Hhhm zal ik dat moeten onthouden als ik weer in Grunn ben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:05 schreef JAY-T het volgende:
Oude Ebbingestraat (achter de V&D zegmaar) ik woon er ook niet zo heel ver vanaf, binnenkort maar weer eens ff heen
in een organic bui don-diablo ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:24 schreef don-diablo het volgende:
Ik wou eerst ook een RRDS, maar toch een pre wash RR gekocht (de HWO) en nu een SJDEE. Dus die RRDS komt er voorlopig niet
Die vind ik dus ook erg mooi en ik heb ook al een grijzige AJ en die bevalt juist erg goed. Dus een goede reden om er nog een AJ bij te kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef Seam het volgende:
Ik heb vrijdag nog in Maastricht de AJ Double Dip Indigo gezien. Echt heel erg mooi, maar ik heb al een AJ.
Niet echt, maar heb er inmiddels 3 van organic cotton.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 10:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet echt, maar heb er inmiddels 3 van organic cotton.Steeds meer en meer worden er van gemaakt.
Die RRDB ziet er wel erg tof uit.. Op zich zou ik em nog wel willen hebben.
Ik heb geen flauw idee, maar denk beetje blauwig omdat de binnenkant vrij blauw is mn SJDJ is toch wat witter aan de binnenkant vandaar dat ik dat zeg.quote:Op zondag 7 september 2008 11:09 schreef bbaadd het volgende:
[..], weet jij misschien hoe die sjodee faden ? heb er nog nergens pics van gezien
hmm, zou kunnen, ik vind trouwens dat de broek ook een best wel groene tint heeftquote:Op zondag 7 september 2008 11:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar denk beetje blauwig omdat de binnenkant vrij blauw is mn SJDJ is toch wat witter aan de binnenkant vandaar dat ik dat zeg.
Dat zie ik zelf niet om eerlijk te zijn. Hij is gewoon erg blauw.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef bbaadd het volgende:
[..]
hmm, zou kunnen, ik vind trouwens dat de broek ook een best wel groene tint heeft
hmm ja heel licht maar ik heb em nu ook al een maand misschien dat dat het is, of ik ben gewoon kleurenblindquote:Op maandag 8 september 2008 20:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf niet om eerlijk te zijn. Hij is gewoon erg blauw.
waarzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef Seam het volgende:
Ik heb vrijdag nog in Maastricht de AJ Double Dip Indigo gezien. Echt heel erg mooi, maar ik heb al een AJ.
Die webwinkel is ook niet mijn ding. Maar zou een Nudie sowieso niet bestellen via een site omdat onderling de maten zo verschillen. In november (onder voorbehoud, maar 90% zeker) een weekend naar Stockholm en dus ook langs de Nudie winkelquote:Op woensdag 10 september 2008 23:07 schreef JtodaX het volgende:
JezusJullie zijn echt into Nudie.
Die webwinkel is echt bagger... Alleen shirtjes?
60 graden voor het beste resultaat in contrast, ik neem aan dat je hem al heel veel hebt gedragen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef duncannn het volgende:
Moet ik m'n RRDG met 40 of 60 graden wassen?
krimpt je broek dan niet behoorlijk veel, als je dry jeans al een jaar draagt, maar nooit hebt gewassen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
60 graden voor het beste resultaat in contrast, ik neem aan dat je hem al heel veel hebt gedragen?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef RedDevil085 het volgende:
Er zijn dus gewoon meerdere topics (iig meer dan 16) over een bepaald merk spijkerbroek?
Dude :S
Nee, serieus... Ik bedoel, ik heb al een hoop nichtengedrag gezien in mijn leven, maar meer dan 16 topics vullen met het geblaat over een bepaald merk spijkerbroek is toch uber-gay...quote:
Waarom kom je hier uberhaupt dan langsquote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Nee, serieus... Ik bedoel, ik heb al een hoop nichtengedrag gezien in mijn leven, maar meer dan 16 topics vullen met het geblaat over een bepaald merk spijkerbroek is toch uber-gay...
Maar goed, ieder zijn kick...
quote:Op maandag 15 september 2008 08:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom kom je hier uberhaupt dan langs![]()
Nee, serieus... Ik bedoel, ik heb al een hoop nichtengedrag gezien in mijn leven, maar anderen afkraken en je ego strelen omdat je zelf niets te doen hebt is toch uber-gay...quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Nee, serieus... Ik bedoel, ik heb al een hoop nichtengedrag gezien in mijn leven, maar meer dan 16 topics vullen met het geblaat over een bepaald merk spijkerbroek is toch uber-gay...
Maar goed, ieder zijn kick...
Foto zou handig zijnquote:Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb trouwens nog een Connie blond vintage te koop in een medium. Helemaal nieuw. Als iemand interesse heeft moet hij het maar even laten weten via pm
Hhhm van het weekend maar ff langs om te kijken dan. Of anders in de pauze van mn werk.quote:Op maandag 15 september 2008 11:51 schreef Seam het volgende:
ff ontopic weer, ik heb gezien dat er bij Men at Work weer nieuwe collecties binnen zijn. Vandaag dus maar even kijken of er weer wat fris nieuw Nudie materiaal ligt
Bedankt voor de websitequote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hmm ik kan er nu even niet 1 vinden maar het is een heel licht, destroyed spijkerjack van Nudie.
Zal later wel even een foto maken, ben er nu ook achter gekomen dat de website www.nudie.nl niet de website van Nudie is
Ennnn?quote:Op maandag 15 september 2008 11:51 schreef Seam het volgende:
ff ontopic weer, ik heb gezien dat er bij Men at Work weer nieuwe collecties binnen zijn. Vandaag dus maar even kijken of er weer wat fris nieuw Nudie materiaal ligt
ja is gewoon de sj dry, vast wel ergens te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef SperZii het volgende:
http://www.mynudies.com/gallery/showimage.php?i=5108&c=6
Welke nudie is die linkse? Er staat bij SJD, dus Slim Jim Dry maar die kan ik niet vinden in de collectie van Nudie Jeans.. is die wel gewoon te koop in de winkels? Vind 'm er namelijk erg mooi uitzien!
Hier in Maastricht ook geen nieuwe Nudiesquote:
Vind ik ook klote.. Alleen in de Bendorff in Amsterdam 2 zien liggen. Een ESOD en een ES Labquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier in Maastricht ook geen nieuwe Nudies
Waarom zijn er trouwens zoveel verschillende washes voor de AJ verkrijgbaar, maar is de ES nergens te vinden
Zit zo mighty fine.. Mn favo Nudie nu (omdat mn oude RR kapot is)quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Binnenkort naar Amsterdam, maar even naar Bendorff toe dan. Wil nog altijd een ES.
Heb er ooit eens een gepast, maar die zat me wat te strak. Was sale, dus de goede maat zat er toen niet bij. Daarna nooit meer zien liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zit zo mighty fine.. Mn favo Nudie nu (omdat mn oude RR kapot is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |