me huis staat vol met beeldjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
Hoe ziet jehova er uit?
Je moet vast speciaal zijn dat jehova bij jou langs komtBij de rest komt alleen de jehova getuige langs.
Het is toch echt Jehova's getuige. Niet Jehova getuige.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
Hoe ziet jehova er uit?
Je moet vast speciaal zijn dat jehova bij jou langs komtBij de rest komt alleen de jehova getuige langs.
Lekker boeiendquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch echt Jehova's getuige. Niet Jehova getuige.
Verder kun je op Uitzending gemist momenteel een film bekijken die 'Uitgesloten' heet. Afgezien van het erbarmelijk slechte acteerwerk geeft het een goed beeld van wat Jehova's getuige precies inhoudt, en geloof me, daar wil je niet bijhoren.
Le-zenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
Hoe ziet jehova er uit?
Geen idee want de search doet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef xyz147 het volgende:
Hoeveel jehova-topics zullen er trouwens al gemaakt zijn?
Lezen is voor de dommequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Le-zen
TS ergert zich aan Jehova's getuigen die Jehova aan hem willen opdringen
Laat me raden, je bent een jaar of 16, zuipt nu al teveel, hebt nog nooit seks gehad en doet iets met computersquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lekker boeiendHier komen ze in ieder geval niet.
Alleen de leeftijd is verkeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een jaar of 16, zuipt nu al teveel, hebt nog nooit seks gehad en doet iets met computers
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef slaveloos het volgende:
zeg dat je katholiek bent, dat je gelooft in de heilige maagd en dat ketters zullen branden in de hel. heeft ze bij mij een jaar weggehouden.
of van de inquisitie (of bestaat die niet meer)quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
Of plak een sticker van de bloedbank naast je deur!
Sex voor het huwelijk, dat is blijkbaar een doodzonde.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch echt Jehova's getuige. Niet Jehova getuige.
Verder kun je op Uitzending gemist momenteel een film bekijken die 'Uitgesloten' heet. Afgezien van het erbarmelijk slechte acteerwerk geeft het een goed beeld van wat Jehova's getuige precies inhoudt, en geloof me, daar wil je niet bijhoren.
Ik kom klaar op Jezus, oehquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
'Ik ben in de waarheid'
Ik weet niet, maar klinkt toch een beetje viezig.
Bedoel je niet: Jezus, ik kom klaar...???quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom klaar op Jezus, oeh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |