee
Marten zegt:![]()
chavez zegt:
haha
chavez zegt:
Wijsneus
Deel 100.quote:
Ik bedoelde dat ie het wel leuk vindt om te kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
[..]
volgens mij zijn we nog niet getrouwd
die heb ik goed gemaakt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Naja mij zij danEn die knijper was ook minder prettig
Ja maar dan mogen dergelijke dingen toch nog?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie het wel leuk vindt om te kijken
Niet gewoon met zijn drieën dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik meld me aan om jouw plaats over te nemen logician
Lesbiennes sex lijkt in een mannenhoofd altijd heel cool, maar uiteindelijk is het maar een saai gedoe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie het wel leuk vindt om te kijken
Dat was nou net de lol ervan. Dat het magquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar dan mogen dergelijke dingen toch nog?
tis maar net wat je ervan maakt natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Lesbiennes sex lijkt in een mannenhoofd altijd heel cool, maar uiteindelijk is het maar een saai gedoe.
Nou het zij je vergeven dan!quote:
Ik zal het eens met hem overleggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat was nou net de lol ervan. Dat het mag
spuit 11quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou het zij je vergeven dan!
Mensen nog plannen voor de week, weekend etc?
zolang de kerel erbij mag zijn toch niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef Liquidootje het volgende:
Lesbiennes sex lijkt in een mannenhoofd altijd heel cool, maar uiteindelijk is het maar een saai gedoe.
oh ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang de kerel erbij mag zijn toch niet?
Ken iemand die het al geweldig vind als die er twee ziet zoenen(natuurlijk dan niet zomaar twee dellen in de kroeg
)
Als hij zijn poten thuis moet houden vaak plotseling weer welquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een SC meet, en een verjaardagquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij moet niet kijken, jij moet zoenenquote:
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Niet gewoon met zijn drieën dan?
Dat is tot nu toe het enige minpunt van jouquote:
moet je wel even wachten tot ik aangeschoten benquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij moet niet kijken, jij moet zoenen
Dan ga ik wel kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij moet niet kijken, jij moet zoenen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe het enige minpunt van jou
Ik kom net achter dat een of ander wijf die mijn vriendin kent gaat trouwen. Ze verwachten ons vanaf 16:00.. op zondag.. tijdens de finale van het ekquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou het zij je vergeven dan!
Schuldigquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken iemand die het al geweldig vind als die er twee ziet zoenen(natuurlijk dan niet zomaar twee dellen in de kroeg
)
Laat het even weten wanneer dat isquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Logician het volgende:
moet je wel even wachten tot ik aangeschoten ben![]()
meter ja.quote:
Gewoon tv daar aanzetten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kom net achter dat een of ander wijf die mijn vriendin kent gaat trouwen. Ze verwachten ons vanaf 16:00.. op zondag.. tijdens de finale van het ek![]()
Ook bij de dellen van de kroeg?quote:
Dit gaat vast niet over je volle PM-box, wel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat was nou net de lol ervan. Dat het mag
morgen avond zo rond een uur of 01:00quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laat het even weten wanneer dat is
Mwah, als het twee mooie vrouwen zijn sowieso. Dan gaat het ook alleen maar om kijken uiteraard. Ze moeten niet proberen een gesprek aan te knopenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook bij de dellen van de kroeg?
aandachtshoeren enzo?
Vrouwen bedoel je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook bij de dellen van de kroeg?
aandachtshoeren enzo?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Logician het volgende:
[..]
morgen avond zo rond een uur of 01:00
* Belsezar meld zich voor een kopiequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik film het wel met mijn mobieltje.
Tv meenemen!quote:
Lang of ver?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:37 schreef Ludootje het volgende:
Mwah, als het twee mooie vrouwen zijn sowieso. Dan gaat het ook alleen maar om kijken uiteraard. Ze moeten niet proberen een gesprek aan te knopen
Maak je geen zorgen. Youtube Porntube.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar meld zich voor een kopie
Als ze zondag nou niet hoefde te werkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
porren, wat je bij tegan nog steeds niet geprobeerd hebt.
Keihard geneukt worden, lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben meer van het geen voorspel e.d
Hehehehe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Keihard geneukt worden, lijkt me duidelijk.
Ok, dan moet je me de omschrijving maar ff pm sturenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Youtube Porntube.
Daarom moet die voorbinddildo al voorgebonden zijn voordat de eerste zoen gegeven isquote:
En dat natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Keihard geneukt worden, lijkt me duidelijk.
Het is wel een redelijk mooi meisje hoor. Dikke billen ook, maar je moet ervan houden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ze zondag nou niet hoefde te werken![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom moet die voorbinddildo al voorgebonden zijn voordat de eerste zoen gegeven is
Ik leef ook in de heilige overtuiging dat er een verschil is tussen lesbiennes en potten. Respectievelijk jong, mooi en sexy en oud, kaal en tuinbroekquote:
In dat geval kan je dr doorverwijzen naar DrMarten als het niets wordquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk mooi meisje hoor. Dikke billen ook, maar je moet ervan houden.
Tuinbroek -> Pot ... lijkt me duidelijk iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef Ludootje het volgende:
Ik leef ook in de heilige overtuiging dat er een verschil is tussen lesbiennes en potten. Respectievelijk jong, mooi en sexy en oud, kaal en tuinbroek
zal m even leegmaken (Let wel, dit is mijn nieuwe nick, box is vanaf maandag in gebruikquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit gaat vast niet over je volle PM-box, wel?
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik leef ook in de heilige overtuiging dat er een verschil is tussen lesbiennes en potten. Respectievelijk jong, mooi en sexy en oud, kaal en tuinbroek
Piks or it didn't happenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom moet die voorbinddildo al voorgebonden zijn voordat de eerste zoen gegeven is
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk mooi meisje hoor.
Jij post weer meequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
En hebben we het alweer over seks. Zeg hoe komt dat zo
Ergens wel voorspelbaar.quote:
it didnt happen.. yetquote:
maar je schiet niet in verdediging dus het klopt ergens welquote:
Ja goed maken!quote:
ow echt......quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef Logician het volgende:
[..]
In dat geval kan je dr doorverwijzen naar DrMarten als het niets word
Oh ongetwijfeld, jullie zijn een gemakkelijke te bespelen publiekquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
maar je schiet niet in verdediging dus het klopt ergens wel
haha of jij bent gemakkelijk te beduvelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld, jullie zijn een gemakkelijke te bespelen publiek
Een ontbijtje? Avond eten?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
haha of jij bent gemakkelijk te beduvelen
Onze liefde blijft als een paal boven water staan hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ach ooit moet die jongen toch het pub forum ontgroeien he. Hij nadert de pedo grens al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |