Ja. Ik heb de intro niet mee kunnen volgen omdat ik pas een maand later hierheen ben gekomen maar damn wat is dat moeilijk contact leggen met mensen als ze al 'groepjes' gemaakt hebben vanuit de introquote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Tegan het volgende:
* Tegan denkt dat ze niet mee gaat doen met de TIKweek.
Ik bedoel, ga ik echt iets missen?
Nouja, geen echte redenen, maarik zie het nut er niet echt van in. Ik ga daar alleen naar school en heb vrienden genoeg, bovendien heb ik niet zo'n zin, waarom zou ik dan meedoen? Als er door de jaren-durende opleiding vriendschappen ontstaan, leuk. Maar ik hoef niet geforceerd te worden met je-zit-bij-mij-in-de-jaaarlaag-dus-we-moeten-beste-vrienden-worden. En dat bier/zat worden/kotsen/helemaal los/gek doen zie ik ook niet echt zitten.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de intro niet mee kunnen volgen omdat ik pas een maand later hierheen ben gekomen maar damn wat is dat moeilijk contact leggen met mensen als ze al 'groepjes' gemaakt hebben vanuit de intro. Ik heb nu aan het eind van het jaar pas dat ik wat meer mensen ken met wie ik ook vaker spreek dan alleen in de collegezalen een keer zegmaar. Wel in achtung nemen dat ik vrij terughoudend ben naar nieuwe mensen toe en dat dat contact leggen bij mij dus mede is door een vriendinnetje die supersupersociaal is en tegen iedereen praat
.
Nouja, er zijn wel meer mensen die niet gaan ivm vakantie bijvoorbeeld, maar ik zou zeker gaan. 't Lijkt me heel leuk en gezellig iig ^^. Wat houd je eigenlijk tegen Tegan? Specifieke redenen?
Alsof ik een reactie van mezelf terugleesquote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, geen echte redenen, maarik zie het nut er niet echt van in. Ik ga daar alleen naar school en heb vrienden genoeg, bovendien heb ik niet zo'n zin, waarom zou ik dan meedoen? Als er door de jaren-durende opleiding vriendschappen ontstaan, leuk. Maar ik hoef niet geforceerd te worden met je-zit-bij-mij-in-de-jaaarlaag-dus-we-moeten-beste-vrienden-worden. En dat bier/zat worden/kotsen/helemaal los/gek doen zie ik ook niet echt zitten.
goirlequote:
Dat was mijn punt net pipoquote:Op maandag 30 juni 2008 12:34 schreef Messenga het volgende:
Mensen die geen intro's doen en vervolgens het hele jaar geen contacten hebben!!!11!!EINNZZWEIQUUATROBIER.
Lekkere reply.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Mensen die "Mensen die.." gaan doen
.
Klopt. Maar iemand die niet contact gestoord is doet gewoon mee aan zo'n intro. Duidelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was mijn punt net pipoBeetje niet contact gestoord iemand heeft imo geen intro perse nodig, om in contact te komen met mensen
Jawel hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lekkere reply.
Wat vind je verder van mijn verhaal? Zit wel iets in, toch?
[..]
+ mensen die te laat ingestroomd zijn en dus de intro gemist hebben ook heaquote:Klopt. Maar iemand die niet contact gestoord is doet gewoon mee aan zo'n intro. Duidelijk.
Disclaimer: Mensen die wegens een reeds betaalde vakantie niet kunnen meedoen aan een intro zijn gevrijwaard van mijn betogingen.
heb hem ook nog niet op tv gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahahah.
Ok hij is blijkbaar al op tv geweest maar ik kijk bijna geen tv dusja WEETIKVEEL.
Morgen eerste werkdag bij m'n nieuwe werk en ik ben een tikkeltje nerveus aight. Ah well.. tot innet volgende topic denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |