quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik zal het onthouden voor mijn eerstvolgende sollicitatie. Gewoon in de wc voor de spiegel: Ikke! Ikke!
Ja, wat is het nou? Lekker of vies?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef noekje het volgende:
Hè getver, wat klinkt dat lekker vies!
Leg nou die laatste plus eens uit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
De opmerking: dan neem ik je wel levend kwam direct in mij op, maar ik wilde natuurlijk wel door de procedure heen komen + als ik dat zou zeggen zou die mantra backfiren.
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef Dementor het volgende:
God is trouwens ook nog twee keer ter sprake gekomen tijdens de gesprekken.
Life has a melody, Tipsch. A rhythm of notes which become your existence once played in harmony with God's plan.quote:
Ja, jezus hé.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Life has a melody, Tipsch. A rhythm of notes which become your existence once played in harmony with God's plan.
Die kwam zwaar overstuur weer naar boven zo vlak voor het weekend, de arme kerel.quote:
Het bruggetje naar necrofilie was geboren. We kunnen nog steeds niet over water lopen, immers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kwam zwaar overstuur weer naar boven, de arme kerel.
Oh heerlijk. Kende dit niet.quote:
"Het was allemaal terrific en reuze excitingquote:
Nee, maar daar kunnen we beter over ophouden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef petraa het volgende:
@ Dementor. Feli met je nieuwe baan en Tipsch ook!
Dat wat je gemeen had met je toekomstige baas, is dat soms toevallig FOKKEN?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar daar kunnen we beter over ophouden.
Oh ik Kane!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef Dementor het volgende:
De stilte is killing brother.
Ik heb heeeeel hard The Rolling Stones op staan.
Het album is het downloaden waard?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Géniáál!
Weet je wat ik laatst zag in de stad? Een neger! Zo'n zwarte! Ik heb de politie gebeld.
De Jeugd van Tegenwoordig roeleert zwaar.
Ik zing namelijk die liedjes mee dus het is af en toe beter dat ik mezelf niet kan horenquote:
Kopen!quote:
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
Kopen!
Ga je naar een karaoke bar toe dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zing namelijk die liedjes mee dus het is af en toe beter dat ik mezelf niet kan horen
Een paar dagen oefenen en het zit erin, ik heb al een paar artiesten onder de knie
Ik zit stiekum al te downloaden!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het album is het downloaden waard?
Nee zo ver ga ik nou ook weer nietquote:
Dan gooi ik er toch een heel mooi liedje in?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef petraa het volgende:
Wat is het stil hier! Ik kan nie zo goed tegen stiltes
Als ik de hond uit ga laten, dan heb ik me ipod op en bler ik ook regelmatig mee en dan denk ik oeps als ik mensen zie kijken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee zo ver ga ik nou ook weer niet
Ik vind het gewoon kickass om het gevoel van de artiest in me op te nemen en zo die teksten mee te zingen.
Muziek moet je voelen!
Ik zing ook wel eens met als ik in het OV zit met mijn oordopjes in, krijg ik wel eens een duw van een vriend
Boh.
![]()
Wat een vreselijk rotnummer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Dan gooi ik er toch een heel mooi liedje in?
Hahaha. Sorry. Hahaha. Net zo'n verliefd schoolmeisje die haar naam met allerlei achternaamcombinaties in haar schriftje zit te pennen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
Ik betrap me er nu zelf op dat ik overal hartjes op teken.
Hoe dan!?
* Dementor gooit papieren weg!
Sorry, het verboden woord!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry. Hahaha. Net zo'n verliefd schoolmeisje die haar naam met allerlei achternaamcombinaties in haar schriftje zit te pennen.
Dankjewel, dit lijkt al ergens op.quote:
Grappig dat stukje over de compôtequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Copycat het volgende:
Mét hilarische dialoog tussen twee xenofobe ouwe besjes,.
(En nu hou ik op over mijn nieuwe aanwinst)
geweldig, heb weinig tijd maar even snel deze gekeken, voor de rest zie ik allemaal felicitaties staanquote:
Hip Hip hoorayquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geweldig, heb weinig tijd maar even snel deze gekeken, voor de rest zie ik allemaal felicitaties staan
weet alleen niet waar het allemaal over gaat maar in ieder geval
IEDEREEN GEFELICITEERD MET WAT DAN OOK![]()
![]()
zo ben nu weer weg..........
tot later
ik vindt rolling stones niet cool ben ik te jong voorquote:
Die band speelt in op een universeel gevoel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik vindt rolling stones niet cool ben ik te jong voor
nee draai het maar om 21quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die band speelt in op een universeel gevoel.
Hoe kun je daar te jong voor zijn, ik neem aan dat je geen 12 bent?
Dan ben je toch oud genoeg?quote:
ja oke je hebt gelijk dementorquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ben je toch oud genoeg?
Je kunt er ook simpelweg niet van houden.
Was dat hetzelfde bedrijf ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Dementor het volgende:
De deal is rond, alleen nog wat formaliteiten afhandelen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al een 12 jarige die drankjes tot diep in de nacht rondbrengt
We leven niet in Neverland.
Nee een nieuw bedrijf.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde bedrijf ?
In ieder geval congrats Dude !!!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef petraa het volgende:
Wat is het stil hier! Ik kan nie zo goed tegen stiltes
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ben je toch oud genoeg?
Je kunt er ook simpelweg niet van houden.
Ik dacht al een 12 jarige die drankjes tot diep in de nacht rondbrengt
We leven niet in Neverland.
Om het met muziek te zeggen: OKEEEEEEEJ...............quote:
Eens zien of ik dat gevoel met muziek uit kan drukken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Om het met muziek te zeggen: OKEEEEEEEJ...............
http://www.evilshare.com/6c9825c8-94d4-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Gefeliciteerd man !!!
quote:
Het extra ingrediënt in deze versie is luchtigheid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Bedankt, het product Dementor 2.0 slaat schijnbaar aan.
Dit was me twee weken geleden never nooit gelukt.
Ja!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het extra ingrediënt in deze versie is luchtigheid?
Nou nog een fotootje van Dementor 2.0 richting S.I. sturen en wie weetquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Bedankt, het product Dementor 2.0 slaat schijnbaar aan.
Dit was me twee weken geleden never nooit gelukt.
"Deuren".quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou nog een fotootje van Dementor 2.0 richting S.I. sturen en wie weet
gaan er deuren open voor je die tot nu toe gesloten waren
Bij de meeste meisjes is het de bedoeling dat je jezelf wat preutser opstelt in hetquote:
Ik doe vaak dingen die niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij de meeste meisjes is het de bedoeling dat je jezelf wat preutser opstelt in het
begin. CBT enzo kan altijd nog
Moderne blues, dub, minimal dance..........quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik doe vaak dingen die niet de bedoeling zijn.
Rebels enzo.
Zoiets.
Lekker laag? noem eens een genre![]()
Ik zal even kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moderne blues, dub, minimal dance..........
Gewoon iets vets waar ik de buren mee kan pesten![]()
Ah ik weet wat je wilquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zoiets als ik net op evilshare voor je zette vinnik wel lekker op dit moment.
Ik ben nu via Jeff Buckley bij Marco Borsato met 'Ik weet dat je gaat' terechtgekomen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah ik weet wat je wil
Nu nog even zien of ik iets heb.
Zet die soul jazz eens op evilshare als je wil.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nu Soul Jazz - Verve Jazz club in flac op staan. (verzamelalbum met nummers in alternatieve uitvoering).
Ik hoor nu James Brown - Cold Sweat in een jazz uitvoering zonder de trompet maar met een piano.
Ach het is weer eens wat anders.
![]()
Die gast is een legende!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zet die soul jazz eens op evilshare als je wil.
James Brown is te oud. Dat klinkt kut
Neem "gewoon" usenet, dan heb je het beste materiaal tot je beschikking.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zet die soul jazz eens op evilshare als je wil.
James Brown is te oud. Dat klinkt kut
Ja begrijp ik. Maar ik heb liever cd's of beter.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neem "gewoon" usenet, dan heb je het beste materiaal tot je beschikking.
Op usenet staan ook .flac files, een nummer van 3 minuten is dan opeens 25mbquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Maar ik heb liever cd's of beter.
Ik bedoelde fileshare om effe snel van jou naar mij te krijgen. Hij staat
volgens newzleech trouwens nu niet (meer) op usenet die vervedinges
van soul jazz
Toch is flac ook weer gerecoded en bij sommige flacs (zelfs die ik zelf omgezetquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:13 schreef Dementor het volgende:
Op usenet staan ook .flac files, een nummer van 3 minuten is dan opeens 25mb
quote:
quote:
Ik heb hier 170 cd's van Mozart ( het complete werk) ook in flac en dat klinkt echt niet slecht op mijn installatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch is flac ook weer gerecoded en bij sommige flacs (zelfs die ik zelf omgezet
klinkt het toch slechter als de originele cd)
[..]
[ afbeelding ]
Ha, ik zat al met mijn vingers in mijn oren want ik dacht dat er wel een bloedstollende gil zou volgenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hier 170 cd's van Mozart ( het complete werk) ook in flac en dat klinkt echt niet slecht op mijn installatie.
Maar goed het moet ook wel een beetje beheerbaar blijven (digitaal gezien) anders blijf ik schijven kopen.
Ik heb iig geen last van cdrot (ik moet alleen backups maken).
[ afbeelding ]
Vertel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
HAAAA HAAAA HAAAAAAAA....
![]()
Weet je waar die box gemasterd en gemaakt is ???
Bij ons op de zaak in Ridderkerkquote:
Ik ben in ieder geval erg tevreden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak in Ridderkerk
(Ik doe dvd's maar we hebben ook een audio-afdeling en toevallig heb ik die box ooit zien staan
bij de afdeling 'invoer'![]()
Toeval
)
Ik ben meer een Chopin of Bach liefhebber als het om klassiek gaat..quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval erg tevreden.
Complete werken zijn gewoon kickass om te hebben.
Bach vind ik niksquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben meer een Chopin of Bach liefhebber als het om klassiek gaat..
(currently playing: Boy George - Doc L Junior)
Ehhh..........jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
De oerthema's uit de mythologie met een universele geldigheid en aantrekkingskracht en de manier waarop die behandeld worden in zijn opera's/stukken is subliem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |