Zwangere vrouwen mogen niet reageren :-)
Maar wat vind jij lekker wat anderen vreemd vinden? Of andersom?
TS begint: toen ik 21 werd lustte ik ineens geen zoete dingen meer.
Taart, snoep, koek, chocola alles, het staat me ontzettend tegen ik vind het echt een straf om te moeten eten.
Die verandering gebeurde echt in een week ofzo.
Later besefte ik dat ik wel eens had gehoord dat elke 7 jaar je lichaam verandert en dingen als je smaak kunnen veranderen.
ik kan echt soms met heimwee kijken naar een lekker gebakje en denken.. tjonge, wat had ik dit een paar jaar geleden lekker gevonden zeg.
Maar vrouwen zeggen wel eens tegen me.. tjonge.. doe mij zo'n afwijking.
Vooral als ik dan ook nog zeg dat ik niet van vet eten hou en gek ben op groente en fruit en tomaten en dat soort dingen
Vreemd iets wat ik in Kenya hoorde toen ik in Nairobi een maandje in een sloppenwijk was;
Er zijn daar heel erge arme mensen die soms dagen niet te eten hebben en ook kinderen.. hartverscheurend.
En soms krijgen die de gewoonte om stukken steen en cement af te knappen en daarop te sabbelen en aan te likken.
En dat is geen gekte, heeft echt een functie. Je lichaam kan op die manier bepaalde essentiele mineralen zoals zink binnenkrijgen.
Maar ik vond het zo onwijs bijzonder dat je lichaam dat dus onbewust herkend als iets goeds om te eten.
Wat hebben we ook een bijzondere lijven
[ Bericht 0% gewijzigd door brrrrrrt op 03-08-2005 03:44:02 ]