Tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Ik heb geen idee, heb die truien nooit zien liggen geloof ik. Kan me niet herinneren iig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tof
Waar zijn trouwens veel Nudie sweats te koop?
Hebben ze in Amsterdam wel Nudie Jeans in de Beijenkorf in Arnhem nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ESOD is still going strong, alleen laatste tijd niet meer zo vaak aan ivm werk etc.
Maar de schoudertas die op de site staat heb ik laatst zien liggen in de Bendorff in Amsterdam voor een whopping 150 euro(!) ofzo.. Hele mooie tas, maar veeeeeeel te veel geld. Ik denk dat ik in de winter maar langs de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzigquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ESOD is still going strong, alleen laatste tijd niet meer zo vaak aan ivm werk etc.
Maar de schoudertas die op de site staat heb ik laatst zien liggen in de Bendorff in Amsterdam voor een whopping 150 euro(!) ofzo.. Hele mooie tas, maar veeeeeeel te veel geld. Ik denk dat ik in de winter maar langs de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Voor 100 euro heb je er meestal al een hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzig
Vergelijkbaar of misschien iets goedkoper. Maar het gaat mij voornamelijk om dat je veel keus hebt. Dus ik heb zo'n vermoeden dat mn bankrekening heel veel pijn gaat doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
SJ Black, heb ik ook en is wel behoorlijk netjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand een idee welke nudie ik het best kan kopen als ik een nette wil, die niet onderaan m'n reet zit (liefst donker)
Wordt ie ook. Je hoeft broeken echt niet vaak te wassen das alleen maar zonde en zo bloeden de kleuren eruit. Ik heb mijn ES na 7 maanden voor het eerst gewassen en 2e keer 2 maanden daar weer na. Inmiddels zijn we weer 8 maanden verder en heb ik em in de tussentijd niet meer gewassen. Das ook gewoon niet nodig omdat ie niet stinkt of wat dan ook. Gewoon geregeld buiten hangen of in een stomerige ruimte (badkamer).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:45 schreef Placenta het volgende:
Ooh ja, heeft iedereen in dit topic dat ze hem 6 maanden niet wassen? Vind ik wel erg overdreven (en ranzig). Maar ik zie het wel, heb van de verkoper te horen gekregen dat je hem buiten moet hangen of in de badkamer, en dat hij dan redelijk schoon wordt.
Nog effe door de modder rollenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ES hangt nu gewoon ff buiten te luchten. Kreeg er laatst een cola vlek in en ik dacht het ff schoon te maken met water. De cola vlek was wel weg, maar toen viel me wel op dat er 1 schone plek was waar de cola vlek had gezeten en de broek eig. voor de rest wel smerig is.(dus gelijk mn handen weer aan af gaan vegen om het in verhouding te brengen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |