TS is begin 20 en heeft al een relatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef nattermann het volgende:
Whehe TS is 27+ en heeft geen relatie
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
TS is begin 20 en heeft al een relatie
(Naakt)pics van je vriendin?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
nude pics or it didnt happenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef jagga het volgende:
klacht onterecht want TS spiegelt eigenlijk zichzelf en het bevalt niet dus doe hij grappig door er een topic over te openen op FOK !
Mislukt
kutklacht
Euhm...jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef Hukkie het volgende:
Zie het probleem niet zo, ga hard richting de 40 en heb momenteel ook geen vaste relatie. Kun je daaruit iets van mijn leven afleiden?
Hangt er vanaf of dat 'momenteel' al je hele leven is of alleen voor nu ffquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef Hukkie het volgende:
Zie het probleem niet zo, ga hard richting de 40 en heb momenteel ook geen vaste relatie. Kun je daaruit iets van mijn leven afleiden?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef Gizmo112 het volgende:
Euhm...ja
Heb een relatie van 9 jaar achter de rug, huis gekocht enzo. Momenteel vind ik het vrijgezellen leven wel prettig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef JenDaMan het volgende:
Hangt er vanaf of dat 'momenteel' al je hele leven is of alleen voor nu ff
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Kijk dat is heel wat anders... zoiets kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Heb een relatie van 9 jaar achter de rug, huis gekocht enzo. Momenteel vind ik het vrijgezellen leven wel prettig.
Kan me overigens bij nader inzien wel vinden in je klacht. Als je op je 30ste nog nooit een muts van dichtbij gezien hebt, dan heb je mss wel een probleem.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
haha, dan is het wel heel erg...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Hij valt serieus in alles nog mee in vergelijking met die collega's
Hij heeft z'n haar nog gekamd, een normale polo aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
haha, dan is het wel heel erg...
wekelijks maar??? Prutserquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef PusKut het volgende:
Het klopt hoor, ik ben ook 27 en ik kan ook geen relatie krijgen.
Gelukkig is vriendin van TS zo spontaan om mij wekelijks van mijn klodder zaad af te helpen, topwijf!
Nou, bedankt voor het melden dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik kende ook zo iemand waar ik werkte; een omschrijving kan ik niet eens formuleren, zo erg was het.
Jah, de rest van de week zit ze al vol.quote:
PEDO OPMERKING!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:19 schreef Hukkie het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld
Jij ziet je vriendin niet naakt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Das alleen voor mijals er al naaktpics waren
Niet op pics neequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij ziet je vriendin niet naakt?
TS is gristen.
Heb je wel gewone foto'squote:
Ik had ook zo een donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef nattermann het volgende:
Whehe TS is 27+ en heeft geen relatie
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:04 schreef Hukkie het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Zo'n ex-collega van mij ook
Werkt al 28 jaar als orderverzamelaar, vind dat nog steeds leuk
Is vrijgezel en gaat een beetje stoer praat houden bij meisjes van 18 die daar werken
En één keer op zoeen feestje was hij, maar toen werd hij wat geil. Ging ie op 't toilet zitten rukken en kwam over de bril heen. Hij vet fanatiek poetsen en bang worden dat vrouwen die gingen pissen daar zwanger werden van hem
Hoe... weet je dit ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Is vrijgezel en gaat een beetje stoer praat houden bij meisjes van 18 die daar werken
En één keer op zoeen feestje was hij, maar toen werd hij wat geil. Ging ie op 't toilet zitten rukken en kwam over de bril heen. Hij vet fanatiek poetsen en bang worden dat vrouwen die gingen pissen daar zwanger werden van hem
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica, aarsface?quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:00 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Je hebt het topic niet eens gelezen.
En hoe weet je dit allemaal?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef Tommeke het volgende:
"Ex-collega".... sure.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Jij voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Dalamar het volgende:
Alsof het hebben van een relatie het hoogst haalbare is. Tyf toch op, dat moet je lekker zelf weten.
Sommige mensen vinden het gewoon heerlijk om op zichzelf te wonen en hebben meer dan genoeg vrienden om de sociale kant niet te verwaarlozen.
Lekker elke dag doen waar je zelf zin in hebt, lijkt me ook best lekker.
Mensen die het allemaal beter denken te weten en je vertellen dat je een relatie moet hebben
quote:
Een vriend van me die daar nu nog werkt vertelde me dat, tenminste dat rukverhaal. Ik weet niet of het waar is, maar ik zie die vuilak er voor aanquote:
Yeah, ik had daar een bijbaantje, je moet je studie bier toch ergens van betalenquote:
Dit verhaal komt me bekend voor als ik zo eens bij wat vrienden kijk. Beter iets als niets zeggen ze danquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef vipergts het volgende:
Ik moet altijd lachen om mannen die ongelukkig zijn als ze geen relatie hebben. Het zijn vrijwel altijd mannen die denken dat ze alleen overblijven. Als gevolg daarvan nemen ze ook genoegen met een persoon die niet bij hun past.
Nope, getrouwdquote:
Zeg, jij gaat ook richting de 27. Is het voor jou ook niet eens tijd?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Elixabete het volgende:
TS klaagt over 27+ mannen die geen relatie hebben en dat TS dat ook graag zou willen omdat hij moe wordt van zijn dikke lelijke vieze vriendin?
Daar woon jij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die begin 20 zijn, een relatie hebben van een aantal jaren en al samen willen wonen
Hoezo je jeugd naar de klote helpen ?
maarja van die sad-asses die op hun 27ste nog niet genaaid hebben moeten ze deporteren naar Schiermonnikoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |