abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59778610
Je kunt tijdens de TIKweek ook alleen aan het zuipen mee doen en de rest overslaan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59784687
Voltstraat begint bij mij tegenover... en ik woon 3 minuten van de stad
pi_59784952
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Tegan het volgende:
* Tegan denkt dat ze niet mee gaat doen met de TIKweek.

Ik bedoel, ga ik echt iets missen?
Ja. Ik heb de intro niet mee kunnen volgen omdat ik pas een maand later hierheen ben gekomen maar damn wat is dat moeilijk contact leggen met mensen als ze al 'groepjes' gemaakt hebben vanuit de intro . Ik heb nu aan het eind van het jaar pas dat ik wat meer mensen ken met wie ik ook vaker spreek dan alleen in de collegezalen een keer zegmaar. Wel in achtung nemen dat ik vrij terughoudend ben naar nieuwe mensen toe en dat dat contact leggen bij mij dus mede is door een vriendinnetje die supersupersociaal is en tegen iedereen praat .

Nouja, er zijn wel meer mensen die niet gaan ivm vakantie bijvoorbeeld, maar ik zou zeker gaan. 't Lijkt me heel leuk en gezellig iig ^^. Wat houd je eigenlijk tegen Tegan? Specifieke redenen?
pi_59788128
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:49 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja. Ik heb de intro niet mee kunnen volgen omdat ik pas een maand later hierheen ben gekomen maar damn wat is dat moeilijk contact leggen met mensen als ze al 'groepjes' gemaakt hebben vanuit de intro . Ik heb nu aan het eind van het jaar pas dat ik wat meer mensen ken met wie ik ook vaker spreek dan alleen in de collegezalen een keer zegmaar. Wel in achtung nemen dat ik vrij terughoudend ben naar nieuwe mensen toe en dat dat contact leggen bij mij dus mede is door een vriendinnetje die supersupersociaal is en tegen iedereen praat .

Nouja, er zijn wel meer mensen die niet gaan ivm vakantie bijvoorbeeld, maar ik zou zeker gaan. 't Lijkt me heel leuk en gezellig iig ^^. Wat houd je eigenlijk tegen Tegan? Specifieke redenen?
Nouja, geen echte redenen, maarik zie het nut er niet echt van in. Ik ga daar alleen naar school en heb vrienden genoeg, bovendien heb ik niet zo'n zin, waarom zou ik dan meedoen? Als er door de jaren-durende opleiding vriendschappen ontstaan, leuk. Maar ik hoef niet geforceerd te worden met je-zit-bij-mij-in-de-jaaarlaag-dus-we-moeten-beste-vrienden-worden. En dat bier/zat worden/kotsen/helemaal los/gek doen zie ik ook niet echt zitten.
pi_59788378
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, geen echte redenen, maarik zie het nut er niet echt van in. Ik ga daar alleen naar school en heb vrienden genoeg, bovendien heb ik niet zo'n zin, waarom zou ik dan meedoen? Als er door de jaren-durende opleiding vriendschappen ontstaan, leuk. Maar ik hoef niet geforceerd te worden met je-zit-bij-mij-in-de-jaaarlaag-dus-we-moeten-beste-vrienden-worden. En dat bier/zat worden/kotsen/helemaal los/gek doen zie ik ook niet echt zitten.
Alsof ik een reactie van mezelf teruglees Dat verplichte staat mij altijd tegen. Maar hetzusje had wel gelijk met het feit dat je meer mensen leert kennen dan wanneer je gewoon naar je collegezaal gaat. Al heb ik op mn vorige opleiding in Tilburg maatjes leren kennen zonder dat ik meeging op het intorductiekamp van die school. (dat was achteraf maar goed ook, want die moesten 3,5 uur zingen voordat ze eten kregen )

Wat dat betreft is TIK-week wel een leuker concept
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59788607
Staat mij ook tegen hoor. Vooral dat verplichte van studentenverenigingen (elke dinsdag en donderdagavond verplichte borrelavond bijv.). Ik bepaal zelf wel wanneer ik drink en hoelaat en hoeveel enzo .

Maar de introweek maakt het wel wat makkelijker om mensen te leren kennen en dat zuipen en kotsen vind ik overdreven, want ik geloof nooit dat ALLE mensen die meedoen alleen maar voor 't zuipen komen . Zijn vast ook wel mensen zoals jij die een drankje doen leuk vinden maar niet megaveel hoeven te zuipen elke avond .

Maar: je moet het helemaal zelf weten . Als je d'r geen zin an hebt, niet doen, lekker thuisblijven .
pi_59788668
hetzusjevan: Heb jij de bierkantus weleens van dichtbij meegemaakt

Als je daar 5 mensen kon vinden die niet wankelend de deur uit gingen heb ik immens respect voor je
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59790104
Nee, zoals ik al zei: geen intro gehad. En ik lust geen bier .
  maandag 30 juni 2008 @ 11:49:25 #284
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59790154
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
Icecream, waar woon je dan
goirle
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 30 juni 2008 @ 12:06:00 #285
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_59790568
Mensen die niet mee willen doen aan intro's onder het mom van "vriendschappen hoef je niet te forceren" en "ik heb thuis vrienden zat". !!11!!

Zo'n intro is gewoon ontzettend lachen en je leert meteen mensen kennen waarmee je het hele komende jaar zit opgescheept. Die kun je natuurlijk ook leren kennen op je eerste schooldag, als je de intro hebt gemist. Maar ga er niet vanuit dat je die mensen dat op net zo'n leuke manier leert kennen - als je ze uberhaupt al leert kennen - als tijdens een intro.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:30:15 #286
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59791183
Mensen die een intro nodig hebben om contacten te maken !!!11!!EINZ!!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 30 juni 2008 @ 12:34:18 #287
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59791286
Mensen die geen intro's doen en vervolgens het hele jaar geen contacten hebben !!!11!!EINNZZWEIQUUATROBIER.
pi_59791297
Mensen die "Mensen die.. " gaan doen .
  maandag 30 juni 2008 @ 12:41:36 #289
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59791460
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:34 schreef Messenga het volgende:
Mensen die geen intro's doen en vervolgens het hele jaar geen contacten hebben !!!11!!EINNZZWEIQUUATROBIER.
Dat was mijn punt net pipo Beetje niet contact gestoord iemand heeft imo geen intro perse nodig, om in contact te komen met mensen
*** Nul Dertien ***
  maandag 30 juni 2008 @ 12:42:26 #290
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59791476
*iets met verjaardagen in de volgende Tilburg-topic-titel?
*** Nul Dertien ***
  maandag 30 juni 2008 @ 12:50:39 #291
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_59791680
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Mensen die "Mensen die.. " gaan doen .
Lekkere reply.

Wat vind je verder van mijn verhaal? Zit wel iets in, toch?
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:41 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat was mijn punt net pipo Beetje niet contact gestoord iemand heeft imo geen intro perse nodig, om in contact te komen met mensen
Klopt. Maar iemand die niet contact gestoord is doet gewoon mee aan zo'n intro. Duidelijk.

Disclaimer: Mensen die wegens een reeds betaalde vakantie niet kunnen meedoen aan een intro zijn gevrijwaard van mijn betogingen.
pi_59791788
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Lekkere reply.

Wat vind je verder van mijn verhaal? Zit wel iets in, toch?
[..]
Jawel hoor . Zoals ik al zei, ik zou gewoon wel meedoen, is leuk en je leert mensen op die manier idd het beste kennen. Ik denk echt dat je na een week intro mensen beter kent dan na 2 maanden hoorcolleges and such.
quote:
Klopt. Maar iemand die niet contact gestoord is doet gewoon mee aan zo'n intro. Duidelijk.

Disclaimer: Mensen die wegens een reeds betaalde vakantie niet kunnen meedoen aan een intro zijn gevrijwaard van mijn betogingen.
+ mensen die te laat ingestroomd zijn en dus de intro gemist hebben ook hea

KiD: goede TT suggestie .

Ik ga winkeluuu .
  maandag 30 juni 2008 @ 13:13:02 #293
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59792178
Ik had al op weg naar me werk moeten zijn Alleen heb bijna niet geslapen, en halve ochtend wakker gelegen
*** Nul Dertien ***
pi_59792478
inderdaad, onderweg naar de verjaardagen ofzo ?
weet ik veel wat
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59800147
ik bedoelde daltonerf ipv daltonplein

[ Bericht 69% gewijzigd door ghizzer op 30-06-2008 22:09:08 ]
pi_59804761
ow ok, klinkt ook niet echt bekend
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_59805218

Hahahah .
Ok hij is blijkbaar al op tv geweest maar ik kijk bijna geen tv dusja WEETIKVEEL .
Morgen eerste werkdag bij m'n nieuwe werk en ik ben een tikkeltje nerveus aight. Ah well.. tot innet volgende topic denk ik zo .
  maandag 30 juni 2008 @ 22:15:58 #298
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_59805480
Hmm heb zelf ook niet aan de tik-week meegedaan. (28 augustus of zo ingeschreven). Ik heb niet het gevoel dat ik veel gemist heb. Heb genoeg contacten, maar ja woonde ook al in Tilburg voor ik met studeren begon.

Redelijk veel medestudenten meteen in het begin leren kennen door werkgroepen etc. Maar je moet dan wel iets meer lef hebben om op mensen af te durven stappen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_59805529
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef hetzusjevan het volgende:

Hahahah .
Ok hij is blijkbaar al op tv geweest maar ik kijk bijna geen tv dusja WEETIKVEEL .
Morgen eerste werkdag bij m'n nieuwe werk en ik ben een tikkeltje nerveus aight. Ah well.. tot innet volgende topic denk ik zo .
heb hem ook nog niet op tv gezien
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:26:15 #300
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59810080
en
*** Nul Dertien ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties