abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61807425
Nr. 1 van Gelderland!
pi_61810189
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nr. 1 van Gelderland!

En nu massaal naar Twente !
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_61812452
Twente moet ik helaas overslaan. Was er graag heen gegaan. Psv uit wordt de volgende voor mij.
pi_61812524
Gefeliciteerd met de belangrijke overwinning.
pi_61837587
Zeker. A.s. zaterdag ben ik erbij in de Grolsch Veste. Forza Graafschap
Bloed, zweet en tranen!
pi_61883257
quote:
Graafschapstadion voor 18.000 bezoekers (Update)

De Graafschap wil in een nieuw stadion plek voor 18.000 bezoekers.

Verwacht wordt dat het stadion ook dan redelijk gevuld blijft, zodat de sfeer van De Vijverberg - waar de tribunes wekelijks volgepakt zijn - blijft gehandhaaft. De capaciteit van De Vijverberg is dit seizoen, door staanplaatsen op de Spinnekoptribune te creëren, uitgebreid naar 12.600.

Donderdagavond worden de plannen voor een nieuw stadion gepresenteerd aan de Doetinchemse raadsleden. De belangrijkste opties voor een nieuwe locatie zijn bij de afrit aan de A18 (achter de Praxis) en het regionale bedrijventerrein (RBT) dat bij Wehl komt.

Een pol op de site van de Gelderlander (www.gelderlander.nl) wijst uit dat lezers van deze krant een sterke voorkeur hebben voor de locatie A18 (58 procent). Wehl krijgt 16 procent van de stemmen en 26 procent wil blijven op De Vijverberg.

Bron: De Gelderlander

'Het is het feestje van Graafschap'

De Graafschap geeft donderdagavond tussen zeven en acht uur een presentatie over plannen voor een nieuw stadion op het stadhuis in Doetinchem. Belangstellenden, en dat zijn er heel wat, komen voor een dichte deur, want de bijeenkomst (voor de reguliere raad) is besloten.

Er komen vijf locaties aan de orde voor een nieuw stadion, waarvan er twee zeer serieus zijn: achter de Praxis bij de afrit van de snelweg en op het nog aan te leggen regionaal bedrijventerrein (RBT) bij Wehl. Saillant detail: het RBT stond als onderwerp op de commissie ruimtelijke zaken van 8 september maar is daar te elfder ure vanaf gehaald.

De Doetinchemse raadsleden zijn verdeeld over de besloten vergadering over het stadion van de club die van alle Achterhoekers is. Volgens Martin Thus (CDA) heeft de raad wethouder Peter Drenth om informatie omtrent de plannen van de club gevraagd. Thus: "Er deden geruchten de ronde over de club en stadion. Dus wilden we worden geïnformeerd. Op verzoek van De Graafschap is het besloten. Dat mag zolang er geen besluitvorming is. Het is hun feestje."

Volgens Henk Bloemers, commercieel directeur van De Graafschap, is het echter geen wens van de club om de presentatie achter gesloten deuren te houden. "Wel zullen we nu meer vertellen dan bij een bijeenkomst die niet besloten was", zegt Bloemers.

"Ik snap de geheimzinnigheid niet", zegt Henk Wubbels (DSD). "De Graafschap is gewoon een klant die grond wil kopen van het college, dus wat is het probleem? Ik wacht de presentatie af. Misschien is er meer aan de hand dan een normale grondverkoop."

Frans van Doesum (GroenLinks) snapt de beslotenheid wel: "Publiciteit kan invloed hebben op het vervolg. Maar welke rol de gemeente speelt, vraag ik me af. Een financiële band met de club is er immers niet meer. Misschien moet een bestemmingsplan worden gewijzigd, maar de gemeente gaat niet over de verhuizing van een bedrijf." Nol Verhoeven (VVD): "De banden zijn verbroken. Maar als De Graafschap naar een andere plek wil in Doetinchem hebben ze de gemeente al snel nodig."

Henri Moïze de Chateleux (D66): "Als het college een goede reden heeft een informatieve raad besloten te houden, heb ik geen bezwaar. Ik heb om uitleg gevraagd maar geen goede reden gehoord."

Bron: De Gelderlander
Mij zelf lijkt het terrein bij de praxis ook beter geschikt, is ook wat dichter bij het centrum en het oude stadion. 18.000 lijkt me ook een prima aantal. Ik hoop wel dat ze in de verre toekomst nog kunnen uitbreiden, niet dat je van die problemen zoals nu bij Groningen tegenkomt.
pi_61896951
Nou dat was weer kantje boord tegen De Treffers
Bloed, zweet en tranen!
pi_61897094
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Mij zelf lijkt het terrein bij de praxis ook beter geschikt, is ook wat dichter bij het centrum en het oude stadion. 18.000 lijkt me ook een prima aantal. Ik hoop wel dat ze in de verre toekomst nog kunnen uitbreiden, niet dat je van die problemen zoals nu bij Groningen tegenkomt.
Vind zelf, aan de andere kant van de A18, tegenover de mac een mooiere plaats

Maar het moet sowieso in Dtc blijven... Geen wehl
pi_61908441
De Treffers uit, altijd lastig
quote:
Mogelijk Guus Hiddink-stadion

Het nieuwe stadion van De Graafschap gaat mogelijk Guus Hiddink-stadion heten. De naam De Vijverberg verdwijnt in elk geval. De naam Guus Hiddink zou kunnen worden gebruikt om nieuwe bedrijven aan te trekken als sponsors.

De club heeft een sterke voorkeur om het stadion te bouwen bij de A18 op het nieuwe bedrijventerrein bij Wehl. De grond is daar eigendom van de gemeente Doetinchem.

Het stadion krijgt een uniek Achterhoeks karakter. De bedoeling is dat er bijna 19.000 mensen in kunnen
Bron: Omroep Gelderland
pi_61924049
Jeuh, gezellig naar Woonwagenkamp Emmen
Bloed, zweet en tranen!
pi_61924707
Met hoeveel komen jullie Zaterdag?
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:48:39 #287
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_61924774
We moeten tegen jannes voetballen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:38:28 #288
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61931777
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef Tiemie het volgende:
Idd.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61935903
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:45 schreef Lamzak_ het volgende:
Met hoeveel komen jullie Zaterdag?
Er waren nog zo'n 50 kaartjes te koop, maar ik weet niet hoeveel kaarten we hebben gekregen.
pi_61938915
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:48 schreef Tiemie het volgende:
En tegen de aanvoerder met de tattoos op zijn been! Wat een figuur is dat zeg.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61939443
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:26 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Er waren nog zo'n 50 kaartjes te koop, maar ik weet niet hoeveel kaarten we hebben gekregen.
Goede opkomst in elk geval.
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:19:11 #292
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_61948266
Nou tegen Twente vanavond. Niets te verliezen en stiekem hopen op een stuntje.
kloep kloep
pi_61948430
Twente voetbalt niet echt briljant, met zo'n laffe coach die iedereen achteruit laat lopen. Als de organisatie staat en we geen snelle goal tegenkrijgen dan krijgt Twente het nog erg lastig
Bloed, zweet en tranen!
pi_61948923
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik gefrustreerde gezichten om me heen zie
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_61949556
Dit is of: De start van een goede reeks / De start van een kwakkelend seizoen

We zijn nog steeds 12 wedstrijden ongeslagen!
pi_61950435
Het langst zonder...

Categorie Club(s) Duels

Zege Vitesse 5

Thuiszege Vitesse 3

Uitzege De Graafschap, Roda JC 9

Nederlaag FC Twente 12

Thuisnederlaag PSV 11

Uitnederlaag FC Twente 6

Gelijkspel NAC Breda 7

Doelpunt vóór Roda JC 2

De nul Sparta Rotterdam 15

0-0 ADO Den Haag 67

Doelpunt tegen De Graafschap 2
pi_61950466
Hehe wel mooi al 2 wedstrijden geen goal tegen, dat had ook niemand verwacht. Vanavond speelt Botje achterin als die tegen een Elia ofzo speelt gaat het vrees ik erg moeilijk worden.
pi_61961751
De hel van Enschede?
pi_61963842
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:39 schreef Roberto258 het volgende:
De hel van Enschede?
explain please.
pi_61963861
quote:
Op zondag 28 september 2008 02:15 schreef Lamzak_ het volgende: