en de enige blijkbaarquote:
Heb je't tegen D gezegd dat ik later kom?quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:19 schreef DR34M3R het volgende:
boehoehoeoeoeoeoeoe...
Vroeg beginnen wordt blijkbaar afgestraft... Ik zit hier net tien minuten en wat draaien ze... Rosanne... *snik*
is is gisteravond ook een NIEUWE koe het topic binnen gebracht. Maar blijkbaar heeft niemand dat WILLEN lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:33 schreef wonderer het volgende:
Maar doe dan iets NIEUWS in plaats van oude koeien... Die stinken zo
Jawel hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is is gisteravond ook een NIEUWE koe het topic binnen gebracht. Maar blijkbaar heeft niemand dat WILLEN lezen
Biatch heb je Miss Jay gezien en trouwens ben je op de foto geweest?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef MisterO het volgende:
Jerruh , ik heb Fergie's 'London Bridge' in mn hoofd zitten![]()
Of heb ik hem toch gemist?quote:
Cahir (en zijn kloontje BruineBanaan) hebben weer eens een ban gekregenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
@ Cahir: Ik heb dat Concentric Downpour shirt besteldThanks for the (sort of) tip! Hoop nou dat de maat een beetje fatsoenlijk is. Levertijd 4-5 weken, dus kan ff duren.
Zitten jullie nog steeds aan de schöne blauwe Donau ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen de zon schijnt, het leven is mooi en de koffie lekker, het gaat een mooie dag wordenvoor iedereen want ik haat niemand intens
helpt een kopje theequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, blijkbaar weer een ruzietje gemist. Ik ga toch maar teruglezen.
Damn, wat voel ik me ziek.
I know you LOVE mequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen de zon schijnt, het leven is mooi en de koffie lekker, het gaat een mooie dag wordenvoor iedereen want ik haat niemand intens
Geen ideequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:31 schreef Breezerslet het volgende:
Trouwens Angel wat heb je allemaal Zakje misdaan dat ie jou niet mag? Snap het namelijk niet helemaal ' bloos'
Geen ruzie. Zakje sprak zijn haat uit tegen 2 Fokkers waarbij hij de eerste wel bij naam durfde te noemen maar de tweede niet, omdat hij dacht dat ie de eerste wel kon noemen aangezien die toch al aaf en toe een discutabele reputatie heeft en de tweede volgens hem een "faux pas" zou zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, blijkbaar weer een ruzietje gemist. Ik ga toch maar teruglezen.
Theb je gedaan dan?quote:Damn, wat voel ik me ziek.
Yep zaterdag gaan we terug en zondag ga ik naar Engelandquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds aan de schöne blauwe Donau ?
Maar is het een groot geheim dat ie jou bedoeldequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ruzie. Zakje sprak zijn haat uit tegen 2 Fokkers waarbij hij de eerste wel bij naam durfde te noemen maar de tweede niet, omdat hij dacht dat ie de eerste wel kon noemen aangezien die toch al aaf en toe een discutabele reputatie heeft en de tweede volgens hem een "faux pas" zou zijn.
Ja niks. Behalve een nacht niet slapen omdat ik door hooikoorts oid een soort mega-verkoudheid heb, waarbij ik een hele drukkende koppijn heb, mijn keel als een rasp voelt, en ik misselijk ben. Ik durf niks te eten omdat ik bang ben voor de gevolgenquote:[..]
Theb je gedaan dan?
Niet altijd even lief ? Hoe durf je ! Na die vreselijke pann meet voelde ik me echt heel rottig , al gaf ik dat natuurlijk niet openlijk toequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben hier niet altijd lief tegen 'm nee, klopt. Maar tijdens de meet heb ik denk ik zo'n 5 wwoorden met hem gewisseld, nog niet eens eigeenlijk. Dus waar dan "intense haat" vandaan zou komen is voor mij ook een raadsel. Typisch emo's he... gaan meteen in extreme emoties
Mja, en die hebben we in dit topic toch niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las iets over een zoet iemand die altijd vrolijk was.
Ja dat zoet en vrolijk snapte ik ook niet helemaal. Maar het feit dat Hierissieweer hem ook niet mag (en dat gevoel krijg ik best wel richting mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is het een groot geheim dat ie jou bedoelde? Ik las iets over een zoet iemand die altijd vrolijk was
.
Of stiekem toch mij![]()
Nee ik ook niet. Als je het er dan toch ingooit, de eerste naam wel noemt omdat je denkt dat dat geen schade aan kan richten..... wees dan een vent en noem dan ook gewoon de 2e naam ongeacht de consequenties. Sowieso, welke consequenties? Alsof ik een hetze ga beginnen tegen iemand die me absoluut niet kent maar me wel intens haatquote:Ik hou niet zo van dat halve-waarheden-achtige vertellen. Beetje een half verhaal vertellen en dan als puntje bij paaltje komt geen namen noemen...
Heb je hooikoorts, of weet je dat niet? En eet dan pudding of zoiets.quote:[..]
Ja niks. Behalve een nacht niet slapen omdat ik door hooikoorts oid een soort mega-verkoudheid heb, waarbij ik een hele drukkende koppijn heb, mijn keel als een rasp voelt, en ik misselijk ben. Ik durf niks te eten omdat ik bang ben voor de gevolgen.
We hebben zo onze vrolijkere en zoetere types en onze minder vrolijke en zure types hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, en die hebben we in dit topic toch niet?
'k Heb geen idee...
En ik maar denken dat ik net nog altijd even lief en vrolijk werd genoemdquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Niet altijd even lief ? Hoe durf je ! Na die vreselijke pann meet voelde ik me echt heel rottig , al gaf ik dat natuurlijk niet openlijk toe. Wat jij deed was het erin wrijven en zuigen met valse posts, ik vind het reden genoeg om je niet te mogen. Misschien is intense haat inderdaad wat overdreven, maar soit, ik heb het je nooit vergeven
.
Ik weet niet of het echt hooikoorts is, maar het is in ieder geval een soort allergie van stoffige dingen, en dat kan een oud boek zijn (helaasquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Heb je hooikoorts, of weet je dat niet? En eet dan pudding of zoiets.
Ach, ik was razend, dan flap ik er wel vaker iets uit wat misschien niet altijd even aardig en weloverwogen is, laat staan waarheidsgetrouw. Daarbij mag je wat mijn part gerust je mening spuien hoor, geen enkel probleem, maar verwacht alleen niet dat ik die op prijs stel ( maar aangezien je dat waarschijnlijk weinig kan schelen, zie ik eigenlijk geen probleem).quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik net nog altijd even lief en vrolijk werd genoemd
Maar wat dacht je van de woorden die er gezegd zijn over mijn buurjongen door jou? Die jij absoluut niet kende, zelfs niet van internet, maar die toch blijkbaar wel een serieuze bedreiging vormden voor je plannen met Nathan (en terecht zoals bleek). Niet echt classy he?
Volgens mij kwamen de valse posts meer van de nr 2 dan van mij, maar ik kan er ook wat van ja. Vond het dan ook een vrij smakeloos gezicht de hele avond en dat heb ik duidelijk laten weten. Ik vraag ook helemaal niet voor vergeving,. Vraag ik nooit voor het geven van mijn mening.
Duh, natuurlijk had ik de volgende dag grote bedenkingen bij wat ik gedaan had, maar dat is een naar trekje van mij, zelfs als ik ergens ongelijk o.i.d. in heb ( in bijv. discussies) bijt ik me vast, graaf ik me helemaal in, omdat ik het vreselijk vind om toe te geven dat ik fout zat of iets verkeerd heb gedaan. Heel slecht natuurlijk, maar ik probeer het te verbeterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn om mijn mening te geven, al was ik er (godzijdank) niet bij, als een mening van iemand die je niet kent over het handelen van jezelf je zo veel doet, dan kan dat toch alleen maar betekenen dat je zelf ook al je bedenkingen of schaamte voor de handeling hebt?
Als je gewoon volledig dacht dat je in je recht stond en gewoon gedaan hebt wat goed voelt dan zou een mening van iemand anders toch niet zo belangrijk moeten zijn.
Wat ik me dan wel weer afvraag is dat die buurjongen met iemand het bed induikt die de hele avond met een ander heeft staan kleffen. Zoiets zou ik zelfs niet doen. Maar goed dat is geen oordeel gewoon een vraag (alhoewel ik het wel sletterig vind)quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik net nog altijd even lief en vrolijk werd genoemd
Maar wat dacht je van de woorden die er gezegd zijn over mijn buurjongen door jou? Die jij absoluut niet kende, zelfs niet van internet, maar die toch blijkbaar wel een serieuze bedreiging vormden voor je plannen met Nathan (en terecht zoals bleek). Niet echt classy he?
Volgens mij kwamen de valse posts meer van de nr 2 dan van mij, maar ik kan er ook wat van ja. Vond het dan ook een vrij smakeloos gezicht de hele avond en dat heb ik duidelijk laten weten. Ik vraag ook helemaal niet voor vergeving,. Vraag ik nooit voor het geven van mijn mening.
uhu vond zelf ook best wel raarquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben hier niet altijd lief tegen 'm nee, klopt. Maar tijdens de meet heb ik denk ik zo'n 5 wwoorden met hem gewisseld, nog niet eens eigeenlijk. Dus waar dan "intense haat" vandaan zou komen is voor mij ook een raadsel. Typisch emo's he... gaan meteen in extreme emoties
ja maar toch heb ik het idee dat je wel het hele valse gebeuren bij ang3l op zijn bord hebt neergelegd terwijl ik eigenlijk niet echt het idee heb gehad dat ht zozeer allemaal zin schuld en zijn valsheid was... integendeel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk had ik de volgende dag grote bedenkingen bij wat ik gedaan had, maar dat is een naar trekje van mij, zelfs als ik ergens ongelijk o.i.d. in heb ( in bijv. discussies) bijt ik me vast, graaf ik me helemaal in, omdat ik het vreselijk vind om toe te geven dat ik fout zat of iets verkeerd heb gedaan. Heel slecht natuurlijk, maar ik probeer het te verbeteren.
Me Joystickquote:
ja vreemd dat die oude koe zo de aandacht blijft trekken, terwijl die nieuwe stier die er naast staat compleet genegeerd wordtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Cazman het volgende:
Bitches, ga eens wat nuttigs doen.
Jullie ratelen maar door om een onderwerp dat doodgewoon totaal niet boeit. Ik dacht dat mannen dit nooit interesseerde maar juist vrouwen. Achter de ruig om roddelen, vals zijn, die heeft gezegd dat die andere heeft gezegd dat ik heb gezegd dat die koe een taalachterstand heeft.
NOU EN!!!??? Ik ga me sokken rangschikken.
Inderdaad en die nieuwe stier heeft nu wel wat aandacht nodig. Straks wordt ie nog moeilijk opvoedtbaar en gaat hij het criminele rodeocircuit nog in.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vreemd dat die oude koe zo de aandacht blijft trekken, terwijl die nieuwe stier die er naast staat compleet genegeerd wordt
Welke bedoel je bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:28 schreef Cairon het volgende:
Cazman... voor die opmerking maak ik je finaal kapot! KAPOT! Hoor je me Cazman! Zo sweer ik!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Cazman het volgende:
Jullie ratelen maar door om een onderwerp dat doodgewoon totaal niet boeit. Ik dacht dat mannen dit nooit interesseerde maar juist vrouwen. Achter de ruig om roddelen, vals zijn, die heeft gezegd dat die andere heeft gezegd dat ik heb gezegd dat die koe een taalachterstand heeft.
ik ga uitgedrukte peuken tellen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Cazman het volgende:
dat beest dat al vanaf gisteravond/vannacht staat te verpieteren naast die oude koe van Panngatequote:
Wie dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat beest dat al vanaf gisteravond/vannacht staat te verpieteren naast die oude koe van Panngate
Ik maak geen keuze, dit is een consumptie maatschappij, dus ik zeg ALLEMAAL!quote:
Ik ga koffie drinken met de secretaresses hier (over roddelen gesproken, die kunnen er wat van)quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga uitgedrukte peuken tellen...
en aanmaning verwerken
kom je vanmiddag wel nog controleren of de geworpen handschoen is opgepakt ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga koffie drinken met de secretaresses hier (over roddelen gesproken, die kunnen er wat van)
ik haakte af toen ie zoet en lief noemdequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zoet en vrolijk snapte ik ook niet helemaal. Maar het feit dat Hierissieweer hem ook niet mag (en dat gevoel krijg ik best wel richting mij) en G_E al zei dat de uitersten van het alfabet elkaar niet mogen dus (Z en de A, zoveel zijn er niet met A) brengt de verdenking wel bij mij he
[..]
Nee ik ook niet. Als je het er dan toch ingooit, de eerste naam wel noemt omdat je denkt dat dat geen schade aan kan richten..... wees dan een vent en noem dan ook gewoon de 2e naam ongeacht de consequenties. Sowieso, welke consequenties? Alsof ik een hetze ga beginnen tegen iemand die me absoluut niet kent maar me wel intens haat![]()
[..]
Heb je hooikoorts, of weet je dat niet? En eet dan pudding of zoiets.
Heb je het nu over wat er over mijn buurman gezegd is? Was je toen razend? Lieve schat.... dat was al gedurende de dag toen je die jongen uberhaubt nog nooit gezien had. Wij kwamen namelijk pas 's avonds aan. Remember? Als jij je al zo razend kan maken oveer iemand die je nog nooit gezien hebt .... knapquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach, ik was razend, dan flap ik er wel vaker iets uit wat misschien niet altijd even aardig en weloverwogen is, laat staan waarheidsgetrouw.
Je hoeft mijn mening niet op prijs te stellen. Kan me voorstellen dat je dat niet doet aangezien het niet jouw mening is en de mening je bekritiseerd.quote:Daarbij mag je wat mijn part gerust je mening spuien hoor, geen enkel probleem, maar verwacht alleen niet dat ik die op prijs stel ( maar aangezien je dat waarschijnlijk weinig kan schelen, zie ik eigenlijk geen probleem).
Je walgt van mequote:Och er is in dit topic wel een tweetal waarvan ik werkelijk walg, één omdat hij zo'n mierzoete kwal is, de ander omdat het gewoon een zak is, maar ik ga echt niet zeggen wie ik zum kotzen vind, want dan krijg ik het halve topic over me heen.
Ik ben zo gemeen en achterbaks dat ik je voor je eigen daden verantwoordelijk hield. Ik had een weekendje Luxemburg opgegeven voor die Pann-mislukking. De dingen die ik naar jou toe smeet, zijn de dingen die in principe iedereen heeft gezien. En de walging die ik uitsprak is ook braaf gebaseerd op dat wat behoorlijk zichtbaar was.quote:Ik heb een keer een halve avond met hem opgescheept gezeten, ik vind hem naar, achterbaks, gemeen,een ontzettende nerd en vadsig.
Mij ook?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik mensen die ik van FOK! ken ook bij voorbaat al niet mag. Slecht he
.
Me hond heb ik opgegeten. Hij was me te irritant. Wil je een afpraak maken of kom je even langs? Ik zit in het VGZ kantoor in Tilburg op het momentquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik maak geen keuze, dit is een consumptie maatschappij, dus ik zeg ALLEMAAL!
Ik maak je kapot! KAPOT! Ik krijg je nog wel! Jou en je kleine hondje!
Leer mij m'n buurjongen kennenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel weer afvraag is dat die buurjongen met iemand het bed induikt die de hele avond met een ander heeft staan kleffen. Zoiets zou ik zelfs niet doen. Maar goed dat is geen oordeel gewoon een vraag (alhoewel ik het wel sletterig vind)
Ik had het specifíek over jou! Stomme del die je bent!quote:
als de kat van muis is dansen de muizen op tafel jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ooh dat doen jullie hier als ik even niet kijk.
1 van de dingenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ooh dat doen jullie hier als ik even niet kijk.
Dus er was geen gigantische orgie in jouw slaapkamer met tientallen homo's uit dit topic die allemaal elkaars ogen eruit krasten om vervolgens elkaar bloed weer te drinken en daarmee een eeuwenoud broederschap aanwakkerde zodat ze nu de wereld over gaan nemen en iedereen die ze tegenstaat dood gaan bitchen de rest helemaal platneuken?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leer mij m'n buurjongen kennenDat kan net zo'n vals kreng zijn als ik. Hij vond het erg vermakelijk dat iemand die hem niet kende (Zakje) zo duidelijk maakte dat hij hem niet mocht, alleen maar omdat ie concurrentie zag in heem. De klauwen werden dan ook meteen in Nathan geslagen toen het feest amper was begonnen en Mitch heeeft zich er vanaf 't beegin af aan niet mee bemoeit. Die actie van 's avond.... purely to prove a point
Sowieso is er veel minder gebeurd dan wat nu lijkt te worden beschreven.
Ik dacht al, anders is echt mijn hele reputatie naar de maan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het specifíek over jou! Stomme del die je bent!
ik kom wel die kant op... dan zal ik wel even verhaal komen halen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Me hond heb ik opgegeten. Hij was me te irritant. Wil je een afpraak maken of kom je even langs? Ik zit in het VGZ kantoor in Tilburg op het moment
Pannquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Cazman het volgende:
Wat is trouwens dat Pann feest? Dat moet iets geweldigs zijn geweest
DVD kantoor Regio Zuid. Moet je je even melden bij de balie en ik kom wel naar beneden anders kom je het gebouw verder niet inquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kom wel die kant op... dan zal ik wel even verhaal komen halen!
De Orangerie, maar dan met meer dans, en een jonger en wanhopiger publiek.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Cazman het volgende:
Wat is trouwens dat Pann feest? Dat moet iets geweldigs zijn geweest
Pedopop dus. erg interessantquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
De Orangerie, maar dan met meer dans, en een jonger en wanhopiger publiek.
Vergeet niet de nasleep waar je U tegen zegtquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
De Orangerie, maar dan met meer dans, en een jonger en wanhopiger publiek.
Lijkt me heel verstandig om die bij voorbaaat maar alvast INTENS te gaan haten jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik mensen die ik van FOK! ken ook bij voorbaat al niet mag. Slecht he
.
Ja zoiets. En Cairon moest daar allemaal klagend en tierend doorheen slapenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus er was geen gigantische orgie in jouw slaapkamer met tientallen homo's uit dit topic die allemaal elkaars ogen eruit krasten om vervolgens elkaar bloed weer te drinken en daarmee een eeuwenoud broederschap aanwakkerde zodat ze nu de wereld over gaan nemen en iedereen die ze tegenstaat dood gaan bitchen de rest helemaal platneuken?!
Doodgewoon mijn naam. Ik sta in de telefoonlijst maar erg veel tijd heb ik niet vanmiddagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:07 schreef Cairon het volgende:
moet ik nog naar een specifieke naam vragen?
Sonde, ik was mee gaan platneukenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. En Cairon moest daar allemaal klagend en tierend doorheen slapen
Oh yes he did honey *points* It was YOU!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Cairon het volgende:
jerruh, bitch, you did not just go there!
en wat doe ik dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh yes he did honey *points* It was YOU!
Maar wij weten toch dat een Ventrue altijd schreeuwend vooraan staat en een Toreador met iets meer stijl? Ze bedoelen hetzelfde, hebben hetzelfde venijn, maar de ene doet het met iets meer stealth en subterfugeJij bent de steunpilaar die vooraan gaat staan en de klappen opvangt. Ik ben het fluisterende beeld wat op je staat
Hij sleept nu blijkbaar nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er was amper nasleep
Ben er alweer, maar ga zo lunchen dus niet voor lang. Ach en die handschoen laat maar dat zijn toch ook oude koeien of niet ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je vanmiddag wel nog controleren of de geworpen handschoen is opgepakt ?
Dan ram ik je morgen wel in elkaar, want ik moet braaf gaan werken vanmiddag/avond.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Doodgewoon mijn naam. Ik sta in de telefoonlijst maar erg veel tijd heb ik niet vanmiddag
Je vergeet de visuele instelling van de Toreador EN zijn player....quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef Cairon het volgende:
Ruth is een zwaarlijvige joodse vrouw, hoe haar man Shlomo haar straea liefkoost, hoe zijn droge tong langs haar met spataderen geplaagde been omhoog kruipt, hoe hij de binnenkant van Ruth's dijen likt, hij zal het pokdalige landschap met zijn lippen kussen, telkens hoger. De geur van dode vis walmt uit haar grote-meisjes-onderbroek. De acne op haar billen word door Shlomo's magere hand liefkozend gestreeld.
Horeca baantje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dan ram ik je morgen wel in elkaar, want ik moet braaf gaan werken vanmiddag/avond.
Tenzij SAJ nog een groter en sensationeler verhaal heeftquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sleept nu blijkbaar nognoem ik geen "amper"!
Tot nu toe blaf je vooral in het verhaal en zoek je ruzie of wordt er ruzie met je gezocht. Temper temper dear puppy of the Prince. We zijn je daarna eigenlijk niet meer tegengekomen. Maar ik vrees dat dat niet lang meer zal duren en je voor de keel van de zigeuner gaatquote:
blaffen en ja en amen knikken wat een Ventrue je opdraagt, zoals een geslagen loopse teef!quote:
Mitchell is zwanger van de liefdesbaby van Narthan?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij SAJ nog een groter en sensationeler verhaal heeft.
"goede avond, u spreekt met ziggo..."quote:
Ik heb ze wel, maar bewaar ze nog ff.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij SAJ nog een groter en sensationeler verhaal heeft.
Gangrel spijbeltquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe blaf je vooral in het verhaal en zoek je ruzie of wordt er ruzie met je gezocht. Temper temper dear puppy of the Prince. We zijn je daarna eigenlijk niet meer tegengekomen. Maar ik vrees dat dat niet lang meer zal duren en je voor de keel van de zigeuner gaat
ik had hem net omschreven als nieuw stier naast die oude koequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben er alweer, maar ga zo lunchen dus niet voor lang. Ach en die handschoen laat maar dat zijn toch ook oude koeien of niet ?
is dat nog wel leuk als ze zo'n bedrijf wel lanceren maar de back office niet op orde hebben ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
"goede avond, u spreekt met ziggo..."
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had hem net omschreven als nieuw stier naast die oude koe
maar het blijken parels voor de zwijnen, dus staak ook ik mijn verdere pogingen
Andere volgorde:quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Cybart het volgende:
Ej mensen mensen
doe eens een samenvatting...
Zakje neukt met Nathan?
Angel heeft hem daarom uitgelachen?
Zakje beledigd daarop een maat van Angel?
iedereen boos?
Ik wel. Eentje die mag dansen met mijn rode lap in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef Cairon het volgende:
ik ook niet
Als het waar is met dat neuken. ZOu ik nu ook lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Cybart het volgende:
Zakje neukt met Nathan?
Angel heeft hem daarom uitgelachen?
Nee ik geniet, want Cahir is weer gebannedquote:iedereen boos?
Nieuwe kopequote:en mn portomonee is kapot
nouja, er zit dus een beetje een kern van waarheid in...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als het waar is met dat neuken. ZOu ik nu ook lachen
zo'n hekel aan hem?quote:Nee ik geniet, want Cahir is weer gebanned
ga ik zo doen...quote:Nieuwe kope
oh zeker wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:30 schreef Cazman het volgende:
Zijn er geen foto's gemaakt op die Pannenwedstrijd?
Zo je willen! Je bent gewoon jaloers!quote:
Wat Zakje dan ook meestal volledig aan zich langs laat gaan is dat ik net zo hard, misschien nog wel harder uit heb gehaald naar Nathan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef Cybart het volgende:
nouja, er zit dus een beetje een kern van waarheid in...
euhm zakje, is Nathan niet gewoon lichamelijk in staat geweest (qua leeftijd en ontwikkeling) om je vader te kunnen zijn?
Dat bedoelde ik van dat lachen inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, er zit dus een beetje een kern van waarheid in...
euhm zakje, is Nathan niet gewoon lichamelijk in staat geweest (qua leeftijd en ontwikkeling) om je vader te kunnen zijn?
[..]
zo'n hekel aan hem?
gewoon over zn posts heen lezen is ook een optie
[..]
ga ik zo doen...
Het is dat K-I-N-D-E-R-P-O-R-N-O nu niet echt een hit-titel is, anders waren er vast een cowboy, indiaan, politieagent en bouwvakker mee aan de haal gegaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wat Zakje dan ook meestal volledig aan zich langs laat gaan is dat ik net zo hard, misschien nog wel harder uit heb gehaald naar Nathan.
Ik weet dat CDP en Nathan goede vrienden van elkaar zijn...
ik wil geen gerucht de wereld in helpen maar.....
CPD is 19 ofzo...
ik ga kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik van dat lachen inderdaad.
En ik heb helemaal geen hekel aan em. Maar ik geniet als ie gebanned wordt. 'Tis een kind dat in de picture wilt staan. Zo ken ik er wel meer op het MBO. Ik geef les /ga les geven aan zulke kids. Ik ben wel wat verder dan dat.
Maar hij reageert zo prachtig. Ik had de berichten moeten laten staan op me fotoboek. Misschien staan ze nog op die van hem
Al die blanke kinderen lijken op elkaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Cazman het volgende:
Geen idee. Was ie dat 2 jaar geleden ook al niet?
blanke kinderen zijn voor paupersquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
Al die blanke kinderen lijken op elkaar.
alsof ik met een 'o'n grote rode boerenzakdoek naar dat beest durf te zwaaienquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga mijn mond ook houden. Straks wordt ik niet meer als lief en mierzoet gezien!
Van deze stier blijf ik af!
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef Cairon het volgende:
ik ook niet
wie gaat er dan auditeren voor de rol van Carmen ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Eentje die mag dansen met mijn rode lap in ieder geval
Ik speel in Vampire niet voor niets de Toreador
Die staan al maanden bij Wonderer op de site. Die was toen hoffotograafquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:30 schreef Cazman het volgende:
Zijn er geen foto's gemaakt op die Pannenwedstrijd?
Sam een stier noemen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vreemd dat die oude koe zo de aandacht blijft trekken, terwijl die nieuwe stier die er naast staat compleet genegeerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |