Vreselijk hè die pupsquote:Op zondag 7 september 2008 02:54 schreef DuchessX het volgende:![]()
![]()
* DuchessX zit te kwijlen
Schitterend
kawaiiquote:Op zondag 7 september 2008 06:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Not to nom
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Djoekoe of Kjoebie. Verzin dr zelf maar een spelling bij die je ouders bevalt![]()
Of je gaat kijken in OUD in het babynamentopic, en dan kies je iemand uit die je niet mag en dan noem je je hond zoals het kind van diegene heet en dan ga je overal waar dat kind genoemd wordt posten
"zo heet mijn hond ook".
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Dipkip het volgende:
Djoekoe of Kjoebie. Verzin dr zelf maar een spelling bij die je ouders bevalt![]()
Of je gaat kijken in OUD in het babynamentopic, en dan kies je iemand uit die je niet mag en dan noem je je hond zoals het kind van diegene heet en dan ga je overal waar dat kind genoemd wordt posten
"zo heet mijn hond ook".
ooit en hopelijk op tijd kom je DE naam tegen!quote:Op donderdag 11 september 2008 08:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb ondertussen al een miljoen namen gezien en ffs, nog niet één naam die misschien wel aardig zou zijn, zelfs.
Ja, dat wist ik dus ook even niet meer nu hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Weeeeeeeeken zoeken naar een naam en dan zou het zoiets stoms worden?Wat denk je wel niet van mij
Mijn vader zou bij dit dier het laatste woord hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond het ook heel frustrerend om leuke namen voor de katten te zoeken. Vooral als je ze samen moet bedenken vind ik het leuk vriendlief niet. Vind vriendlief een naam leuk ik niet. Hij heeft wel zijn zin gekregen met Fire en Snowy. Dus als er ooit kinderen komen houd ik voet bij stuk. Succes nog ik weet hoe het voelt
Ik schrijf altijd tho -> though -> althoughquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus ook even niet meer nu hoor![]()
Maar goed, gelukkig maar
Geen flauw idee eigenlijk. Boy was er al een jaar of 3 eer ik eens aan kwam kakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
En wie had Boy gekozen? (zo heet de kat van mijn ouders ook ik mocht kiezen Boy of roy ik koos voor Boy)
Dat vond ik al een leuke naam toen ik 7 was en een naam voor het nieuwe kitten moest verzinnen. Gezien hoeveel mn moeder en ik bellen over onze katten, zou het verwarrend zijn als zij een Jules heeft en ik ookquote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hey eh Dipkip, vind jij Jules niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |