Als je zegt dat Schumacher een matig tijdrijder was dan ken je echt niet veel van wielrennen.Schumacher is altijd al een ongelooflijk talent geweest, het was gewoon een kwestie van tijd voor het er uit kwam. Bij ieder dopingbericht Schumi erbij halen is laag bij de grond, worden bij Canc.z'n prestaties dan geen vragen gesteld? Schumacher zou volgens jullie in de tour wel betrapt worden. Is ie betrapt, zegt ie af voor het wk (in tegenstelling tot csc'ers als Voigt, Cancellara en andere). Ik begin dit echt grondig beu te worden, geen enkel renner wordt zo respectloos behandelt naar z'n prestaties (behalve Boonen dan misschienquote:Op donderdag 18 september 2008 08:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Cavendisch niet, die had het serieus moeilijk bij elke helling die hij over moest.
schumacher vind ik ook het meest verdacht, 2 dagen in zware bergetappes in de aanval en dan in de tijdrit erna geen beetje vermoeid maar gewoon top 3 rijden. En dat als voorheen matige tijdrijder en matige klimmer voor het hooggebergte.

en het is een Duitser.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het feit dat Schumacher al een paar keer kon ontsnappen door een attest van een dokter die z'n moeder bleek te zijn en een XTC-schandaaltje helpt hem natuurlijk ook niet ...

Maar voorlopig is er nog geen enkel bericht in de richting van dopinggebruik bij Schumacher. En toch wordt bij ieder dopingbericht z'n naam genoemd. Tig renners hebben zulke attestjes en het xtc-gevalletje... Tsja heb niet echt iets te maken met dopinggebruik he...quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het feit dat Schumacher al een paar keer kon ontsnappen door een attest van een dokter die z'n moeder bleek te zijn en een XTC-schandaaltje helpt hem natuurlijk ook niet ...

Oh god...quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Maar voorlopig is er nog geen enkel bericht in de richting van dopinggebruik bij Schumacher. En toch wordt bij ieder dopingbericht z'n naam genoemd. Tig renners hebben zulke attestjes en het xtc-gevalletje... Tsja heb niet echt iets te maken met dopinggebruik he...

Wow, mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Sjiznit het volgende:
Mooiste vind ik nog dat ik tijdens de Giro al zei dat Sella aan de dope zat. 2 bergritten echter elkaar winnen door in de aanval te zijn

Zelfs z'n eigen moeder gelooft niet in z'n onschuld denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:57 schreef Ciolekfan het volgende:
Ben ik dan de enige die in z'n onschuld gelooft?

Is goed, wil je nog een foto erbij?quote:

nu je het zegt...quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:14 schreef kawotski het volgende:
amigo di birillo.. zoiets toch..

Als die stalen maandag gecontroleerd worden, hoe weten ze dan nu al dat ze positief zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens Wuyts net worden maandag in Chateney Malabry de dopingstalen van de Tour officieel aan een nieuwe CERA-test onderworpen. Er doen nu al geruchten de ronde dat er meerdere positief zouden testen waaronder renners die nu spectaculair forfait gaven voor het WK en dat het klassement van de Tour zelfs nog hertekend zou moeten worden ...

Hoeft niet noodzakelijk tof te zijn. Stel maar (hypothetisch voorbeeld) dat Schleck, Evans en Kirchen worden gepakt en Saxo Bank, Lotto en Columbia besluiten er maar meteen mee op te houden.quote:

Hoe dieper het dal, hoe hoger de piek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoeft niet noodzakelijk tof te zijn. Stel maar (hypothetisch voorbeeld) dat Schleck, Evans en Kirchen worden gepakt en Saxo Bank, Lotto en Columbia besluiten er maar meteen mee op te houden.
Dan zit het wielrennen diep in de shit, al zijn er ook wat valsspelers verwijderd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |