Ik had de tape al eens bij andere spelers gezien maar het was me vorige week in Rosmalen niet opgevallen dat zijn knieen getapet waren, dus vroeg ik me af hoe lang het als zo was.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op Rosmalen had hij het ook. RG staat me ook iets van bij. Nieuwe manier van tapen.
Het is compleet helder, dus ik denk tot 22.20 ongeveer. Misschien op Court 1 wat korter ivm de tribune die wat licht tegenhoudt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot hoelaat gaan ze waarschijnlijk door?
Nee, ik lette niet op met typen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:30 schreef wimderon het volgende:
10 breaks al in 2 sets bij Rochus-Verdasco
Do I need to say more?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet dat sommingen hem liever bij de WTA zien, maar Ollie staat dus ook te spelen. Levert wel een 5-1 voorsprong in nu![]()
Ancic heeft het ook niet gemakkelijk op het moment...
Volgens mij zijn ze gestopt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ancic naar een vijfde set, ben benieuwd of ze het vandaag nog afkrijgen, bij een normale uitslag wel denk ik.
Nee, ik zie Ancic net een DF slaanquote:
Vond het al lang duren op het live scoreboardquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Ancic was ff gaan pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |