Dit zijn aanraders:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:13 schreef Bolster het volgende:
[..]
Oke, heb een paar weken geleden zo eentje gekocht
Over een paar weken wil ik een dry gaan kopen dan, iemand nog aanraders(/afraders)?
Ik nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:56 schreef don-diablo het volgende:
Alleen lees wel dat veel mensen last hebben van een crotch rip bij hun SJDJ.. (ik ook)
Ik denk dat ik een beetje te breed ben voor Slim Jim enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dit zijn aanraders:
- Slim Jim Dry Japan (er zijn meerdere dry's van het model Slim Jim maar de Dry Japan is het mooist.)
- Average Joe Dry Heavy (14 oz zware denim)
- Regular Alf Dry Selvage (Gemaakt van Selvage denim)
- Even Steven Organic Dry
- Thin Finn Organic Dry Ecru Embo (witte nudie brandstitching op de backpockets)
- Thin Finn Dry Stretch
- Straight Sven Dry Selvage (recht model gemaakt van selvage denim, moeilijk aan te komen, meestal alleen via online shops.)
Nee eig. niet, het zit gewoon passend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:45 schreef bear87 het volgende:
Don draag jij je slim jim ook baggy dan? Volgens mij heeft dat ermee te maken, dat veel mensen zo'n strakke broek dan erg baggy dragen, dat forceert de boel nogal lijkt me.
Neemt niet weg dat het alsnog idioot blijft voor een broek van 100 e natuurlijk.
Ja die van mij is best uitgerekt in het begin. Toen ik hem kocht zat ie passend en hij is na een paar weken al flink uitgerekt. En uiteindelijk is die nog gekrompen na de eerste was en zat ie lekker passend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:12 schreef wesley_k het volgende:
@don Stretched de dry Japan redelijk wat of nauwelijks? Mocht de broek goed rekken, hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Ik heb laatst een SJDJ aangeschaft en nog niet heel veel aangehad, waarschijnlijk een week in totaal nu maar hij zit nog behoorlijk strak.
Hetzelfde als ik dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:02 schreef wesley_k het volgende:
Oke, chill! Ben weer even gerust gesteldIk heb hem ook passend gekocht, precies op maat dus, maar doordat het een slim model is moet ik er nog aan wennen. Nog een beetje rekken zodat ik 'm lager kan dragen en dan zit ie perfect. Nog even doordragen dus
valt wel mee denk ik, je moet gewoon de juiste maat hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:33 schreef Bolster het volgende:
Ik denk dat ik een beetje te breed ben voor Slim Jim enzo![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Denim#Selvage_denimquote:
Vind PayPal makkelijk, 2 klikken en ik heb betaald, geen codes intoetsen en moeilijk doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
Hoezo speciaal paypal, ik ken wel een aantal sites waar je gewoon met je bankrekening kunt betalen (als je geen creditcard hebt)
Nou... uit eigen ervaring en een retard ben ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen op Fok! die beweerden dat mijn SJDJ baggy ging worden na een paar weken
Helemaal niet baggy geworden dus hoe komen die retards daarbij ?
De Baggy Bjorn is van zichzelf al erg baggy, hou daar rekening mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:39 schreef truStie het volgende:
[..]
Vind PayPal makkelijk, 2 klikken en ik heb betaald, geen codes intoetsen en moeilijk doenCC heb ik niet nee.
Heb in et Jeans topic al een paar shops gevonden, nu ff kijken wat ik met de maat doe. Natuurlijk is passen in de winkel beter, maar ik kan wel wat broeken gebruiken en echt veel tijd om te shoppen heb ik niet
Heb hier een "Baggy Bjorn" liggen in 31/34, maar die word aardig krap rond m'n middel, dus pak wel twee maatjes groter fzo, eventueel baggy vind k niet erg.
Nee maar wel 5 a 6 mensen die zeiden dat het dom was dat ik die broek had gekocht omdat hij baggy zou gaan zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou... uit eigen ervaring en een retard ben ik niet
Dat ligt er denk ik ook een beetje aan welke maat je koopt. Die van jou zit toch niet al te strak?? Als je broek los om je benen zit wordt je broek ook niet echt uitgerekt natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee maar wel 5 a 6 mensen die zeiden dat het dom was dat ik die broek had gekocht omdat hij baggy zou gaan zitten
Geen idee wie het waren btw
Kan jij mij toevallig vertellen waar je de Thinn Finn Organic Dry Ecru Embo kan kopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dit zijn aanraders:
- Slim Jim Dry Japan (er zijn meerdere dry's van het model Slim Jim maar de Dry Japan is het mooist.)
- Average Joe Dry Heavy (14 oz zware denim)
- Regular Alf Dry Selvage (Gemaakt van Selvage denim)
- Even Steven Organic Dry
- Thin Finn Organic Dry Ecru Embo (witte nudie brandstitching op de backpockets)
- Thin Finn Dry Stretch
- Straight Sven Dry Selvage (recht model gemaakt van selvage denim, moeilijk aan te komen, meestal alleen via online shops.)
Heb ik nog nergens zien liggen of staan. Maar hou gewoon zoovillage, asos, urban outfitters en yoox evt in de gaten. Die hebben vaak leuke Nudie's.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef JustBlaze het volgende:
Iemand enig idee waar de Nudie Jeans Regular Ralf Dusty Black versie, zoals hier aangegeven: http://www.nudiejeans.com/collection/#/collection/regularalf te verkrijgen is. Google levert niks op?
Tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Ik heb geen idee, heb die truien nooit zien liggen geloof ik. Kan me niet herinneren iig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tof
Waar zijn trouwens veel Nudie sweats te koop?
Hebben ze in Amsterdam wel Nudie Jeans in de Beijenkorf in Arnhem nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ESOD is still going strong, alleen laatste tijd niet meer zo vaak aan ivm werk etc.
Maar de schoudertas die op de site staat heb ik laatst zien liggen in de Bendorff in Amsterdam voor een whopping 150 euro(!) ofzo.. Hele mooie tas, maar veeeeeeel te veel geld. Ik denk dat ik in de winter maar langs de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzigquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ESOD is still going strong, alleen laatste tijd niet meer zo vaak aan ivm werk etc.
Maar de schoudertas die op de site staat heb ik laatst zien liggen in de Bendorff in Amsterdam voor een whopping 150 euro(!) ofzo.. Hele mooie tas, maar veeeeeeel te veel geld. Ik denk dat ik in de winter maar langs de Nudie winkel in Stockholm ga om te shoppen
Voor 100 euro heb je er meestal al een hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzig
Vergelijkbaar of misschien iets goedkoper. Maar het gaat mij voornamelijk om dat je veel keus hebt. Dus ik heb zo'n vermoeden dat mn bankrekening heel veel pijn gaat doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoe liggen de prijzen bij die Nudie store? Kga er in september ook heen en wil graag een dry AJ, maar online zijn ze vrij prijzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
SJ Black, heb ik ook en is wel behoorlijk netjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand een idee welke nudie ik het best kan kopen als ik een nette wil, die niet onderaan m'n reet zit (liefst donker)
Wordt ie ook. Je hoeft broeken echt niet vaak te wassen das alleen maar zonde en zo bloeden de kleuren eruit. Ik heb mijn ES na 7 maanden voor het eerst gewassen en 2e keer 2 maanden daar weer na. Inmiddels zijn we weer 8 maanden verder en heb ik em in de tussentijd niet meer gewassen. Das ook gewoon niet nodig omdat ie niet stinkt of wat dan ook. Gewoon geregeld buiten hangen of in een stomerige ruimte (badkamer).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:45 schreef Placenta het volgende:
Ooh ja, heeft iedereen in dit topic dat ze hem 6 maanden niet wassen? Vind ik wel erg overdreven (en ranzig). Maar ik zie het wel, heb van de verkoper te horen gekregen dat je hem buiten moet hangen of in de badkamer, en dat hij dan redelijk schoon wordt.
Nog effe door de modder rollenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:03 schreef don-diablo het volgende:
Mijn ES hangt nu gewoon ff buiten te luchten. Kreeg er laatst een cola vlek in en ik dacht het ff schoon te maken met water. De cola vlek was wel weg, maar toen viel me wel op dat er 1 schone plek was waar de cola vlek had gezeten en de broek eig. voor de rest wel smerig is.(dus gelijk mn handen weer aan af gaan vegen om het in verhouding te brengen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |