De verwachtingen van deel 100 waren té hoog gespannenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
Jezus, ben ik nog geen uur weg, topic vol..
neuken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nu is het tijd voor serieuze onderwerpen. Heel serieus. Krasserieus.
Om het plastisch uit te leggen, we kwamen te snel klaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om het plastisch uit te leggen, we kwamen te snel klaar
En meerdere mensen dachten eerst dat je een vrouw wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
Oh ja, dat kwam ook nog even naar boven jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En meerdere mensen dachten eerst dat je een vrouw was
Het heeft nog steeds niet bewezen wat het wel is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat dachten we van wel meerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je je stinkende lichaam nu wel of nog steeds niet gewassen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
hmpfzz... mijn zoontje heeft captain jack ontdekt, en zit beneden achter de laptop oooohwaaaadiieiedoododoooooooooo te draaien achter elkaar en heel vals mee te zingen...
Ik heb gefaald![]()
Echt waar. Sommige dingen die ik roep moet je gewoon wijselijk negeren. aub..quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Nah ooit een ex gehad die dat lekker vondnever again
Eeejow Captain Jack!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
hmpfzz... mijn zoontje heeft captain jack ontdekt, en zit beneden achter de laptop oooohwaaaadiieiedoododoooooooooo te draaien achter elkaar en heel vals mee te zingen...
Ik heb gefaald![]()
ben geslaagd
![]()
![]()
Ja ja zodadelijk, ennuh ik stink nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je je stinkende lichaam nu wel of nog steeds niet gewassen?
trauma enzo ...sowwiequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Sommige dingen die ik roep moet je gewoon wijselijk negeren. aub..
Liever de voorbibs inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Nah ooit een ex gehad die dat lekker vondnever again
Vakantiegevoel, god wat gaat dat nog lang duren zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ja zodadelijk, ennuh ik stink niet![]()
mompelt iets over vakantiegevoel enzo
* DrMarten probeert nu foute muziek te verzinnen waarvan linkjes naar zoonlief kunnen worden gestuurdquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
Ik heb gefaald![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
Ik heb gefaald![]()
quote:Logi zegt:
doe eens je pillen nemen jij
chavez zegt:
hmpf
Logi zegt:
chavez zegt:
dubbel hmpf
Psst...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
* DrMarten probeert nu foute muziek te verzinnen waarvan linkjes naar zoonlief kunnen worden gestuurd
Tijd om jou uit zijn lijst te blokkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
* DrMarten probeert nu foute muziek te verzinnen waarvan linkjes naar zoonlief kunnen worden gestuurd
Het is vakantie, en hij is 12,5 en wil niet de hele tijd meer samen dingen doen... maar idd een heel mooie relatie en geweldig kindquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een mooie relatie. Kind zit gewoon onder en communiceren via msn he.
B*Witched, S Club 7, Whigfield, DJ Paul Elstak... Zoiets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
I aim to please dear friendquote:
Ik begrijp uit je reactie dat je er niet blij mee bentquote:
Fouter dan dit bestaat niet: de gangmaker voor al je feesten en partijen alles inclquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo doe je goed man!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef kastanova het volgende:
Gisteren is de collega van Zondag weer met me mee naar huis gegaan, dus waarschijnlijk gaat dit toch wel iets voor de langere termijn worden.
M'n bedoeling is dat we het de komende weken nog even aankijken en mocht het allemaal inderdaad rozengeur en maneschijn blijven dan ga ik m'n baas er van op de hoogte brengen.
Mocht dat niet het geval zijn en komen er plotseling nare eigenschappen boven tafel or whatsoever wordt de boel afgekapt en bespaart me dat weer "een reputatie" op het werk.
Anyway, zoals ik het nu inschat is de kans groot dat ik hier over een week of 3 pleite ben.
Ik kon je verder toch al niet uitstaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef kastanova het volgende:
[ knip ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat je er niet blij mee bent
quote:Logi zegt:
wat is dat?
chavez zegt:
van marten
Logi zegt:
ECHT! wat een %#@##@$FD
chavez zegt:
hahahahahahah
Logi zegt:
stelletje naarlingen
chavez zegt:
hihihi
Nah, mocht ik haar weer aan de kant zetten moeten wij maar eens gaan datenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kon je verder toch al niet uitstaan.
Dat heeft niet lang geduurtquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:05 schreef DrMarten het volgende:
linkje naar Ch doorgestuurd, nu wachten op de reactie van moeders
ahhh komop het is vakantie zei je tochquote:
Dat wist ik al lang.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |