Meneer Draagtas.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Meneer Draagtas: " Goed meneer Tipsch, ik denk dat we er zo uit zijn, welkom bij Firma Draagtas"
Tipsch: "Hoho, meneer Draagtas, ik zie dat er nog 1 ding ontbreekt in mijn contract. Ik wil wel genoteerd hebben dat er minimaal 4 uur per dag geFokt kan worden"
Meneer Draagtas: " Ge-wat?
Tipsch: " GeFokt! Je weet wel Brother, Stabiel enzo. "
Meneer Draagtas: " Uh..ja...Ja dat zal vast geen probleem zijn.....denk ik...."
Zo wáár. Zo ging het! Alleen is die 4 uur 2 uur geworden, we hebben gemiddeld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Meneer Draagtas: " Goed meneer Tipsch, ik denk dat we er zo uit zijn, welkom bij Firma Draagtas"
Tipsch: "Hoho, meneer Draagtas, ik zie dat er nog 1 ding ontbreekt in mijn contract. Ik wil wel genoteerd hebben dat er minimaal 4 uur per dag geFokt kan worden"
Meneer Draagtas: " Ge-wat?
Tipsch: " GeFokt! Je weet wel Brother, Stabiel enzo. "
Meneer Draagtas: " Uh..ja...Ja dat zal vast geen probleem zijn.....denk ik...."
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:04 schreef tipsch het volgende:
Dank dank, gaat allemaal goed komen. Enne, ik heb in mijn arbeidsvoorwaarden idd precies 2 uur p.d. fok gereserveerd. Wat een onderhandelaar is die man.
Nou, jij ook gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer.
Twee gesprekken gehad, ik ga iets heel moois doen gedurende mijn afstudeerperiode.
De deal is rond, alleen nog wat formaliteiten afhandelen.
Ze vonden de voorstelling schitterend
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer.
Twee goede gesprekken gehad, ik ga iets heel moois doen gedurende mijn afstudeerperiode.
Tussen de twee gesprekken door had ik een mantra: smash-it! smash-it!
Schijnbaar heeft dat gewerkt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben zo blij dat mijn poes honkvast is
De zomer komt eraan he. We gaan dit jaar gelukkig niet op vakantie met z'n allen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, jij ook gefeliciteerd.Het is de dag van goeie berichten en nieuwe banen.
Leuk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer.
Twee goede gesprekken gehad, ik ga iets heel moois doen gedurende mijn afstudeerperiode.
Schijnbaar heeft dat gewerkt(+ dat ik iets gemeen had met een interviewer wat ik hier niet zomaar neer kan zetten).
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
De zomer komt eraan he. We gaan dit jaar gelukkig niet op vakantie met z'n allen.
Zeg ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wat had je gemeen met de interviewer?
Probeer eens, niet zomaar.
Wát een dag vandaag, Tipsch nieuwe baan, jij nieuwe baan, Peter lage bloeddruk, NederlandKampioenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer.
Schijnbaar heeft dat gewerkt(+ dat ik iets gemeen had met een interviewer wat ik hier niet zomaar neer kan zetten).
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik niet
De HR dame vroeg nog of ik over lijken ging
Hoe dan!?!
Hahaha.. Ik zal het onthouden voor mijn eerstvolgende sollicitatie. Gewoon in de wc voor de spiegel: Ikke! Ikke!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
Wat doet jouw poes precies?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al die poezen hier?
De een wordt gestoken door een bij, de ander is onvindbaar en de mijne kopieert zich suf ...
De opmerking: dan neem ik je wel levend kwam direct in mij op, maar ik wilde natuurlijk wel door de procedure heen komen + als ik dat zou zeggen zou die mantra backfiren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel helder durven aangeven dat je geen necrofiel bent.
Die copy'd. En copuleert ook soms. En dan spint ze van genoegen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
Wat doet jouw poes precies?
Hè getver, wat klinkt dat lekker vies!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die copy'd. En copuleert ook soms. En dan spint ze van genoegen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik zal het onthouden voor mijn eerstvolgende sollicitatie. Gewoon in de wc voor de spiegel: Ikke! Ikke!
Ja, wat is het nou? Lekker of vies?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
Hè getver, wat klinkt dat lekker vies!
Leg nou die laatste plus eens uit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
De opmerking: dan neem ik je wel levend kwam direct in mij op, maar ik wilde natuurlijk wel door de procedure heen komen + als ik dat zou zeggen zou die mantra backfiren.
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef Dementor het volgende:
God is trouwens ook nog twee keer ter sprake gekomen tijdens de gesprekken.
Life has a melody, Tipsch. A rhythm of notes which become your existence once played in harmony with God's plan.quote:
Ja, jezus hé.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Life has a melody, Tipsch. A rhythm of notes which become your existence once played in harmony with God's plan.
Die kwam zwaar overstuur weer naar boven zo vlak voor het weekend, de arme kerel.quote:
Het bruggetje naar necrofilie was geboren. We kunnen nog steeds niet over water lopen, immers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kwam zwaar overstuur weer naar boven, de arme kerel.
Oh heerlijk. Kende dit niet.quote:
"Het was allemaal terrific en reuze excitingquote:
Nee, maar daar kunnen we beter over ophouden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef petraa het volgende:
@ Dementor. Feli met je nieuwe baan en Tipsch ook!
Dat wat je gemeen had met je toekomstige baas, is dat soms toevallig FOKKEN?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar daar kunnen we beter over ophouden.
Oh ik Kane!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef Dementor het volgende:
De stilte is killing brother.
Ik heb heeeeel hard The Rolling Stones op staan.
Het album is het downloaden waard?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Géniáál!
Weet je wat ik laatst zag in de stad? Een neger! Zo'n zwarte! Ik heb de politie gebeld.
De Jeugd van Tegenwoordig roeleert zwaar.
Ik zing namelijk die liedjes mee dus het is af en toe beter dat ik mezelf niet kan horenquote:
Kopen!quote:
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
Kopen!
Ga je naar een karaoke bar toe dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zing namelijk die liedjes mee dus het is af en toe beter dat ik mezelf niet kan horen
Een paar dagen oefenen en het zit erin, ik heb al een paar artiesten onder de knie
Ik zit stiekum al te downloaden!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het album is het downloaden waard?
Nee zo ver ga ik nou ook weer nietquote:
Dan gooi ik er toch een heel mooi liedje in?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef petraa het volgende:
Wat is het stil hier! Ik kan nie zo goed tegen stiltes
Als ik de hond uit ga laten, dan heb ik me ipod op en bler ik ook regelmatig mee en dan denk ik oeps als ik mensen zie kijken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee zo ver ga ik nou ook weer niet
Ik vind het gewoon kickass om het gevoel van de artiest in me op te nemen en zo die teksten mee te zingen.
Muziek moet je voelen!
Ik zing ook wel eens met als ik in het OV zit met mijn oordopjes in, krijg ik wel eens een duw van een vriend
Boh.
![]()
Wat een vreselijk rotnummer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Dan gooi ik er toch een heel mooi liedje in?
Hahaha. Sorry. Hahaha. Net zo'n verliefd schoolmeisje die haar naam met allerlei achternaamcombinaties in haar schriftje zit te pennen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
Ik betrap me er nu zelf op dat ik overal hartjes op teken.
Hoe dan!?
* Dementor gooit papieren weg!
Sorry, het verboden woord!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry. Hahaha. Net zo'n verliefd schoolmeisje die haar naam met allerlei achternaamcombinaties in haar schriftje zit te pennen.
Dankjewel, dit lijkt al ergens op.quote:
Grappig dat stukje over de compôtequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Copycat het volgende:
Mét hilarische dialoog tussen twee xenofobe ouwe besjes,.
(En nu hou ik op over mijn nieuwe aanwinst)
geweldig, heb weinig tijd maar even snel deze gekeken, voor de rest zie ik allemaal felicitaties staanquote:
Hip Hip hoorayquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geweldig, heb weinig tijd maar even snel deze gekeken, voor de rest zie ik allemaal felicitaties staan
weet alleen niet waar het allemaal over gaat maar in ieder geval
IEDEREEN GEFELICITEERD MET WAT DAN OOK![]()
![]()
zo ben nu weer weg..........
tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |