Ja, idd weer erg netjes gedaan!quote:Op zondag 14 september 2008 18:13 schreef vingerplant het volgende:
Het doek van Brigata zag er netjes uit trouwens.
oohhh was jij datquote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Borizzz het volgende:
Ja nette overwinning. Sinds dit jaar zit ik in vak 17. Kewl.
Foto maken met je mobiel van stille Vitessenaren in het uitvak na een nederlaag is ook erg leuk.![]()
quote:De Graafschap weken zonder Bargas
DOETINCHEM - De Graafschap moet het enkele weken doen zonder aanwinst Hugo Bargas. Tijdens een wedstrijd van de beloften schoot het middenhandsbeentje van de Argentijnse aanvaller uit de kom.
Bargas, die kort voor het sluiten van de transferperiode overkwam van Atletico All Boys, moet voorlopig rust houden om zijn hand te laten genezen. De 21-jarige spits maakte zondag tegen Vitesse zijn debuut bij De Graafschap.
telesport
En daarna naar De Treffers voor de beker. Kan ook nog een leuk potje worden, zo slecht zijn die niet. Al moet De Graafschap er gewoon van winnen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu Den Haag pakken, belangrijke pot zondag!
quote:De Gelderlander editie Arnhem: Provocatie
Vandaag in De Gelderlander (editie Arrnhem) valt een kinderachtige bijdrage te lezen naar aanleiding van de sfeeractie van Brigata Tifosi. Waarschijnlijk is de desbetreffende journalist afgelopen zondag voor het eerst op De Vijverberg geweest.
Provocatie (1)
Voor de Gelderse derby tussen De Graafschap en Vitesse toonden de fans van de thuisclub zondag twee mega spandoeken. Op de eerste stonden twee boksers afgebeeld, eentje met de kleuren en het logo van De Graafschap op de bokshandschoenen, en eentje met die van Vitesse. De bokser van De Graafschap sloeg zijn opponent vol in het gezicht en stond op het tweede doek triomfantelijk te juichen.
Provocatie (2)
Het bestuur van de Doetinchemse club vond de provocatie blijkbaar prima, want niemand greep in. Voor dit soort duels overleggen clubs, politie en gemeente over publieke veiligheid. Vandaar dat de immense doeken werden opgehangen aan de kant van het uitvak. Dan konden de fans van Vitesse ze niet zien. Beetje laf, maar er is wel over nagedacht.
Provocatie (3)
Dat Vitesse niet populair is in Doetinchem, is bekend. Nu toonde zelfs de gastheer weinig respect voor de buurman. Op het wedstrijdformulier stonden liefst drie namen van Vitesse-spelers verkeerd gespeld: Piet Veldhuizen, Ricky van Wolfwinkel en Claudimir. De prangende vraag luidt: Is hier sprake van desinteresse, onkunde of gewoon provocatie.
Een Vitesse minded krant denk ik inderdaad, wat triest.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:00 schreef MaxPower het volgende:
Wat een zielig artikel in de Gelderlander zeg.
Op basis van dat artikel zou je het wel zeggen, beetje heel erg huilerig stukje wat zomaar door een slechte verliezer geschreven had kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Gelderlander Vitesse minded..
Nog afgezien van het feit dat hij absoluut niet weet waarover hij praat met zijn megaspandoeken. Hij weet niet eens waar de fanatieke aanhang van de Graafschap zit blijkbaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op basis van dat artikel zou je het wel zeggen, beetje heel erg huilerig stukje wat zomaar door een slechte verliezer geschreven had kunnen zijn.
Oh jawel, al is De Treffers qua niveau vergelijkbaar met clubs als AGOVV en dergelijke. Dus op een slechte dag kan het lastig zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:39 schreef manny het volgende:
Jihaaa... ik zat even in het buitenland, maar uiteraard aan livescore gekluisterd... lekkere overwinning ! Ik zie Rijnsburgse Boys eerder stunten als amateurclub tegen RBC, De treffers zouden we toch gewoon moeten gaan oprollen.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nr. 1 van Gelderland!
Mij zelf lijkt het terrein bij de praxis ook beter geschikt, is ook wat dichter bij het centrum en het oude stadion. 18.000 lijkt me ook een prima aantal. Ik hoop wel dat ze in de verre toekomst nog kunnen uitbreiden, niet dat je van die problemen zoals nu bij Groningen tegenkomt.quote:Graafschapstadion voor 18.000 bezoekers (Update)
De Graafschap wil in een nieuw stadion plek voor 18.000 bezoekers.
Verwacht wordt dat het stadion ook dan redelijk gevuld blijft, zodat de sfeer van De Vijverberg - waar de tribunes wekelijks volgepakt zijn - blijft gehandhaaft. De capaciteit van De Vijverberg is dit seizoen, door staanplaatsen op de Spinnekoptribune te creëren, uitgebreid naar 12.600.
Donderdagavond worden de plannen voor een nieuw stadion gepresenteerd aan de Doetinchemse raadsleden. De belangrijkste opties voor een nieuwe locatie zijn bij de afrit aan de A18 (achter de Praxis) en het regionale bedrijventerrein (RBT) dat bij Wehl komt.
Een pol op de site van de Gelderlander (www.gelderlander.nl) wijst uit dat lezers van deze krant een sterke voorkeur hebben voor de locatie A18 (58 procent). Wehl krijgt 16 procent van de stemmen en 26 procent wil blijven op De Vijverberg.
Bron: De Gelderlander
'Het is het feestje van Graafschap'
De Graafschap geeft donderdagavond tussen zeven en acht uur een presentatie over plannen voor een nieuw stadion op het stadhuis in Doetinchem. Belangstellenden, en dat zijn er heel wat, komen voor een dichte deur, want de bijeenkomst (voor de reguliere raad) is besloten.
Er komen vijf locaties aan de orde voor een nieuw stadion, waarvan er twee zeer serieus zijn: achter de Praxis bij de afrit van de snelweg en op het nog aan te leggen regionaal bedrijventerrein (RBT) bij Wehl. Saillant detail: het RBT stond als onderwerp op de commissie ruimtelijke zaken van 8 september maar is daar te elfder ure vanaf gehaald.
De Doetinchemse raadsleden zijn verdeeld over de besloten vergadering over het stadion van de club die van alle Achterhoekers is. Volgens Martin Thus (CDA) heeft de raad wethouder Peter Drenth om informatie omtrent de plannen van de club gevraagd. Thus: "Er deden geruchten de ronde over de club en stadion. Dus wilden we worden geïnformeerd. Op verzoek van De Graafschap is het besloten. Dat mag zolang er geen besluitvorming is. Het is hun feestje."
Volgens Henk Bloemers, commercieel directeur van De Graafschap, is het echter geen wens van de club om de presentatie achter gesloten deuren te houden. "Wel zullen we nu meer vertellen dan bij een bijeenkomst die niet besloten was", zegt Bloemers.
"Ik snap de geheimzinnigheid niet", zegt Henk Wubbels (DSD). "De Graafschap is gewoon een klant die grond wil kopen van het college, dus wat is het probleem? Ik wacht de presentatie af. Misschien is er meer aan de hand dan een normale grondverkoop."
Frans van Doesum (GroenLinks) snapt de beslotenheid wel: "Publiciteit kan invloed hebben op het vervolg. Maar welke rol de gemeente speelt, vraag ik me af. Een financiële band met de club is er immers niet meer. Misschien moet een bestemmingsplan worden gewijzigd, maar de gemeente gaat niet over de verhuizing van een bedrijf." Nol Verhoeven (VVD): "De banden zijn verbroken. Maar als De Graafschap naar een andere plek wil in Doetinchem hebben ze de gemeente al snel nodig."
Henri Moïze de Chateleux (D66): "Als het college een goede reden heeft een informatieve raad besloten te houden, heb ik geen bezwaar. Ik heb om uitleg gevraagd maar geen goede reden gehoord."
Bron: De Gelderlander
Vind zelf, aan de andere kant van de A18, tegenover de mac een mooiere plaatsquote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Mij zelf lijkt het terrein bij de praxis ook beter geschikt, is ook wat dichter bij het centrum en het oude stadion. 18.000 lijkt me ook een prima aantal. Ik hoop wel dat ze in de verre toekomst nog kunnen uitbreiden, niet dat je van die problemen zoals nu bij Groningen tegenkomt.
quote:Mogelijk Guus Hiddink-stadion
Het nieuwe stadion van De Graafschap gaat mogelijk Guus Hiddink-stadion heten. De naam De Vijverberg verdwijnt in elk geval. De naam Guus Hiddink zou kunnen worden gebruikt om nieuwe bedrijven aan te trekken als sponsors.
De club heeft een sterke voorkeur om het stadion te bouwen bij de A18 op het nieuwe bedrijventerrein bij Wehl. De grond is daar eigendom van de gemeente Doetinchem.
Het stadion krijgt een uniek Achterhoeks karakter. De bedoeling is dat er bijna 19.000 mensen in kunnen
Bron: Omroep Gelderland
Er waren nog zo'n 50 kaartjes te koop, maar ik weet niet hoeveel kaarten we hebben gekregen.quote:
En tegen de aanvoerder met de tattoos op zijn been! Wat een figuur is dat zeg.quote:
Goede opkomst in elk geval.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Er waren nog zo'n 50 kaartjes te koop, maar ik weet niet hoeveel kaarten we hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |