en Wat zijn jouw vreemde eetgewoontes?quote:
Dat hebben wel meer mensen. Chili-saus is scherp: Het eten van zeer scherpe gerechten is in zekere mate verslavend als men er eenmaal aan gewend is. De capsaïcine stimuleert de warmtezintuigen in de mond en wekt zo de indruk van hitte. In respons hierop worden in de hersenen endorfinen afgescheiden om de pijn van deze vermeende 'brandwond' minder te voelen. Endorfinen zijn de lichaamseigen stoffen die op dezelfde receptor gaan zitten als morfine. Dit geeft de gebruiker een plezierig en behaaglijk gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:58 schreef dabadbass het volgende:
Vroegâh at ik alles altijd met Chili-saus, tegenwoordig ben ik een stuk normaler
Daarom is chocola met pepertjes ook zo goddelijk lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:41 schreef shroomer het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer mensen. Chili-saus is scherp: Het eten van zeer scherpe gerechten is in zekere mate verslavend als men er eenmaal aan gewend is. De capsaïcine stimuleert de warmtezintuigen in de mond en wekt zo de indruk van hitte. In respons hierop worden in de hersenen endorfinen afgescheiden om de pijn van deze vermeende 'brandwond' minder te voelen. Endorfinen zijn de lichaamseigen stoffen die op dezelfde receptor gaan zitten als morfine. Dit geeft de gebruiker een plezierig en behaaglijk gevoel.
Dat is normaalquote:Ontopic: Na uitgaan op zondagochtend half 12 vrolijk een pizza in de oven doen.
Mijn vriend ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms eet ik mijn aardappelen (al dan niet gebakken of gefrituurd) apart van de rest, omdat ik er een hekel aan heb dat ze 'nat' worden van jus of groentennat.
Blegh ja, rode aardappelen van de bieten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms eet ik mijn aardappelen (al dan niet gebakken of gefrituurd) apart van de rest, omdat ik er een hekel aan heb dat ze 'nat' worden van jus of groentennat.
Ik eet salami met pure hagelslagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef ioko het volgende:
Brood met salami, augurk en ketchup. Vinden veel mensen om me heen vies, ik zie het probleem niet.
oeh das lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef ioko het volgende:
Brood met salami, augurk en ketchup. Vinden veel mensen om me heen vies, ik zie het probleem niet.
Ik at vroeger wel eens een boterham met een flinke laag boter, hagelslag, weer boter, weer hagelslag, weer boter, weer hagelslag en dat dan opeten. Kregen we van oma. Was een gebakje zei ze altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:04 schreef Nietzz het volgende:
Brood met héél veel boter en een klein beetje hagelslag, deed ik vroeger:
Boterham - dikke laag boter - beetje hagelslag - boter over de hagelslag - nog een laagje boter op de andere boterham (het was waarschijnlijk omdat ik toen niet zo hield van pure chocolade)
Dat deed ik vroeger ook altijd.quote:Witte boterham: bal kneden van het midden en oppeuzelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |