Zoals je kunt lezen in de reactie boven je, vond ik die SJ (de SJODEE) dus niet zo tof.. Ben wel tevreden met de RR, eindelijk weer een baggy broek wel ff wennen weerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
In de M@W lagen stapels stapels stapels. Wss loopt straks heel NL er dus mee...
Ja die RRHWO heb ik hier gezien, ziet er echt vet uit, in het echt is ie vast nog mooier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag een RA Hard Worn Organic gekochtEindelijk weer een toffe RR/RA gevonden
De SJODEE stond helemaal niet zo tof, dus die sowieso laten liggen. Ik ben blij dat ik weer een RR heb om mn kapotte te vervangen
Foto's volgen
Klopt, ik zal vanmiddag wel ff een foto maken, hang em evt buiten wel ff op zodat het goed te zien is hoe die eruit ziet in daglicht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja die RRHWO heb ik hier gezien, ziet er echt vet uit, in het echt is ie vast nog mooier.
ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klopt, ik zal vanmiddag wel ff een foto maken, hang em evt buiten wel ff op zodat het goed te zien is hoe die eruit ziet in daglicht.
thnxquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die ESOD is echt gaaf
En die RR ziet er ook goed uit voor een prewash
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:19 schreef Chindo het volgende:
Hey jongens,
ben hier nieuw dus just a quick hello for me. Mooi dat ik gelijk een Nudie topic vind..
Ben denim freak.
Dus dat.
Ik zal binnenkort ook wel wat foto'tjes van mijn eerste Nudie (paar jaar terug) op gooien
Wat voor spijkerbroekjes heb je allemaal? Behalve nudies dan? Er is trouwens ook een jeans topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:19 schreef Chindo het volgende:
Hey jongens,
ben hier nieuw dus just a quick hello for me. Mooi dat ik gelijk een Nudie topic vind..
Ben denim freak.
Dus dat.
Ik zal binnenkort ook wel wat foto'tjes van mijn eerste Nudie (paar jaar terug) op gooien
Nee man is dikquote:Op zondag 6 juli 2008 05:05 schreef michel197 het volgende:
Zo'n ding dat 4cm boven je pocket uitsteekt? Dat is gewoon lelijk.[ afbeelding ]
Heb ik liever een RedMoon wallet short [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |