GADVERDAMME!quote:
Ik wil gewoon een keertje kunnen slapenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef Talien het volgende:
Jullie zijn alllemaal ziek echt waar!!Voorbij met de Turken wat voorbij dan?Wij zijn 4 geworden wat is het wat jullie niet kunnen uitstaan aan de Turken?
Heb je ff?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef Talien het volgende:
Jullie zijn alllemaal ziek echt waar!!Voorbij met de Turken wat voorbij dan?Wij zijn 4 geworden wat is het wat jullie niet kunnen uitstaan aan de Turken?
Het getoeter tot diep in de nacht, voor de rest geen problemen met Turken . Als ze ff zouden toeteren ook niet, maar heel de nacht is zu viel .quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef Talien het volgende:
Da's ter symbolisering van de Turkse droom die in rook opgaat...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Talien het volgende:
De Turken hadden tenminste een droom!
Respectloos ben jij Mad Master aso foto erbij geplaatst stoer hoor zo over een forum!!
Stoer dat jij er speciaal een kloon voor registreert om dit te zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Talien het volgende:
O O O wat ben jij grappig zeg het is zo wel erg stoer he niemand kan je zien en zo commentaar leveren ,is wel spannend en kan je je frustraties ook kwijt maar niet echt iets voor iemand met een karakter laten we zeggen
Ik leer dat liedje toeteren en ga jij wat aan je karakter doen weet niet of je een man of vrouw bent maar ik betreur het als je een man bent
Nooit gehoord van interpunctie zeker?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Talien het volgende:
O O O wat ben jij grappig zeg het is zo wel erg stoer he niemand kan je zien en zo commentaar leveren ,is wel spannend en kan je je frustraties ook kwijt maar niet echt iets voor iemand met een karakter laten we zeggen
Ik leer dat liedje toeteren en ga jij wat aan je karakter doen weet niet of je een man of vrouw bent maar ik betreur het als je een man bent
dus vrouwen mogen wel los gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Talien het volgende:
Gun de néger zijn emoties. Wij waren na het verlies van Nederland ook niet heilig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van interpunctie zeker?
Je komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Talien het volgende:
nah, ik heb al genoeg wc papier thuisquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:47 schreef Talien het volgende:
Liever in jouw reet daar zal hij geheid beter in passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |