Maine Coon van tante, dat wist je wel toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef nokwanda het volgende:
QB, wie is Ace?
New love and you didn't tell me?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maine Coon van tante, dat wist je wel toch?
Het was zo leukZe blaffen al een beetje
Zoooooooo schattig. Als er één wakker is en de rest slaapt gaat ie in hun oren bijten omdat ze wakker moeten worden
Maar tante heeft de foto sgemaakt en haar internet lag er gisteren uit dus ik heb nog geen foto's
Geen idee. Misschien juist omdat ik perzen zo verschrikkelijk lelijk vindquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
Kreeg laatst ook een foto van zijn broertje, lijkt exact. Het zusje is zo een grijze, ik vind de broers mooier.
Hij voelt trouwens als fluweel! Jazz is ook keizacht enzo maar wel heel anders. Voelt wel lekker![]()
Hoe kom ik er dan toch bij dat jij voor Perzen ging?
Nou, geen flauw idee hoe ik daar dan bij kom. Zal wel Maine Coon geweest zijn danquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien juist omdat ik perzen zo verschrikkelijk lelijk vind
Heb natuurlijk gewoon iets met beestjes, maar als het om uiterlijk gaat heb ik absoluut niets maar dan ook niets met perzen.
Mijn schoonmoeder is beledigd omdat ik steeds zo hard moet lachen als ik haar kat ziequote:
Inderdaad, het lijkt steeds extremer te worden. Sowieso vind ik veel rassen er niet beter op geworden, niet alleen de golden maar bijvoorbeeld ook de siamees, oude siamese katten zien er zo veel mooier en sterker uitquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef nokwanda het volgende:
Mijn tante had 25 jaar geleden 2 perzen met stamboom. Die waren helemaal niet zo. Tegenwoordig zie ik ze echter alleen maar zo extreem.
Ik ben beidequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef Hekates het volgende:
AWWW!!
Zegge, even om zeker te zijn: Krijgen Queen Bee EN Harajuku nu beide een pup binnenkort?
Gelukkig keken de fokkers ook zo vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Wat een schattige snoetjes![]()
QB die andere mensen waarvan het kind bang was voor honden, die wisten niet hoe groot dit ras is? Hoe reageerde de eigenaar daarop? Ik zou toch zo mn twijfels hebben, klinkt alsof er best een kans is dat ze zich bedenken als de pup flink gaat groeien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |