quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat jij je levenswaardigheid laat afhangen van een ander (je partner) is vooral jouw zwakte hoor.
Al begin 20 met een relatie nog steeds geen naaktpics van z'n vriendin. Zo sneu.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Das alleen voor mijals er al naaktpics waren
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:58 schreef JenDaMan het volgende:
En dan niet de mensen die bewust kiezen om vrijgezel te zijn, maar zo van die mensen die al bijna 30 zijn en nog steeds geen relatie hebben kunnen krijgen
Als ze gelukkig zijn, is dat toch mooi? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef mr_shaggy het volgende:
Kansloos... Ik ken ze ook, die mensen. Lekker thuiswonen, teren op de zak van paps en mams, 's avonds om half zes aan de piepers en witlof en dan vroeg naar bed omdat ze de volgende dag weer op tijd pallets moeten sorteren.
En dan zeggen 'nee ik ben zoooo gelukkig'.
Get a life zeg ik dan.
Niet voor de mensen die hun leven proberen in te delen volgens het door de samenleving opgelegde ideaal beeld...m.a.w. school, studeren en daarna huisje-boompje-beestjequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:33 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als ze gelukkig zijn, is dat toch mooi? Ik zie het probleem niet.
Er valt niet zoveel meer te zien. Beetje confronterend topic voor veel Fok'ertjes waarschijnlijk.quote:
Het was zijn bril.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was zijn bril.
edit: waarom zit ik nou weer op zulke oude posts te reageren met mijn duffe kop..bedtijd![]()
Dan heb je haar niet goed afgericht blijkbaar. Mijn (schoon)ouders kloppen wel want ze generen zich dood anders...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:00 schreef Yozzz het volgende:
TS woont nog thuis en moet discrete sex (indien van toepassing) bezigen met risico dat zijn moeder binnen komt wandelen
Bijna 70% van mijn collega's zijn zoquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:08 schreef mr_shaggy het volgende:
Kansloos... Ik ken ze ook, die mensen. Lekker thuiswonen, teren op de zak van paps en mams, 's avonds om half zes aan de piepers en witlof en dan vroeg naar bed omdat ze de volgende dag weer op tijd pallets moeten sorteren.
En dan zeggen 'nee ik ben zoooo gelukkig'.
Get a life zeg ik dan.
quote:
ICT?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bijna 70% van mijn collega's zijn zo
Nee, ik heb zelf vroeger 3 jaar ICT gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heeft een IT`er je ooit gepest of zo?
Je hoeft niet perse fysiek gemeenschap te hebben om jezelf voort te kunnen planten hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch met ts.. dat volk faalt zo hard!
gelukkig halen ze hun eigen genen uit de genenpool doordat ze geen seks hebben
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse fysiek gemeenschap te hebben om jezelf voort te kunnen planten hoor.
Het is op zich wel slim als je nooit in de positie bent gekomen om je met een partner voort te planten, maar wel gezond en hoogopgeleid bent. Dat maakt jouw sperma een potentiële kandidaat om uitgekozen te worden. Zo kun je zelfs zonder sociale vaardigheden zorgen dat jouw genen niet verloren gaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt dat die mensen naar de zaadbank gaan om daar hen kwakkie te deponeren?
Tja, in hoeverre doen ze er iets voor om te 'scoren'? Als je elk weekend thuis achter je PC blijft zitten, snap ik dat er weinig gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb ook een aantal vrienden (21) die nog nooit met een chick gezoend hebben
life is rough
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
TS is begin 20 en heeft al een relatie
Eén die zich vastklampt aan zij eerste ICQ vriendinnetje in de wetenschap dat het waarschijnlijk nooit beter dan dit zal wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:50 schreef Stigma het volgende:
[..]![]()
Welke nerd van 20 heeft er nou een serieuze relatie.
Ze gaan wel uit enzo. Sommige gasten zijn gewoon erg verlegen en vinden het eng om op chicks af te stappen. Ze zijn bang om voor lul te staat of zoiets dergelijks. Ik heb al een aantal keer een schop onder hun kont gegeven maar 't wil nog niet echt vlottenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre doen ze er iets voor om te 'scoren'? Als je elk weekend thuis achter je PC blijft zitten, snap ik dat er weinig gaat gebeuren.
Briljant is dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan wel uit enzo. Sommige gasten zijn gewoon erg verlegen en vinden het eng om op chicks af te stappen. Ze zijn bang om voor lul te staat of zoiets dergelijks. Ik heb al een aantal keer een schop onder hun kont gegeven maar 't wil nog niet echt vlotten
Ken er ook een paar die zo zijn. Ach ja, ze moeten het zelf weten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan wel uit enzo. Sommige gasten zijn gewoon erg verlegen en vinden het eng om op chicks af te stappen. Ze zijn bang om voor lul te staat of zoiets dergelijks. Ik heb al een aantal keer een schop onder hun kont gegeven maar 't wil nog niet echt vlotten
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef nattermann het volgende:
Whehe TS is 27+ en heeft geen relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |